Campanie umoristică

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* – Fiți amabil, aveți grijă și de geamantanul meu, până cumpăr un ziar.
– Domnule, știi că vorbești cu un parlamentar?
– Da? E, nu-i nicio problemă. N-am în el decât niște rufe murdare…

* Doi canibali stăteau de vorbă, iar unul dintre ei se văita că îl doare capul.
Celălalt îi spune:
– Ce să-ți fac, dacă te îndopi numai cu intelectuali?

* Șeful povestește un banc. Toți râd în hohote, în afară de unul.
– Tu de ce nu râzi?
– Apoi, eu oricum mă gândeam să-mi dau mâine demisia…

* Într-un apartament al unui bloc select de locuințe locuiește o fată bătrână. O vecină o întreabă mereu de ce nu se căsătorește, de ce nu-și găsește și ea un bărbat cumsecade.
– De ce?, răspunde bătrâna domnișoară. Doar am un câine, un papagal și o pisică. Astea-mi sunt destule până peste cap.
– Dar, totuși, aceste animale nu pot ține loc de soț.
– Cum să nu? Câinele mârâie mereu, papagalul înjură toată ziua, iar pisica-i plecată toată noaptea…

* Vine o tipă la doctor și-i spune:
– D-le doctor, dați-mi ceva pentru soțul meu, ca să fie ca un taur la pat.
Doctorul:
– Dezbracă-te! Începem prin a-i pune coarne!

* Soția se adresează cu indignare soțului:
– Iarăși te-ai îmbătat! Ieri am fost cu adevărat fericită văzându-te treaz…
Soțul răspunde:
– Da, dar astăzi e rândul meu să fiu fericit!

* Constatarea unui șofer:
Dacă nu înjuri când conduci, înseamnă că nu ești atent la drum.

* Căpitanul către soldat:
– Au fost mai multe plângeri împotriva ta, faptul că te contrazici cu toată lumea!
– Adevărat, sunt avocat și nu vreau să-mi uit meseria!

* Un moldovean sună la o linie fierbinte:
– Ce faci?
– Gem…
– Bun așa, trimite și mie vreo 2 borcane…

* Două blonde:
– Tu schiezi?
– Aș vrea, dar afișul ăla nu îmi dă voie: „Interzis cu sanii pe partie!”

* Degeaba ai cur de braziliancă, dacă ai față înmatriculată în Bulgaria.

* „Râzând de propriile greșeli, îți poți lungi viața!” (Shakespeare)
„Râzând de greșelile nevestei, îți poți scurta viața!” (Nevasta lui Sheakespeare)

* În Iran, hoții sunt amputați.
În Finlanda, imputați.
În România, deputați.

* – Care mai e situația în România?
– Mulțumim lui Dumnezeu, de bine de rău, avem pe cine înjura!

* Ion cu Maria se prezintă la spital. Ion este tare bolnav. Intră singur la doctor, în timp ce Maria îl aștepta afară. Ion iese cu o rețetă în mână.
Maria: – No?
Ion: – Mi-o dat niște supozitoare și mi-o spus că se iau pe cale anală…
Maria: – Anală? Ce-i aia?
Ion: – Da nu știu, tu Mărie…
Maria: – Păi du-te de-l întreabă…
Ion intră să-l întrebe pe doctor și iese imediat afară.
Maria: – No?
Ion: – Păi o zis că-i pe cale rectală…
Maria: – Dar aia ce-i?
Ion: – Nu știu, tu Mărie, las că văz acasă…
Maria: – Mă, du-te de-l întreabă acum.
Ion: – Nu mai intru a treia oară…
Maria: Ba du-te…
Ion se decide să intre și iese și mai repede:
Maria: – No?
Ion: – Vezi, acum s-a-nervat și o zis să mi le bag în cur!

* În momentul în care șaormarul începe să taie carnea, deja îmi plouă în gură.
La voi, la Vegani, e tot așa când cineva tunde iarba?

* La poarta Raiului, un american, un evreu și un român. Iese, într-un final, obosit și transpirat, Sf. Petru:
– Măi băieți, e aglomerație mare azi aici, locuri nu prea sunt… N-ați vrea voi să vă întoarceți? Uite, plătiți o taxă de 100 de dolari și vă trimit înapoi.
Americanul scoate repede banii și în minutul următor se trezește în ambulanță, resuscitat. Povestește ce s-a întâmplat și doctorii îl întreabă:
– Bine, dar evreul și românul unde sunt?
– Păi nu știu, eu i-am lăsat acolo; evreul se tocmea să mai scadă din taxă și românul urla să i-o plătească guvernul…

* Nevastă-mea e ca o grenadă. Dacă-i scot inelul, îmi dispare casa.

35 thoughts on “Campanie umoristică

  1. 😂😂😂 Petru , zau ca am vrut sa scriu care gluma m-a impresionat mai mult , dar nu pot , toate mi-au placut deopotriva si am ras cu placere si amuzament. Sa iti tina Al de Sus naravul cu bancurile duminicale , ca mie una tare bine imi prind! 🤗

    1. Și mie mi-au făcut mare plăcere cuvintele tale, pentru că tocmai ăsta-i scopul meu din fiecare duminică: să culeg cât mai multe zâmbete. Iar tu ești una din țintele mele favorite, Ana!🙂

  2. 5 si 6 de exceptie nene Petre !!!! Imi place fireste si 13 insa….este mult prea trist cat adevar contine . Intrebare : cu bancurile nu poti aduna mai multe puncte decat cu reclamele la Wu Xing ? Parerea mea de Mitic ar fi ca….DA !!! Iti doresc sa ai o seara { caci la Bucuresti este deja….2.45 si , nu uita ca de aici s e da ora exacta 😀 😄 } de la excelent in sus iti doresc in continuare nene Petre dumitale , familiei precum si , oricui te-o mai vizita fie si doar virtual la ora asta !!! 😄 😄 😄

    1. Și mie mi-ar plăcea să vină un sponsor la SuperBlog care să propună un concurs de bancuri. Poate că colo aș avea mai mare succes, dar oricum ar fi distractiv pentru toți.🙂
      Mulțumesc frumos pentru urări, la care îmi face plăcere să răspund cu aceeași căldură. Sănătate deplină și să auzim numai de bine, nea Marian!🙂

    1. Acu’ nici eu nu știu ce-i mai bine: să plângem sau să ne descărcăm prin înjurături la adresa celor de sus. Aș zice că-i mai sănătos să râdem de ei, că poate s-or rușina.😀
      Zile bune și frumoase, dragă prietene!🙂

  3. Mulțumiri, dragă Petru, pentru porția bună de râs și voie bună! Unul mai amuzant ca altul. Dar moldoveanul la linia fierbinte mi s-a părut grozav! Și marele adevăr al șoferilor care înjură…. din atenție!😀
    Numai bine și o nouă aăptămână cu veselie și împliniri, îți doresc din toată inima!🙂

    1. Și eu îți sunt recunoscător pentru contribuția consistentă pe care o ai de fiecare dată în această rubrică, dragă Alex! Fără amabilitatea ta și a altor prieteni, rubrica ar fi mult mai săracă.🙂
      Salutări din cele mai călduroase și urări pe măsură!🙂

  4. Descrierea situației din România confirmă ideea că reuşim să facem haz de necaz, indiferent de vremuri/timpuri. Nu că asta ar rezolva ecuația naționala cu x necunoscute, însă tot e ceva… ☺ O săptămână cât mai bună, Petru!

    1. Facem și noi ce putem, ca să digerăm mai bine problemele prin care ne e dat să trecem. Condimentele nu sunt numai pentru mâncarea trupească, ci și pentru cea sufletească. Diferă doar felul lor. Zile prielnice în tot ce vei face, Cristian!🙂

  5. Salutare, salutare!!!!
    Ma primesti cu o urare?
    Sa ai saptamana buna,
    Cu sclipire de la luna,
    Ziua sa-ti fie bogata
    Si privirea luminata,
    Sa ai bucurii o mie
    Inima cu dor sa-ti fie,
    Maine tu sa te trezesti
    Cu aroma de prin cesti,
    Ca-ti ofer o cafea buna
    Sa-ti ajung-o saptamana!

    Bune bancurile,rad si acum ,dar romanul hot ,voia sa-i plateasca Guvernul🙂🙂🙂

    1. Pentru așa colindă frumoasă mă înclin și îți sunt recunoscător că mi-ai trecut pragul, dragă Anușka! Mulțumesc călduros și pentru cafeaua aromată și voia bună de care dai dovadă! Zile pe placul sufletului tău, îți doresc!🙂

  6. Buna dimineata Petru !
    Cum ieri am stat mai mult pe-afara,
    c-a fost cald si frumos,
    cu drept de a primi ocara,
    dar sincer, si deloc mofturos,
    nu am trecut ieri ,bunaoara,
    sa-ti multumesc frumos,
    pentru o ” Campanie Umoristica ”
    facuta sincer, fabulos !!! 🙂 🙂 🙂
    O saptamana pe placul❤ tale prietene !🙂
    Aliosa🙂
    PS !
    Te-am asteptat ieri sa-mi citesti raspunsul ,
    la "commentul " tau pe postul meu,
    dar am ramas numai cu gandul,
    si cu speranta-n Dumnezeu ! 🙂
    Stiind ca NU ai timp nici azi sa treci,
    postez aici spre lecturare,
    un LINK pe care, de-l citesti
    https://pressone.ro/urbanutii-dragomiresti-maramures-orasul-care-vrea-sa-redevina-sat-dupa-12-ani/
    NU vei VOTA partidu-n care,
    nici nu gandesti sau banuiesti,
    ce program de guvernare are !!! 😦 |:-( 😦

    1. Te felicit pentru ocazia de a petrece mai mult timp în aer liber, sub lumina unui soare mai prietenos. Eu nu am ieșit din casă, deși e timp frumos și îmbietor. Spre deosebire de joi, când a căzut lapoviță și m-a cam udat.🙂
      Până trec pe la tine, îți doresc să ai parte de zile însorite toată săptămâna, Sandule!🙂

Leave a Reply

