Ziua în care am devenit doctor

Astăzi e ziua în care mi-am văzut visul îndeplinit, și asta grație companiei Farmec, sponsor de tradiție la SuperBlog. O bună parte din perioada copilăriei, îmi doream să ajung doctor și să tratez mulți oameni, așa cum am văzut că-i vindecau și ei pe cei din jurul meu, dar mai ales pe mine. E drept că nu am diplomă, iar durata misiunii mele se va încheia odată cu ultimul punct al acestui articol. Dar rețeta pe care o voi prescrie poate fi salvatoare pentru mulți, și tocmai de aceea nu va fi personalizată, ci făcută publică, să beneficieze de ea toți cei care au probleme de calviție sau alopecie, indiferent că sunt bărbați sau femei.

Trebuie să recunoaștem că podoaba capilară a fost și va fi apreciată de majoritatea femeilor, iar întreținerea ei nu mai e doar o problemă a sexului frumos. Accentul nu trebuie pus doar pe desimea și lungimea părului, ci mai ales pe sănătatea rădăcinii și a firului. Calitatea lui poate fi influențată de factorul genetic dar și de diferite boli, un mod incorect de întreținere (vopsit excesiv), stres ș.a.m.d. De aceea e bine să luăm măsuri preventive, înainte de a ne confrunta cu o chelire evidentă și neplăcută.

 

Ca doctor, dar mai ales ca om cu bogată experiență în această privință, vă recomand cu toată convingerea produsele Gerovital, ale cărui producător unic este compania Farmec. Pe ce mă bazez când vă prescriu această rețetă? În primul rând pe recunoașterea internă și internațională, încercată și apreciată de milioane de clienți mulțumiți. Gama Gerovital H3 Derma+ e garanția calității și a inovației, concepută pentru îngrijirea pielii, în funcție de necesități și toleranță. Aceasta include și piele scalpului, ”câmpul” care trebuie îngrijit adecvat pentru o ”recoltă” bună și sănătoasă.

Cosmeticele Gerovital au fost lansate pe piață de aproape o jumătate de veac, de către Prof. Dr. Ana Aslan. Ele au făcut istorie prin calitate și diversitate, răspunzând cu promtitudine și eficiență cerințelor tot mai pretențioase. Tocmai de aceea se spune despre Farmec că este doctor în frumusețe, iar cine folosește produsele oferite de această companie, rămâne atașat de ele. Eu am aflat de beneficiile lor pe când începusem să pierd consecvent din părul cu care mă mândream. Sunt convins că dacă le foloseam din timp aș fi putut evita, sau măcar întârzia, rărirea podoabei capilare, fiindcă aș fi beneficiat și de sfaturile pe care vi le dau acum. Doar că pe atunci nu era încă Internet, iar informațiile de acest gen erau mai greu de găsit.

Oricum, mai bine mai târziu decât niciodată, cum ne mai liniștește o zicală din popor. Astăzi vă puteți bucura de efectele Gerovital – Brandul nr.1 în categoria Tratamente pentru păr, după un calcul bazat pe datele Nielsen al serviciului Retail Audit (2015). Acest tratament anticădere vreau să-l promovez și să-l recomand bărbaților (dar și femeilor) de toate vârstele. Dacă eu îl folosesc și sunt foarte mulțumit de el, sunt sigur că și voi veți simți aceeași satisfacție ca și mulți alți clienți pe care îi cunosc și care mi-au confirmat eficiența lui. Fără efecte secundare nedorite.

Acest articol participă la proba #FarmecInSuperBlog 2016

26 thoughts on “Ziua în care am devenit doctor

  1. Tu erai oricum, doctor de suflete. Pentru chelie insa, cred ca sotul meu ar fi primul care s-ar incolona sa afle noutatile care i-ar tine parul mai aproape. Si cum informatiile tale vin de la Gerovital, cred ca va folosi cu drag, mai ales ca iubeste sa foloseasca produse romanesti.

    Succes, Petru!

    1. E suficient un mic imbold, pentru că informații mai detaliate se găsesc imediat pe siteul companiei. Îți mulțumesc pentru complimentul cu „doctorul”, Adriana! Mi-a mers la suflet!🙂

    1. Îmi pare bine că ești un client încrezător în recomandările mele, așa cum și eu mă străduiesc să ascult de sfaturile tale. Sănătate multă și voie bună, dragă prietene!🙂

    1. Renumele se obține cu greu și se păstrează și mai greu, dar Gerovital a dovedit că e mereu în pas cu cerințele tot mai mari ale clienților. O zi fără ploaie, dar cu căldură benefică, draga mea prietenă!🙂

  2. Buna dimineata! Petru si prietenilor acestui blog
    Foarte adevarat articolul si de folos 🙂

    O zi buna sa ai ,la mine ploua de aseara intr-una😦 pana una alta te servesc cu o cafeluta🙂

    1. Bună dimineața și bine ai venit cu cafeaua cea binefăcătoare, Anușka! Cam mult plouă prin părțile alea, după cum am văzut și la tv. Îți doresc, totuși, o zi pe placul inimii tale!🙂

  3. Salut Petru !
    Nimic nu are FARMEC ,
    daca NU folosesti produsul FARMEC zilnic🙂
    Atat pe strada cat si la picnic,
    folosesc FARMEC din belsug ,
    chiar de NU particip la SuperBlog !!! 🙂 🙂 🙂

    Succes in SuperBlog prietene ! 🙂

    Aliosa.

    1. Firește că ai și tu un Farmec aparte când vii cu astfel de cadouri fermecătoare!🙂
      Recunoștință și pentru nelipsitele urări, călduroase și frumoase, ca întotdeauna!🙂
      Să te bucuri de o zi faină de toamnă, Sandule!🙂

  4. Gerovitalul îmi aduce aminte, de fiecare dată, de vremurile în care nu aveam acces la (prea) multe informații. Dar asta nu înseamnă că doresc să le ştirbesc imaginea. ☺ Ba chiar din contră, sper ca toți cei care au nevoie de astfel de produse să fie mulțumiți de ele. Gânduri bune şi spor în continuare, Petru! ☺

    1. Cred că toată lumea are nevoie de Gerovital. În unele cazuri, preventiv (cum e riscul de pleșuvire), iar în altele, pentru a trata anumite probleme. Acum, spre deosebire de vremurile de altădată, avem atâtea informații încât e mai greu să le triem.
      Mulțumesc efervescent și salutări călduroase, Cristian!🙂

  5. Felicitari pentru articol, Petru! Ai scris fain, insa mi-ar fi placut sa lansezi produsele si sa vorbesti despre ele (detalii), doctor fiind, nu doar sa le recomanzi. De asemenea, un strop in plus de creativitate ar fi fost foarte bun. Felicitari inca o data si mult succes la urmatoarele probe!

Leave a Reply

