Asortate

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Înțelepciunea imamului
M-am hotărât să merg, pentru prima oară în viața mea, la moscheea locală din Constanța, ca să înțeleg și eu despre ce este vorba în Islam.
M-am așezat turcește pe jos și imamul a venit la mine, și-a pus mâinile pe mâna mea și a spus:
„Facă-se voia lui Allah și a profetului Mahomed – astăzi vei merge pe picioarele tale!”
I-am spus că nu sunt paralizat și că doar aveam probleme cu montul de la piciorul stâng.
El a revenit, și-a pus mâinile pe mine și, cu privirea ațintită în tavan, a repetat din suflet aceeași mantră:
„Facă-se voia lui Allah și a profetului Mahomed – astăzi vei merge pe picioarele tale!”
Din nou, i-am spus că nu am nicio problemă.
După ce s-au terminat rugăciunile, am ieșit afară și… să mă ia dracu’…
Mașina mea dispăruse!!!

* În anii ’90 pleacă Ion în America. La plecare, Măria îi spune:
– Măi Ioane, nu vreau nimic să-mi aduci decât o pereche de chiloței, mă…
– Bine tu Mărie, ți-aduc, cum să nu…
Pleacă Ion, iese pe poartă, merge o sută de metri, la care Maria strigă după el:
– Mă Ioane, și-o fundiță de legat părul, mă!
– Da tu, da!!
Ajunge Ion în America, caută un magazin mare la a cărei intrare sta scris: ”Cine caută un lucru și nu găsește în magazinul nostru, va fi răsplătit cu o mie de dolari”. Ion merge la raionul de lenjerie intimă și cere:
– Vreau și eu o pereche de chiloței cu fundiță pentru legat părul…
Vânzătoarea, fuga la patron:
– Domnule, a venit un român și mi-a cerut chiloței cu fundiță pentru legat… și nu avem! Ce fac, îi dau mia de dolari sau nu?
La care patronul zice:
– Dă-i repede banii și să plece, că nebunul ăsta ne cere imediat și izmene cu cofrag pentru ouă și nici de alea nu avem.

* Bulișor găsește 100 de lei în fața geamului casei. Îi ridică și îi bagă repede în buzunar. Un trecător:
– Ar trebui să îi predai la poliție.
– Nu e nevoie, sunt ai mamei.
– De unde știi?!?
– Tata spune mereu că mama aruncă banii pe fereastră.

* La un spital de nebuni intră doctorul în cameră și îi găsește pe toți nebunii făcând gălăgie.
– Ce aveți mă???
– Suntem mașini și ne jucăm de-a Formula 1.
Numai unul dintre nebuni stătea liniștit și se uita la ceilalți. Doctorul îl întreabă:
– Tu nu te crezi că ești mașină?
– Nu!
Hotărât, doctorul îi face externarea, crezând că s-a vindecat, iar apoi îl conduce până la poartă. Acesta, ieșind pe drum, începe:
– Vrumm… vrumm… vrumm…
– Ce faci mă?!… Parcă nu mai erai nebun.
– Eeeeeee… Acolo nu aveam loc să îmi întorc tirul!

* Ion merge pentru prima dată la oraș și este lovit de tren. Ca prin minune scapă cu viață și, după o lună petrecută în spital, soția îl ia acasă și îi pregătește un ceai. Pune ceainicul pe foc și, când apa începe să fiarbă iar ceainicul să fluiere, Ion sare ca un nebun, răcnind și lovind ceainicul cu un par, o dată și încă o dată… Nevasta, speriată, strigă la el încercând să-l oprească:
– Ce ai Ioane, ce-ai pățit? Ai înnebunit?
La care Ion răspunde, lovind încă o dată ceainicul:
– Pe ăștia trebuie să îi bați de mici, că uite ce-ți fac când ajung mari!

* El: – Ce vrei anul ăsta de Crăciun? Brad sau molid?
Ea: – Pinul și cardul.

* Pentru o viață sănătoasă, consumați minim 2 litri de apă zilnic.
Iar pentru o viață veselă, minim 2 litri de bere.

* Sesizare către OPC: „Noi, minorii din România, cerem să nu mai fie folosite avertismentele agresive de pe pachetele de țigări, fiindcă ne pot provoca traume psihice”.

31 thoughts on “Asortate

  1. Ziua buna Petru !!! 🙂 Mi-am luat portia de ras impreuna cu sotul meu!!! Primele doua, cu imamul si Ion, haioase rau, multumim !!! Dupa sufletul tau, o duminica binecuvantata !!! 🙂

  2. “-Tati, tati, ţînţarii ăştia nu mă lasă să dorm!
    -Fiule,stinge lumina,închide ochii şi încearcă să dormi.
    Băiatul face aşa, dar când deschide ochii vede un licurici:
    -Tatii, zise el speriat, acum mă caută cu lanterna!!!”
    O după-amiază călduroasă !🙂

    1. Mă bucur că am râs mai mult la aceeași glumă, deci avem cam aceleași preferințe!🙂 Să-ți fie seara veselă, iar săptămâna care urmează pe măsură, dragă prietene!🙂

  3. Sunt un mare fan al bancurilor a căror acțiune se desfăşoară în spitalul de nebuni. ☺ Habar n-am de ce, însă mă “prind” imediat şi mă amuz teribil. În ceea ce priveşte pălinca… Super! O duminică frumoasă, Petru!

    1. Cred că mulți dintre noi suntem atrași de bancurile cu nebuni. O fi un fel de a fugi din lumea în care prostia predomină. Mulțumesc pentru compliment și îți doresc o seară euforică, Cristian!🙂

  4. Salut Petru !
    BEREA mareste COLESTEROLUL asa ca,
    NU-I bine nici macar un ” TOI” sa BEM daramite 2 ( doi ) LITRI …
    Decat BERE, mai bine PALINCA !!! 🙂 🙂 🙂

    ” D-zeu stă de vorbă cu Sf.Petru:
    – Ma cam plictisesc,Petrică,nu ai nici o idee?
    – Ce ar fi să ne luăm o vacanţă, acum e foarte frumos pe Saturn.
    – Nu-mi place gravitaţia pe planeta asta… Te mişti prea greu.
    – Ce-ai zice, Doamne, de planeta Mercur? Aici eşti mult mai uşor.
    – Nu… E prea fierbinte.
    – Păi,hai să căutăm ceva intermediar. Ce-ai zice de planeta Pământ?🙂
    – Nu, nu!😦 Da de unde! Nici vorbă! 😦 😦
    Ăia au aşa nişte apucături ciudate…
    Acum vreo 2000 de ani am avut o aventură 🙂
    cu o evreică tânără şi lumea mai vorbeşte şi azi de asta ” !🙂

    Seara faina Petru ! 🙂
    Iar de vrei sa vezi 10 MOTIVE pentru care NU as vrea sa castige presedintia R.Moldova, Igor Dodon,
    citeste STIREA zilei de pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2016/11/12/
    Aliosa🙂

    1. Asta a fost bunăăăăă!😀 Chiar nu am mai auzit-o până acum!🙂
      Desigur că pălinca-i mai bună ca berea, numai că nu se vinde în magazin, ci trebuie să știi unde este d-aia curată, nu orice poșircă.😉
      Am să trec imediat pe la tine, să iau pulsul cotidian al politicii.🙂

    1. O fi cumplit dacă trebuie să ieși pe o asemenea vreme, da-i tare frumos să admiri albul imaculat de la fereastră. Zile cu o vreme îmblânzită de rasele soareluii, dragă prietenă!🙂

Leave a Reply

