Minute de umor

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Animalele se plimbau cu avionul. Rața îi dă o palmă ursului și îi spune:
– Dă, bă, o țigară!
Ursul execută. După alte cinci minute:
– Dă și un foc!
Ursul îi dă. După zece minute, faza se repetă.
Din spate, vulpea, ca să se dea rotundă, îi dă o palmă ursului, cerând și ea o țigară. Ursul se enervează, le ia pe amândouă și le aruncă pe geam.
Rața către vulpe:
– Vulpe, știi să zbori?
– Nu!!!
– Și atunci de ce faci figuri în avion?!?

* Discuție între două prietene. Una zice:
– Când îmi merge prost, mă gândesc la biata femeie care trebuie să îl suporte pe fostul meu soț, și imediat mă simt mai ușurată.

* Mai demult, tinerii scriau jurnale și erau supărați dacă cineva le găsea și le citea. Astăzi, tinerii pun totul pe rețelele de socializare și se necăjesc dacă cineva nu citește ce au scris.

* Misterele neelucidate ale soției.
Într-o parcare, doi bărbați se bat. Lângă ei, un copil strigă:
– Tată! Tată!
Vine un polițist și-l întreabă pe copil:
– Care dintre ei e tatăl tău?
– Nu știu, că d-aia se bat.

* Cum să aduci o femeie la nebunie?
Dă-i o mulțime de bani și închide toate magazinele!

* Ora de istorie.
– Bulă! Ridică-te în picioare și spune ce au făcut românii după ce au trecut Prutul?
Bulă: – Păi ce să facă săracii… Și-au uscat hainele!

* Într-un sat de munte e mare agitație în fața primăriei. Iese primarul și întreabă:
– Ce s-o întâmplat?
– Apăi, dom’ primar, s-o pripășit un negru pe la noi prin sat și ne regulează toate femeile.
– Și… N-ați luat măsuri?
– Apăi, am luat la toată lumea, dar tot a lui e cea mai mare.

* Într-o dimineață, soțul o ciupește de fund pe nevastă și-i zice:
– Vezi? Dacă fesele tale ar fi mai tari, ai putea renunța la chiloții elastici.
Soția se gândi că tăcerea e cel mai bun răspuns.
A doua zi, bărbatul își trezește soția, ciupind-o de sân, și-i zice:
– Vezi? Dacă sânii tăi ar fi tari, ai putea renunța la sutien.
La faza asta, femeia nu mai îndură și, apucându-l puternic de penis, îi zice furioasă:
– Vezi? Dacă penisul tău ar fi mai tare, aș putea renunța la frate-tu!

* Respectați-vă părinții!
Ei au terminat școala fără Google și Wikipedia…

* Șapte ani de zile n-am băut, n-am fumat, n-am alergat după femei, până în clipa în care m-am dus prima zi la școală!

* Învățătoarea de clasa a doua vine după recreația mare și îi întreabă pe copii:
– Ce ați făcut în pauză?
Gigel, care era mai răsărit, ridică mâna:
– Eu m-am jucat în cutia cu nisip.
Învățătoarea, ca să dea un exemplu, spune:
– Bravo, Gigel! Uite, dacă scrii frumos pe tablă, fără greșeală, cuvântul nisip, poți pleca azi cu două ore mai repede acasă.
Gigel merge la tablă și scrie frumos și caligrafic cuvântul NISIP, fără greșeală.
– Bravo, Gigel, poți să pleci azi cu două ore mai repede acasă, spune învățătoarea.
Apoi se întoarce către Petrică și îl întreabă:
– Tu, Petrică, ce ai făcut în pauză?
– Eu m-am jucat cu Gigel în cutia cu nisip!
– Perfect, dacă scrii frumos pe tablă cuvântul CUTIE poți pleca și tu cu două ore mai repede acasă.
Merge și Petrică la tablă și scrie frumos și îngrijit cuvântul CUTIE, absolut fără greșeală.
– Bravo, Petrică, și tu poți pleca astăzi cu două ore mai repede acasă.
În sfârșit, învățătoarea se întoarce către Janosz, și îl întreabă și pe el:
– Tu, Janosz, ce ai făcut în pauză?
– Eu vrut joci și el la băieți cu nisip, dar ei nu fost drăguți la Janosz și spune: „meri în pana mea de bozgor!”
– Vai, dar asta este o discriminare a unor minorități naționale cu influențe negative asupra psihicului unui copil. Uite, dragă Janosz, dacă scrii frumos pe tablă „discriminare a unor minorități naționale cu influențe negative asupra psihicului unui copil” poți și tu să pleci cu două ore mai repede acasă…

26 thoughts on “Minute de umor

  1. Aia cu respectul fata de parinti mi-a placut mult de tot….multumiri , draga Petru , pentru zambetele provocate intr-o frumoasa zi de duminica ….O duminica plina de zambete ! 🙂

  2. Umor-umor, dar povestea cu jurnalul e chiar adevărată. Una din problemele majore ale mediului virtual e legată de iscarea frustrărilor inutile…

    Mulţumesc pentru zâmbete, Petru! 🙂

  3. Buna dimineata, Petru !!! 🙂 Nu am intrat ieri, dar azi la inceput de saptamana, mi-au prins bine bancurile tale, m-au veselit, incepand cu primul, pana la ultimul, multumesc !!! 🙂 O minunata saptamana iti doresc !!!

    1. Săru-mâna și bună să-ți fie mereu inima, Mica! Unii vizitatori chiar au spus că mai bine pică umorul lunea, tocmai fiindcă-i o zi mai depresivă. Mă bucur mult că ți-au picat bine! 🙂

  4. Salut Petrica !!! 🙂 🙂 🙂
    Chiar de narile ma dor,
    pentr-o clipa de umor,
    am trecut din nou pe-aici,
    si-am aflat de cei pitici,
    intrebati de -nvatatoare,
    cum se poate fratioare,
    sa iti bati joc,
    de cel far’de noroc,
    care-i pus sa scrie,
    intr-o veselie,
    multe cuvinte,
    ca sa ia aminte,
    ca Gigel si cu Petrica,
    sunt la o adica,
    favorizati de sistem,
    ca Janosz nu ” estem” ,
    la egalitate,
    cu cei doi frate !!! 🙂 🙂 🙂
    O zi de MARTI fara cele “trei ceasuri rele ” ! 🙂
    Aliosa.

    1. Cam așa poate păți și Ion, dacă merge la o școală în care se predă în altă limbă, iar colegii Peter și Gyorg nu-l lasă să se joace cu cutia în nisip. 😉
      Numai din cele bune și ție, Sandule! 🙂

Leave a Reply

