Un divertisment memorabil

Un party aparte: PartySnap

Vremurile se schimbă într-un ritm tot mai alert. Oamenii se adaptează în funcție de capacitatea fiecăruia, de caracter și inventivitate. Profesii noi apar, cerând noi aptitudini și cunoștiințe, în timp ce altele dispar în trecut. Chiar și distracția sau divertismentul, prin care socializăm și ne reîncărcăm energiile, se modifică și se adaptează noilor invenții, oferindu-ne surprize nebănuite și încercări la care nu ne gândeam cu doar câțiva ani în urmă. Tinerii sunt întotdeauna primii care simt aerul inovator și transpun în practică ultimele posibilități pe care le oferă tehnologia.

partysnap

Sergiu este un fotograf care ține pasul cu ce-i nou, iar eu m-am atașat de el tocmai pentru că mă surprinde mereu cu ceva extraordinar. A fost primul care mi-a vorbit de PartySnap, dar nu am înțeles imediat în ce constă acest tip de divertisment. La întrebările mele inocente, și-a dat seama că era mult mai simplu să mă ajute în a organiza o astfel de distracție, decât să-mi explice minute în șir ceva mai greu de priceput pentru un ignorant ca mine. Astfel că am invitat într-o duminică vreo  douăzeci de persoane, în mare parte tineri, dar și adulți cu care mă vedeam adesea și care știam că sunt mari amatori de poze.

Mulți dintre noi eram la o primă experiență de acest gen, dar știam că-i vorba de fotodivertisment la superlativ, ceea ce ne mărea curiozitatea. Am început prin cercetarea accesoriilor, adică un display alb și cu dimensiune apreciabilă (cu touch screen), care era conectat la un aparat foto, dar și la o imprimantă. Sergiu era operatorul, iar noi eram cei care urma să manevrăm telefoanele cu ecran tactil pentru a beneficia de caracteristicile PartySnap. Concret, puteam face poze „live view”, zărindu-ne în display și putându-ne fotografia într-un grup de până la 40 de persoane.

Partea cea mai distractivă de abia acum începea. Am învățat că în pozele noastre (10X15) să introducem tot felul de lucruri amuzante, reale sau imaginare, iar inspirația unora ne stimula pe toți, încercând noi și noi combinații, tocmai bune de pus pe Facebook, pe blog sau pe alte site-uri. Voi da exemplele unora dintre cei cu care ne-am fotografiat și cu care m-am împrietenit inevitabil. Anița a ținut să-și facă o poză cu imagini din India, Rodica și Paul au preferat Parisul, iar George și Claudia au pozat ca miri în fața piramidelor. Eu am ales să pozez alături de un urs, iar Victor a apărut într-o fotografie cu safari prin Africa.  Am făcut multe poze hazlii sau serioase, personalizate cu logo-uri, protejate UV și împotriva lichidelor.

Ne-a plăcut „fundalul verde”, ce ne-a permis plasarea în imaginile prestabilite din diferite țări. De fapt, „Călătorii cu iubire” a fost tema aleasă pentru acest PartySnap, pe care nu-l vom uita repede. Probabil până la viitoare distracție de acest fel.

Articol scris pentru proba nr. 13 din competiția SuperBlog 2016

22 thoughts on “Un divertisment memorabil

  1. Offf…a evoluat mult , mult prea mult fotografia !!! De la Smena , Zenith , Certo sau Polaroid , d e la filmele Kodak de inalta definitie plus hartia foto sau solutiile revelatorii sau fixatorul , acum s-a ajuns la fotografii digitale pe care…le descarci pe un stik , pe un CD si le ai…si-o mie d e ani !!! In plus…le vezi insantaneu . Mi-a placut sa fac fotografii in viata si…am a vut cam in afara Polaroidului toate mercile enumerate mai sus . Am a vut si-un fel d e laborator { in baie fireste…da und e credeai 😄 } unde scoteam fotografii…pe banda rulanta si…chiar am obtinut si ceva banuti pe chestia asta…pana m-a turnat unul d e la ” Arta fotografica ” alora de la Militia Economica 😡 ! Mi-ar fi placut sa fac a sa ceva si a zi insa…filme foto NEMA , hartie foto…NEMA solutii { fireste ca le pot prepara si singur ca stiu suficient despre asta } de-asemenea NEMA iar un aparat digital…chiar ca nu ma mai obosesc sa imi cumpar caci…mi-a trecut timpul . Nea Petre , iti doresc cu prietenie sa ocupi unul dintre locurile fruntase { vorba lui Nici o Lae Ceausescu : ” daca s e poate chiar locul I ” } la Super Blog 2016 nu de alta insa…chiar meriti din plin asta !!!! ” SUCCESURI ” 😄 😄 😄 😄 !!!

    1. Mă bucur să aud că ai fost un pasionat de fotografii, deși eu am fost corigent în acest domeniu. Făceam poze, dar le duceam la un laborator să mi le scoată, cu toate că dirigintele meu a insistat să mă învețe arta fotografiatului de la A la Z. Am preferat șahul și lectura, dar pozele m-au fascinat mereu și nici nu-i nevoie să explic de ce. Mulțumesc mult pentru urări, pentru că asta contează cel mai mult, nea Marian!

  2. Buna seara Petru !

    Sper ca PROBA cu nr.13 sa-ti poarte NOROC !🙂
    In alta ordine de idei, in ” Romania lucrului bine facut ” 🙂 ,
    OAMENII, se orienteaza dupa INTERESUL personal🙂 😦 🙂
    Exemplu ? 🙂
    Fostul presedinte Traian Basescu !!! 🙂 😦 🙂
    Seara faina prietene !🙂
    Aliosa🙂

    1. Bună ziua, deja, că am intrat mai târziu, după venirea de la piața de joi!🙂
      Nu mă sperie nr. 13, doar că e vorba de o temă nouă și cu atât mai incitantă.
      Mersi mult și îți doresc o zi plină cu de toate, numa’ bune să fie, Sandule!🙂

  3. Foarte bine ai relatat cum isi exercita functia un fotograf în cadrul unui eveniment organizat, ca sa se simte foarte bine participantii partysnap.Bravo!, eu iti doresc sa primesti nota maxima!O seara faina iti doresc!:)

    1. Sergiu nu-i un fotograf oarecare, ci el este și un profesionist într-o artă a viitorului, pe care e bucuros să ne-o împărtășească nouă, locuitorilor unui orășel modest. Suntem norocoși să-l avem printre noi! Nota maximă nu-i făcută pentru mine, dar nici nu sunt atât de chitit pe ea.😉
      Mai degrabă s-auzim de bine, dragă prietenă!🙂

  4. Avand nr.13 la participarea in concurs, acest partysnap interesant, iti doresc din suflet bafta, sa vii cu veasti bune, !!!🙂 Eu iti voi tine pumnii !!! O noapte linistita Petru !!🙂

    1. E bun și numărul 13, dar mai bună-i tema nouă pentru mine, care chiar m-a mobilizat în a afla mai multe despre acest tip de divertisment benefic și de neuitat. Săru-mâna pentru încurajări, dragă Mica, și îți doresc tot binele de care sunt capabil!🙂

  5. Frumos. Şi, dacă e să fie cu petreceri, atunci e minunat. ☺☺☺ Viața e prea scurtă, trebuie să ne bucurăm de ea în fiecare moment. Păstrând amintiri – şi hazlii sau neapărat hazlii – în arhiva familiei. Gânduri bune, Petru!

    1. Am făcut multe fotografii în timpul vieții, dar multe s-au și pierdut sau deteriorat, mai ales că m-am mutat foarte des. Măcar cele pe care le fac acum să rămână pentru cei care vor vrea să-și amintească de mine, dar și pentru a-mi înveseli zilele mohorâte de toamnă.😉
      Salutări prietenești și zâmbete molipsitoare, Cristian!🙂

  6. Foarte amuzante distracții! Pozele sunt printre cele mai frumoase amintiri, pe care le răsfoim cu drag și nostalgie, de câte ori avem ocazia…

Leave a Reply

