Elixirul sănătății

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Trece Scufița Roșie prin pădure și se întâlnește cu lupul, care-i spune:
– Scufițo, tu ai o broscuță, eu am o cheiță. Hai să-ți deschid broscuța cu cheița mea.
Scufița Roșie fu de acord. Mai târziu, Scufița Roșie ajunge la bunicuță.
– Ce faci, Scufițo?
– Bine, bunicuțo. Uite, m-am întâlnit cu lupul și mi-a zis că el are o cheiță, eu am o broscuță și împreună să deschidem broscuța mea cu cheița lui.
– Lua-l-ar naiba de lup. Mie mi-a zis că are o trompetă și m-a pus să suflu în ea…

* Femeia este ca și poliția rutieră: îți spune toate prostiile din lume, îți ia banii, îți strică buna dispoziție și mai ești și vinovat!

* – Alo!
– Da.
– Vino până la noi!
– De ce?
– Nu mai merge imprimanta!
– Ce nu face?
– Nu mai are curent!
– Cum?!
– Da, nu mai are curent!
– Cum ați observat că nu are curent?
– Îmi apare pe calculator…
– Ce??!!
– Îmi apare pe calculator mesajul: ”current printer is unavailable”!

* – Voi, bărbații, sunteți foarte brutali! Voi vreți numai sex! Noi, fetele, dorim atenție…
– Atenție!!! Acuși o să facem sex!

* Într-un compartiment de tren urcă un vânător și își așază arma pe genunchi, cu țeava îndreptată spre vecinul din fața lui. Acesta îi atrage atenția:
– Aveți grijă, să nu se descarce din greșeală!
– Nu-i nicio problemă, răspunde vânătorul impasibil. O încarc din nou…

* Felicitare la radio:
– O felicit pe scumpa mea Maria cu ocazia zilei ei de naștere, îi doresc numai bine, o iubesc și vă rog să-i puneți melodia ”Eu niciodată nu mă căsătoresc cu tine”.

* Un neuron se plimba prin creierul unui bărbat. Era singur, totul un pustiu, întuneric… Trece altul în viteză, îl vede și îi strigă:
– Ce cauți tu aici, măi tâmpitule???! Hai jos, că toată lumea-i acolo!

* Ce diferență este între femei și bărbați, în ceea ce privește dorințele?
– Femeile vor multe, dar de la unul și același bărbat.
– Bărbații vor același lucru, dar de la mai multe femei!

* Polițistul:
– Ați consumat băuturi alcoolice?
– O ladă de bere, 2 litri de vin și o sticlă de vodkă.
– Suflați aici, vă rog!
– De ce? Nu mă credeți?

* – Imaginează-ți, ieri mă sună un tip și-mi spune că-mi rupe gâtu’ dacă mai merg la nevastă-sa!
– Păi, nu te mai duce!
– Da, da, dar nu mi-a spus cine e nevastă-sa!

* Vasile stă la o vorbă cu Ion:
– Bă…, unele gagici chiar mă iau de prost… Aseară, eram la o petrecere și dansam c-o tipă…, cu care am stat la vrăjeală toată seara… După câteva dansuri și câteva pahare, mi-a șoptit:
– Mi-am asortat chiloții cu șosetele…
– Băăăăi, scutește-mă!, i-am zis. Nici măcar nu porți șosete!

* O femeie se plânge alteia că bărba-su nu mai vrea să doarmă cu ea și cum vine acasă o întreabă doar: ”ce avem de mâncare?”
Cealaltă îi zice:
– Dragă, am avut și eu problema asta. Nu e grav! Îmbracă lenjerie neagră, cu dantelă, o pălărie neagră, ciorapi… și îl așteaptă în ușă, așa sexy, și se rezolvă.
A doua zi se întâlnesc din nou…
– Ei, cum a fost?
– Am făcut exact cum mi-ai spus, dantelă, pălărie sexy, ce să mai, bombă.
– Și???
– Și când a deschis ușa mi-a zis: ”Zoro, faci și tu de mâncare azi?”

* Micul Bulă intră în camera părinților și o vede pe maică-sa cu fusta ridicată, iar pe taică-său în spatele ei. Văzându-l, tatăl râde, îi face semn să plece și să închidă ușa.
După ce termină treaba, tatăl se duce să vadă ce face fiul… și îl găsește în cameră cu bunică-sa, care avea fusta ridicată, iar micul Bulă era în spatele ei… la care taică-său țipă:
– Bulă, dar ce naiba faci acolo?
Iar Bulișor îi răspunde:
– Nu mai e așa amuzant când e vorba de maică-ta, nu-i așa?

22 thoughts on “Elixirul sănătății

  1. Bine te-am regăsit, Petru, mulțumiri pentru porția de zâmbete. Aveam nevoie, fiindcă vacanțele şi vara sunt întotdeauna mult prea scurte. ☺ O seară frumoasă îți dorim, o seară frumoasă tuturor! ☺

    1. Eu zic că râsul nu răpește nicio secundă din durata vieții, ci o prelungește cu durata lui. Așadar, dacă am putea râde mereu, am fi nemuritori ca zeii.🙂 Să ai parte numai de zile însorite, Cristian!🙂

  2. Salutare, dragă Petru! Mulțumiri pentru porția bună de râs, cu care ne înveselești, înainte de a începe o nouă săptămână. Bancul cu neuronul singuratic este mortal, iar cel cu Zorro este pur si simplu criminal!😀
    Numai bine să-ți fie în toate și o nouă săptămțnă plină de bucurii!🙂

    1. Deja nu mă mai miră că ai ales, din nou, ca preferat, același banc care mi-a plăcut și mie cel mai mult. Recunoștință pentru vizită și aprecieri, dragă prietene! Nu în ultimul rând, gânduri bune și urări călduroase!🙂

  3. Ha,ha,haaaaaaaaaaaaaa,nu ma pot abtine de ras ,Petru draga ,mie imi place sa fiu mereu vesela si ma bucur cand vad mult umor ,ma face sa fiu binedispusa ,ca in viata reala avem destul stres🙂 multumim
    Aoileu am uitat sa dau buna dimineata intai ,iti doresc atat tie cat si prietenilor tai o noua saptamana cu multe bucurii si o cafeluta !

  4. Săru-mâna, bună dimineața și mii de mulțumiri pentru râsul sănătos, anytza! Sunt bucuros de fiecare dată când dialoghez cu un om bun și vesel, ca tine! Ține-o tot așa, că ăsta-i cel mai eficient elixir al sănătății!🙂

Leave a Reply

