Ținuta la care țin

În loc de motto

De tânjești la o ținută,

Treaba e ca și făcută,

Dacă apelezi, cu fler

Și-ncredere, la Answear.

Știu că prima întâlnire nu a fost la înălțimea așteptărilor. Ale mele și ale celor din jurul tău. Nici nu mai știu cu ce eram îmbrăcat, pentru că am vrut să uit acest aspect… și am cam reușit. În schimb nu am uitat niciun moment petrecut alături de tine, nicio expresie a feței tale zâmbitoare, nicio cută a rochiei elegante cu buline albe, pe un fond de roșu incitant. Spre deosebire de ceilalți oaspeți, tu ai trecut peste stângăcia mea și mi-ai pătruns în suflet cu blândețe. Priveam insistent la pantofii cu toc ce-ți veneau ca niște bijuterii făcute la comandă și care te făceau parcă să plutești în jurul meu. Te-am întrebat dacă i-ai adus din străinătate, dar ai râs din nou.

Atmosfera dintre noi s-a destins complet, iar dialogul a devenit mai echilibrat. Mi-ai îndreptat cu blândețe cravata și ți-ai plimbat mâna pe reverul hainei , iar eu am reacționat cu o întrebare:

– E ceva în neregulă cu cravata sau costumul?

Știu că a fost o întrebare ridicolă, însă tu ai continuat să zâmbești dulce. Apoi mi-ai răspuns la întrebarea precedentă, de parcă ai fi schimbat subiectul:

– Pantofii și rochia i-am luat de pe site-ul Answear.ro, la fel ca multe alte articole de calitate. E o ținută Black Tie, după cum se poartă în ultima vreme și după cum vezi și la ceilalți invitați, bărbați sau femei.

Imagini pentru poze rochii cu buline

Atunci am înțeles care a fost greșeala mea, iar cheful mi-a dispărut din nou, în ciuda bunei tale dispoziții. Mi-ai spus că pleci iarăși pentru un an la studii, iar asta m-a întristat și mai mult. Despărțirea a fost confuză, simțind durere și eliberare în același timp. De atunci a trecut un an și ne-am dat întâlnire pentru data de azi, în același local și printre aceleași persoane. Doar că, de data asta, mă duc pregătit, cu o ținută Black Tie elegantă și completă, tocmai potrivită unei toamne răcoroase. Un palton ușor, o haină elegantă, pantofi eleganți, o cămașă albă și o cravată neagră. Nu am neglijat niciun amănunt, inclusiv batista albă din buzunarul de la piept. Pe acest considerent, simțeam o deplină încredere în mine, deși aveam emoții pentru clipa când te voi revedea.

Imagini pentru poze cu bărbaţi îmbrăcaţi black tie

Și ai apărut, parcă mai suavă și mai cuceritoare! Același zâmbet, aceiași ochi inconfundabili, același glas blând și aceeași plutire de înger. Doar îmbrăcămintea era alta, parcă și mai atrăgătoare decât data trecută, mai sexy, fără să depășească însă limitele decenței. Doar că, de data asta, n-am mai fost pus în inferioritate, amândoi având același furnizor de top: Answear. Seara a fost magică și pentru prima dată am fost aplaudați după ce am dansat îndelung. Fericirea a fost deplină când am aflat că nu mai pleci din țară și putem să ne facem planuri împreună.

Sursa imagini: Google

Articol ce vrea să fie, pentru SuperBlog, mândrie.

38 thoughts on “Ținuta la care țin

  1. Bravo! Bravo!Ai reusit intr-un mod original sa ne prezinti moda care se poarta anul aceasta intr-o atmoafera foarte placuta.Eu iti acord nota maxima! Te felicit si iti doresc mult succes si satisfactii pe masura!O seara cat mai frumoasa iti doresc!:)

    1. O parte din merit îți revine, draga mea prietenă! Dacă nu mă încurajai să mă înscriu și de data asta., poate că aș fi renunțat. Dar mă bucur că am făcut-o, având în vedere temele noi și interesante. Să fii iubită și mereu iubitoare, Gabi! 🙂

  2. Cu mandrie fratioare,
    Sa porti TINUTA care,
    Te prinde cel mai bine,
    In anotimpul care vine ! 🙂
    Mult succes in competitia SuperBlog 2016 !!! 🙂 🙂 🙂
    Seara faina ,
    Aliosa.

    1. Inspirat, ca-ntotdeuna,
      Meriți să primești cununa
      Pentru rimele găsite
      Și generos oferite.

      Mulțumesc intens pentru urări, iar, la rândul meu, îți doresc doar bucurii și realizări frumoase, Sandule! 🙂

    1. Mă bucur că ai găsit un compliment atât de potrivit articolului și îți mulțămesc cât se poate de frumos! Sper să nu cer prea mult dacă îți doresc o zi cu multe raze de soare, dragă prietene! 🙂

    1. @ anushka Ai dreptate Anushka cu-n amendament : dupa ce-o seduci { moda evident 😄 } sa nu faci sex cu ea ca , se-alege praful de tot , dovada…Iulia Albu 😎 !

  3. Buna dimineata! Petru si prietenilor acestui blog
    Sa ai o zi de toamna suparba si succes la concurs ! 🙂
    Astazi este joi ,mergi la targ si sa ai bafta !

    1. Bună dimineața, îți zic și eu, după ce am revenit din piață. Plouă destul de insistent și e prea răcoare pentru a stoarce strugurii, așa că am amânat (eu aș anula, oricum nu prea beau vin). Săru-mâna pentru urări, Anușka! 🙂

  4. Eleganța vestimentară este lucru mare și nu oricine știe să se îmbrace cu stil. Anumite magazine sunt locuri unde oamenii pot găsi exact ce le trebuie pentru o ținută deosebită.
    Mult succes în continuare, pentru concurs, dragă Petru! 🙂

    1. E bine de cei care, chiar dacă nu-s prea inspirați în a alege cea mai bună ținută, au mereu lângă ei pe cineva priceput, cum ar fi o nevastă, o prietenă sau o vânzătoare cunoscută. Mersi frumos pentru urări și să auzim numai de bine, dragă Alex! 🙂

Leave a Reply

