Ocaua cu glume

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* În Paris, un țigan:
– Băiatu, faci și mie poză cu catedrala?
Eu: – Da, dar ăsta-i Turnul Eiffel, catedrala e…
Țiganul: – CATEDRALO! Fă, vino-ncoa!

* Astăzi, după ce am tras un vânt în autobuz, s-au întors patru persoane.
M-am simțit ca la Vocea României

* Merge Bulă cu tatăl său într-un Tico. La un moment dat, întreabă Bulă:
– Tata, tata, chestia aia din dreapta este Marele Zid Chinezesc?
– Nu, măi Bulă, aia e bordura…

* Nu toată lumea urăște țiganii.
O serie de insecte, cum ar fi: muștele, păduchii și ploșnițele îi găsesc chiar foarte atrăgători!

* Dintr-un avion cuprins de flăcări, sar pe rând pasagerii cu parașuta, exact peste un trib de canibali. Primul care îi vede este fiul căpeteniei canibalilor, care fuge repede la tatăl său:
– Tăticule, aterizează unul gras!
– Gras? Cu varză!
După două minute:
– Tăticule, aterizează unul slab!
– Slab? La grătar!
După alte două minute:
– Tăticule, tăticuțule! Aterizează o blondă sexy! Doamne, ce picioare are!
– Blondă, sexy? În colibă!
– Și mama?
– … Cu orez!

* Românii, oameni încercați de-a lungul istoriei, se clasifică astfel:
– optimiști: învață engleza
– pesimiști: învață maghiara
– realiști: învață să tragă cu arma

* BANC SPUS DE DOREL VIȘAN:
„Dumnezeu a adunat toate națiunile ca să dea deșteptăciune. Românii au ajuns mai târziu și când au văzut ce coadă era, s-au hotărât să se ducă la o bere. Când s-au săturat de bere, s-au întors la Dumnezeu și… nimeni. Nu mai era absolut nimeni! Nici coadă, nici Dumnezeu, nimeni! Dau fuga românii la Sf. Petru: „Ce ne facem?!”. „Păi unde ați fost, mă?” ,La bere!”. Măi românilor, dar s-a dat toată deșteptăciunea… Hai că mă duc la șefu’ să întreb ce facem?!”. Aflând tărășenia, Dumnezeu i-a spus Sfântului Petru: „N-avem ce face! Ăstora nu le dăm deșteptăciune. Dă-le doar premii și diplome!”

* Soției nu-i mai rămâne timp să-și ascundă amantul. Cu o voce plângătoare, se adresează soțului:
– Te rog, drăguțule, nu aprinde lumina. Mă doare cumplit capul.
Soțul grijuliu se dezbracă pe întuneric. Când vrea să intre în pat, soția îl roagă:
– Te rog, scumpule, du-te până la farmacie și adu-mi antinevralgice.
Omul se îmbracă din nou pe întuneric și aleargă să aducă ce i s-a cerut.
– De ce mă privești așa ciudat?, îl întreabă el pe farmacist, observând privirile acestuia. Nu mă mai cunoști?
– Cum să nu te cunosc? Ești polițistul John Malvin, dar mă întreb de ce un polițist aleargă noaptea prin oraș, în uniformă de poștaș…

* De la exodul musulmanilor în Europa, numai lucruri bune s-au abătut asupra României în ultima vreme:
1. Europenii nu se mai plâng de români.
2. Țiganii cu cetățenie română sunt confundați cu musulmanii, în toată Europa.
3. Ungurii au văzut, în sfârșit, unde e granița cu România.

* Într-un avion, un domn bine dichisit, se adresează unei însoțitoare de zbor, foarte atrăgătoare:
– Nu vă supărați, cum vă numiți?
– Mercedes.
– Sunteți foarte frumoasă… Vreo legătură cu Mercedes Benz?
– Doar prețul…

* Trei prieteni au mers la un film cu soțiile. La pauză, bărbații merg la baie, unul dintre ei zice:
– Băi, voi știți că nevastă-mea a văzut ”Capra cu trei iezi” și a făcut trei copii?!
Al doilea spune:
– Băi, ce coincidență, femeia mea a văzut ”Albă ca zăpada și cei 7 pitici” și a făcut 7 copii!
Ultimul, foarte îngrijorat, spune:
– Eh, păi eu vă las, plec după nevastă, că se uită la ”101 dalmațieni”!

* După stabilirea unei întâlniri:
– Ok. Dar cum am să te recunosc?
– Voi fi într-un pardesiu negru, blugi albaștri, înălțimea aproximativ 180, greutate 80 kg.
– Ok. Eu am să fiu într-o geacă neagră, cu un cântar și o ruletă în mână.

* Bunicul:
– Nepoate, ține minte, femeile sunt ca merele: alea frumoase nu sunt bune, iar alea bune nu sunt frumoase!
Nepotul:
– Bunicule, dar nu se întâmplă să fie și bune, și frumoase?
Bunicul:
– Nepoate, la mere se mai întâmplă!!!

24 thoughts on “Ocaua cu glume

  1. Onorate nordist a 2-a , a 6-a , si-a 9-a sunt de EXCEPTIEEEE 😀 😄 ! A 4 este pur si simplu ingrozitoare si…pute pur si simplu a Noua Dreapta , fara suparare 😡 ! A 7-a { chiar daca-i o gluma a lui Dorel 😡 …. 😄 Visan } , este pur si simplu o rautate , la adresa ” alesilor nostrii ” politici 😕 . Intrebare , pentru cine stie raspunsul : Vladimir Vladimirovici Putin , o avea vreun doctorat ceva , nu de alta dar , s-a dovedit a fi mai doctor decat multi dintre ” doctorii ” lumii libere , le da la toti …. batai de inima ?! Si…sa nu uit : vorbesc bine limba engleza , ma descurc in maghiara …acceptabil , si stiu sa ma folosesc mai mult decat bine de-un AK . La ce categorie crezi ca ma incadrez : optimist , pesimist , realist sau doar….prevazator 😀 😄 🙂 ? Urez o duminica excelenta in continuare , pentru dumneata , familie si…toti vizitatorii blogului !

    1. Mi-a plăcut aia cu Putin (chiar dacă nu-i de glumă cu el). După părerea mea, ești un realist prevăzător, cu nuanțe de optimist, dar și cu unele influențe pesimiste.😉 Așa cum sunt, probabil, și eu.

  2. “Profesoara: -Bulă,n-ai promis tu că o să fii cuminte?
    -Ba da! zice Bulă.
    -Şi nu ţi-am promis eu că te voi pedepsi dacă nu vei fii cuminte?
    -Da,doamnă,însă cum eu nu mi-am ţinut promisiunea ,nici dumneavoastră nu sunteţi obligată să v-o ţineţi…”
    O după-amiază plăcută!🙂

  3. Salut Petru !
    La ” OCAUA cu GLUME ”
    cu mare drag am poposit,
    iar bancurile postate , pe bune,
    seara de duminica mi-au inveselit ! 🙂
    Multam Petru !🙂
    Seara frumoasa din toata❤ iti doresc !🙂
    Aliosa🙂

    1. Bine ai venit și să-ți fie de bine popasul vesel! Să știi că eu nu umblu cu ocaua mică, așa cum s-a văzut că umblă mulți comercianți.😉
      Gânduri bune și salutări prietenești, Sandule!🙂

    1. Poate că zâmbetele o să te mai încălzească nițel, ținând cont că pe la tine au scăzut mult gradele din termometru.😉 Zile cât mai însorite îți doresc, dragă prietenă!🙂

    1. La vremea de care avem parte în aceste zile, ne-ar prinde bine cât mai multe impulsuri pentru înveselire. Mulțumiri călduroase și urări din cele mai frumoase, Cristian!🙂

Leave a Reply

