Interviu cu un duet de succes

– Vă rog să vă prezentați!, am început eu năstrușnicul interviu cu o pereche de pantofi sport bărbați.

– Eu sunt Adi Dreptul și sunt primul care pășește de fiecare dată.

– Iar eu sunt Das Stângul și sunt primul încălțat cu fiecare ocazie.

– Nu mergem decât împreună, iar din această cauză, numele se scrie legat: Adidas. Mai precis, Adidas pentru bărbați.

A ținut să adauge Adi.

– Cum ați ajuns să fiți purtați de Nicu?

– Pardon!, a sărit Das, oțărât. Noi îl purtăm pe el, altfel n-ar merge pe jos în atâtea locuri. S-ar mai zice că el ne-a ales pe noi, dar noi l-am atras prin felul cum arătăm. Am avut așa un feeling, cum numai pantofii îl au. E greu de explicat pentru voi, oamenii.

Back on stock on answear.ro #shoestagram #instashoes #shoponline #superstars #loveit #fashionista

– Da, da, interveni Adi. Stăteam așezați printre celelalte perechi, când deodată am simțit o atingere de link mai aparte. Atunci am ieșit în față și s-a dovedit că am făcut un pas norocos. Nicu are picioare frumoase și sănătoase, ne folosește în fiecare zi și ne curăță de câte ori este cazul. Ieri am alergat la un semimaraton și am câștigat o medalie. E drept că a contribuit și Nicu, dar meritul principal ne revine nouă.

– Plus că el a dat deja un interviu, imediat după victorie, a sărit de colo Das Stângul. Acum e rândul nostru, și vreau să amintesc că în picioarele fiecărui învingător, se află neapărat niște pantofi de calitatea întâi. Chiar și prietena lui Nicu a fost cucerită întâi de frumusețea noastră, și doar după un timp și-a dat seama că nici purtătorul nu e de lepădat.

– Eeei, ce seri frumoase au urmat pentru cei doi, dar și pentru noi! Că și domnișoara avea niște pantofi sport damă foarte comozi și atrăgători, care ne-au făcut cu ochiul. A fost dragoste reciprocă la prima vedere și apoi la multe revederi.

– Văd că aveți o viață împlinită. Ce vă doriți în viitor?, am fost eu curios să aflu.

answear patrat

– Vrem ca Nicu și părinții lui să se mai uite pe site-ul answear.ro, să aleagă și alte perechi de încălțăminte sport damă și încălțăminte sport bărbați, la fel de minunate ca și noi, pentru diferite alte ocazii. Astfel, și-ar proteja mereu picioarele, iar noi am avea cu cine să schimbăm o impresii de călătorie, povestiri picante sau romantice.

Așa mi-a zis Das Stângul, iar Adi Dreptul a confirmat. Am plusat, totuși, cu o ultimă întrebare:

– Să înțeleg că nu sunteți geloși?

– Noi?! Nici vorbă, mă asigurară amândoi, iar Adi a continuat pe un ton filosofic:

– Doar nu suntem oameni, ci pantofi cu responsabilitate. Scopul și cea mai mare plăcere e să fim cei mai buni pentru picioarele voastre, celelate emoții vin ca un bonus.

Taman la timp am terminat interviul, că se făcea de ziuă și era timpul să ies din dormitorul lui Nicu. Ajuns afară, m-am uitat mai atent la încălțămintea mea. Trebuia să fac o schimbare, cât mai rapid.

Acest articol participă la competiția SuperBlog 2016

34 thoughts on “Interviu cu un duet de succes

      1. Scuze Petru, am crezut ca sunt banata ,ca nu stiam de ce ,doar atunci nu mai poti scrie pe un blog ,asa stiam eu ,dar vad ca a fost de la wordpress🙂

  1. Chiar daca se apropie iarna si ne gandim la bocanci, ma bucura felul in care reusesti, din nou, sa ne captezi atentia. Ganduri bune, Petru, adidasii frumosi merita prezentati. Iar tu ai facut-o cum se cuvine. ☺☺☺

    1. Mă bucură că ți-a plăcut acest interviu năstrușnic, pentru că am încercat să fie cât se poate de original, știind că trebuie să fac față unei concurențe puternice. Recunoștință pentru frumoasele tale aprecieri, Cristian!🙂

  2. Felicitari pentru postare Petru !
    Tine-o tot asa si vei castiga ! 🙂
    Multumesc pentru sincera URARE facuta recent la mine 🙂 dar……………………
    ( detalii chiar acolo) 🙂
    O seara faina ! 🙂
    Eu incerc sa mi-o fac mai buna urmarind la televizor
    pe FC BARCELONA cum da GOL dupa GOL !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa🙂 ❤ 🙂

    1. Câștigurile au venit deja, și nu mă gândesc la cele materiale!🙂
      Fiecare articol îmi dă o satisfacție aparte, mai ales când e întâmpinat cu plăcere de prietenii care trec pe aici.🙂
      Am să trec pe la tine pentru a citi ultimele noutăți, dar, până atunci, tot îți urez o zi cu multe bucurii, Sandule!🙂

    1. Mi-a șoptit o păsărică, că ai avea și tu pantofi din aceștia, comozi și rezistenți!😉 Plimbări plăcute îți doresc, iar apoi odihnă pe măsură, dragă prietenă!🙂

  3. Care-i treaba nea Petre , incepi s-aduni bani pentru sarbatorile de iarna 😄 😀 , te pregatesti pentru vreun concediu in….Dubai ca alde Ponta 😉 ? Sper ca dumneata iti vei lua in sejur si nevasta , nu ca pisicul ala de Targu Jiu care-a lasat-o pe Daciana …. 😄 s-o ia altii 😄 😀 !!!!!

    1. Dubaiul poate să aștepte mult și bine, ba chiar și alte băi din apropiere, măcar până la primăvară.😉
      Dar de câștig de-o pereche de Adidași, să vezi ce trecere voi avea la fete!😀

  4. Ce interesant interviu imaginar draga Petru !!! ⭐ Felicitari si Bafta la “Super Blog 2016 !!! M-am amuzat de dimineata, sa traiesti !!! 🙂

    1. Mă încântă aprecierea ta, dragă Mica, și mă bucur mult că te-am înveselit! Un pic de umor în orice articol e ca sarea în bucate. Să fii iubită și mereu iubitoare!🙂

  5. Excelent articol, inspirat, original si plin de culoare. Mi-a placut tare mult.Bravo, prietene! Mult succes pe mai departe si inspiratie infinita…chiar daca vad ca o ai cu duiumul!😉

Leave a Reply

