Bun venit, SuperBlog 2016!

Deși a început școala, toamna șovăiește încă, ba dă semne că o să întârzie anul ăsta. Dar ne-am obișnuit cu astfel de păcăleli și nu o să ne supărăm dacă îi lasă verii câteva zile din zestrea ei. Poate că le va recupera de la iarnă, căci nici ea nu-și prea respectă programul în ultima vreme. Însă, un lucru e cert în fiecare an și începe mereu la aceeași dată: competiția SuperBlog. Înscrierile au început exact la 1 septembrie, iar startul ediției din 2016 se va da fix la 1 octombrie.

Imagini pentru poze cu superblogNici de data asta nu pot rezista tentației de a mă înscrie la concurs, pentru că mi s-a făcut dor de emoțiile dinaintea notelor și diversitatea unor subiecte provocatoare. Așadar, prin acest articol, îmi anunț intenția de a intra în vâltoare competiției, cu tot ceea ce implică asta: muncă de documentare, termene, reguli și decizii de respectat. La urma urmei, trebuie să fie o distracție și un prilej în care pot afla și învăța lucruri noi și utile. Bun venit, SuperBlog 2016, și mult succes participanților la competiție!

 

 

59 thoughts on “Bun venit, SuperBlog 2016!

  1. D-le Petru, fiecare om are dorințele lui ciudate. De exemplu eu visez ca într-o bună zi să ajung să cânt muzică populară la postul Etno Tv.

    Mult succes în ceea ce vă doriți!

    1. Aceeași speranță o am și eu, pentru că și pe mine mă sâcâie zilnic căldura asta de cuptor parcă. Doar noaptea și dimineața mă simt în largul meu. Săru-mâna pentru gândurile bune, anytza!🙂

      1. Multumesc Petru ,asa este si la mine putina racoare doar noaptea si dimineata ,dar nu asa cum as dorii sa fie ,acum fac o ciorba de burta si canicula e in floare 🙂

  2. Mult succes, dragă Petru! Sunt convins că vei reuși lucruri faine în acest concurs. Pentru că nu pot sub nicio formă să particip, deși tentația e mare, promit să-ți fac galerie cu mult drag!
    Numai bine s-auzim!🙂

    1. Mi-ar fi plăcut să fim colegi de competiție, dar și susținerea ta valorează mult pentru mine, dragă Alex! Îți mulțumesc pentru cuvintele tale și sper să nu te dezamăgesc. Salutări și urări călduroase!🙂

  3. Baftă! Mare grijă să nu treci pe sub scări, bare de bătut covoare, sârme de rufe etc, să nu calci pe roșu și pe dungi și să nu-ți treacă pisici negre prin față în timpul ăsta (deși eu la pisicile negre reacționam cu zece la orice examen, oricât de puțin învățam).

  4. O zi buna !!! 🙂 Imi face placere, sa arunc un ochi pe aici, sa citesc postari care mai de care dragute!!
    Va urez bafta la concurs, va tinem pumnii Dl Petru !!!

  5. Buna seara Petru !
    Pe Santiago Bernabeau , in primul meci din UCL editia 2016/2017 , se prefigureaza o imensa surpriza !!! 🙂 😦 🙂
    Echipa lui Ronaldo, Real Madrid este condusa de Sporting Lisabona cu 1-0 iar dupa cum se desfasoara ” ostilitatile ” , madrilenii, au mari probleme …………..
    Daca te intrebi unde urmaresc eu meciurile din UCL, raspunsul este :
    – la Dolce Sport 1 !!! 🙂 🙂 🙂
    In alta ordine de idei, iti UREZ din toata ❤ multa BAFTA si INSPIRATIE in competitia Super Blog 2016 !🙂 TALENT ai, PERSEVERENT esti , asa ca ,
    iti trebuie mult NOROC caci concurenta-i mare …………..
    Seara faina Petru !🙂
    Aliosa.

    1. Îmi place „microbul” tău pentru sport, și în mod deosebit pentru fotbal. E un atribut în plus pentru care ai rămas tot tânăr, simțământ pe care ni-l transmiți și nouă.
      Știu că e mare concurența la SuperBlog, iar munca e multă, dar sper să iau doar câteva note bune, nimic mai mult. Poate nimeresc și pe niște „profesori” care mă înțeleg.🙂
      O zi de joi, frumoasă ca pe la noi, Sandule!🙂

  6. Bine ai revenit in SuperBlog, Petru!🙂
    Iti multumim pentru inscriere, iar pe 1 octombrie te asteptam la start cu prima proba a competitiei.
    Mult succes si sa ne citim cu bine! O toamna grozava!

Leave a Reply

