Colop în familie

Din caietul unei eleve ambițioase

În familia mea, fiecare membru are o personalitate distinctă și preferințe diferite, începând de la profesia părinților și cea pentru care ne pregătim noi, tinerii. Tatăl meu este medic și are cabinetul acasă, mama mea e avocat și o vedem mai rar, fiind mai mult prin sălile de judecată. Fratele mai mare, Andrei, e deja în primul an la Facultatea de Limbi Străine, iar eu sunt în clasa a VII-a și vreau să devin manager. Chiar și la masă ne deosebim complet: mama nu mănâncă niciodată la micul dejun, tata preferă o masă copioasă de dimineață, fratele meu ciugulește niște cereale cu puțin lapte, iar eu sunt cea care gătește și mănâncă sănătos. Tata îmi zice mereu că va fi ferice de acela care mă va lua de nevastă.

colop

Doar la puține alegeri am fost de acord cu toții, iar printre acestea se numără ștampilele de la Colop. E drept că prima a fost mama care le-a descoperit și a adus acasă primul set. A urmat imediat tata și apoi eu, că sunt mai spontană ca Andrei. Dar și aici, fiecare are înclinațiile lui, noroc că avem de unde alege. Tata a preferat ștampilele tip carte de vizită, având în vedere că are o sumedenie de pacienți care vor să-i cunoască orarul și numărul de telefon. Mama a optat pentru ștampila de firmă, cu care avizează contracte importante, cu clienți la fel de importanți. Ea e singura din familie care și le-a închis în sertar, interzicându-ne să le încercăm, măcar așa… de distracție. Fratele e mai nehotărât și oscilează între mai multe tipuri, schimbându-le după cum i se năzare.

 

Alegerea cea mai bună am făcut-o eu, ca de fiecare dată. Ștampila personalizată mi-a adus deja aprecieri din partea colegilor și chiar a părinților. Un viitor manager trebuie să se pregătească din timp pentru problemele cu care o să se confrunte, iar a pune o ștampilă pe ceva, e o mare răspundere și o mândrie, totodată. Astfel, îmi personalizez tricourile și alte obiecte care-mi aparțin, manualele, caietele și chiar temele care sunt de nota zece. Credeți-mă că nu sunt puține, iar marca cu numele meu a ajuns un brand în școala la care învăț. Ba chiar am câteva discipole pe care le inițiez în această artă, ca un fel de educație pentru viață. Nu se știe niciodată pe cine o să am în echipa ce-mi va fi dat s-o conduc.

 

După cum ați observat, nu suntem o familie dezbinată, chiar dacă sunt multe lucruri pe care le facem diferit. E suficient să avem doar câteva preferințe comune, prin care să simțim o apropiere. Alegerea ștampilelor Colop e un exemplu grăitor în acest sens.

Articol scris pentru proba nr. 5 a competiției SuperBlog 2016

12 thoughts on “Colop în familie

  1. Mi-am făcut și eu o stampilă Colop pentru cărțile din bibliotecă. Am văzut la un coleg și mi-a plăcut atunci ideea.
    Fain articol, dragă Petru.
    Mult succes în continuare! 🙂

    1. Ce-i bun și folositor, fiecărui om îi place. De mic eram atras ștampile, pe care le comandam cu mari cheltuieli prin poștă. Pe atunci, era cam interzis. 😉
      O duminică pe măsura așteptărilor, dragă Alex! 🙂

  2. Dupa ce am citi articolul tau mi-am adus aminte ca eu de ani de zile lucrezi cu stampila marca Colop,chiar de mai multe feluri!Interesant si placut ai facut prezentarea! Bravo! Un weekend minunat iti doresc!:)

  3. In urma cu vreo 10 ani cele doua fiice ale mele si-au deschis cate o firma cu sediile in casa familiala. Dupa indicatiile si specificatiile lor, eu m-am ocupat de “aprovizionarea” cu stampile. Dupa cateva luni au renuntat si au emigrat….Nu din cauza stampilelor Colop…
    Succes !

Leave a Reply

