Moșul știe ce-i bun

Vestea a căzut peste mine ca un troian imens de zăpadă. Nu era nicio glumă, mai ales că piticul din fața mea avea o mină cât se poate de serioasă și mai avea puteri ciudate, din moment ce intrase inexplicabil în camera închisă. Degeaba m-am ciupit și m-am frecat la ochi, omulețul nu dispărea.

– Cum adică să fiu Moș Crăciun în anul ăsta!? Dar unde e cel adevărat?, am exclamat în cele din urmă.

– Of, oamenii ăștia! Trebuie să le explic de fiecare dată. Măcar e bine că nu ai negat existența lui, cum se întâmplă tot mai des printre voi. Probabil că de aceea ai fost ales. Uite cum stă treaba: Moș Crăciun e altul în fiecare an, doar nu ți-ai închipuit că trăiește mii de ani. Anul ăsta, tu ești Alesul, prin votul spiridușilor și ceva noroc, că au fost mai mulți vizați.

– Dar eu nu mă pricep la așa ceva, iar la cadouri sunt neinspirat, de cele mai multe ori. Nici să zbor într-o sanie n-aș fi în stare, că am rău de avion. Pune-ți pe altcineva…

– Nicio grijă. De la 1 decembrie vei primi toate scrisorile copiilor, vei face liste și te vei pregăti. În Ajunul Crăciunului să fie sacii plini cu daruri, că vine sania cu renii zburători. Atunci îți vor fi transmise puterile magice prin care vei putea să-ți îndeplinești misiunea. Ele nu te țin decât o noapte, iar dimineață vei deveni din nou un om obișnuit, uitând complet de această experiență.

– Ei, asta-i bună! Cum să uit așa ceva?, m-am grozăvit eu dintr-o dată, cu gândul la puterile extraordinare. Dacă e așa, mă învoiesc.

Spiridușul a dispărut tot așa de miraculos precum apăruse, iar eu am început să-mi fac planuri. Mai am vreo două zile până vin scrisorile tuturor copiilor, dar pentru familia mea trebuia să mă gândesc de pe acum. Pe lângă jocurile noi și dulciurile preferate, aveam ocazia să le ofer ceva nou, deosebit, pentru a fi cel mai frumos Crăciun de până acum. Doar urma să fiu Moșul cu darurile, chiar dacă n-aveam voie să spun nimănui. Era suficient că știu eu… deocamdată. Dar dacă într-adevăr voi uita toată această aventură? Ar fi foarte trist…

Deocamdată să revin la cadouri și la sprijinul de nădejde pe care mă bazez: casetele cadou de la Farmec. Știu că nevasta e topită după produsele create de specialiștii Gerovital, brandul nr.1 în preferințele româncelor, doar că de data asta ele vor veni la pachet, prin intermediul meu. Îmi place că are mereu o piele frumoasă, ba chiar și fetița noastră a început să dea târcoale pe lângă produsele ei, încercând să o imite.

Casetă cadou Derma + Cremă antirid și fermitate De aceea consider că e timpul să aibă și micuța trusa ei pentru sănătate, iar caseta cadou Minitravel e potrivită pentru ea. Parcă văd ce mândră o să fie când o să-și folosească produsele eficiente de la Farmec, alături și sub îndrumarea mămicii.

Și pe băiatul nostru l-am observat cum își privește cu îngrijorare părul, sperând să nu se rărească sau să aibă mătreață. Pentru el e foarte potrivit un pachet cadou format din șampon anticădere.

Casetă cadou - Șampon anticădere

Mi-am notat deja totul, dar tot mă gândesc la ce mi-a spus spiridușul în legătură cu amnezia care o să mă lovească. Soluția e acest articol, pe care nu cred că-l va putea șterge cineva, indiferent câtă putere ar avea el, din moment ce parola mea e beton! Plus că am să pun un bilețel sub bradul de Crăciun, cu scrisul meu. Știu că Moșul nu lasă nici măcar un fir din barbă în urma lui, dar eu nu mă pot abține de la un sfat pentru copiii mei: „Dragii Moșului, am mâncat cu plăcere fursecurile de sub pom, dar laptele degresat nu-mi place. Eu sunt sănătos și pot bea fără probleme lapte de la țâța vacii. Vă pup și vă sugerez să-l ascultați pe tati”. Poate că așa îmi voi aminti de noaptea în care am fost Moș Crăciun.

Acest articol participă la competiția SuperBlog 2016

 

26 thoughts on “Moșul știe ce-i bun

  1. Ce dor îmi e de o poveste scrisă de tine!! Nu-mi aduce Moș Crăciun, o poveste de… Crăciun? Că e darnic… și e bun, mai ales la scris povești, ce n-ai citit de când ești!! 🙂

  2. Minunata poveste ❗ Bafta pe mai departe sa reusesti , cel mai bun sa fi ales ❗ ❤

    O saptamana cu impliniri, voie buna si tot ce-ti doresti. la fel si prietenilor tai ❗

    1. Mă bucur că ți-a plăcut fantezia mea despre Moș Crăciun! Dar poate că nici nu-i fantezie, ci e ceva venit din subconștient, după o experiență reală. 😉
      Săru-mâna cu recunoștință pentru cățelușul drăguț și iubitor, Anda! O zi la superlativ! 🙂

  3. O puveste adevarata nici ca se putea,dar acum sa te vad draga Petru ce cadouri vei face si sper sa primesti si tu un cadou de la Mos Craciun acel dar cu premiul intai la Super Blog 2016 ,ca meriti !

  4. O poveste frumoasa si adevarata…este clar Sarbatorile se apropie, iar idei pentru cadourile de “mosii” care se apropie, sunt binevenite ! O zi minunata , draga Petru si o saptamana , draga <3-ii tale ! 🙂

    1. Apropierea sărbătorilor de iarnă e cea mai frumoasă perioadă din an. E drept că după aceea urmează câteva săptămâni mai depresive, dar om trece noi și peste ele, tratându-le cu amintiri plăcute. Salutări efervescente și eficiente, dragă prietene! 🙂

  5. Trebuie sa fii inspirat ca sa faci fata de a oferii cadouri potrivite celor dragi,Da insa tu ai dat idei excelete! Bravo! Ai reusit sa ne incanti cu o poveste fantastica,sper ca juriul sa aprecieze! Din partea mea nota 10!O seara minunata iti doresc!:)

    1. Ideile există la tot pasul în virtual, doar trebuie să avem inspirația în a le găsi pe cele mai bune și a le aduce în lumea noastră reală. Mulțumesc din suflet pentru frumoasele cuvinte și sper să-ți fie de folos urările mele pentru o zi superbă, dragă Gabi! 🙂

  6. Draga prietene, ai o muza de toata lauda. Faceti un tandem perfect. 😉 Bravo! Mi-a placut teribil povestea ta. Si ai mare grija cum iti vei indeplini noua functie de Mos Craciun. Vezi ca eu sunt pretentioasa la cadouri, (nu-i asa, te pacalesc! 🙂 ) sa te vad cat vei fi de inspirat in alegerea lui. Poate sa fie orice…dar doar de la Gerovital!!! :)))) Stii, cu varsta voi avea nevoie…. 😉
    Multa bafta in continuare!

    1. Mii de mulțumiri pentru complimente, dragă prietenă. Nicio grijă în privința cadourilor, doar am primit asigurări din partea spiridușului că voi fi la înălțime! Voi pregătiți laptele neprocesat și fursecurile, ca să fac un plăcut popas lângă bradul vostru! Și nu trageți cu ochiul! 🙂

  7. Foarte frumoasă povestea cu care ne încânți la fiecare articol, dragă Petru! Nici nu se putea ceva mai potrivit pentru așa cadouri deosebite, precum cosmeticele Gerovital. Mă bucur că această marcă de prestigiu a reușit să supraviețuiască și chiar să-și recâștige prestigiul cu produse de o mare calitate.
    Îți doresc din inimă să câștigi concursul!
    Zile faine, pline de bucurii! 🙂

      1. Ideea a a venit de la Farmec, iar eu m-am bucurat pentru ocazia de a o dezvolta după imaginația mea. Mă bucur că ți-a plăcut, pentru că și tu poți să fii un Moș Crăciun foarte bun, dragă Alex!
        La mulți ani sănătoși și frumoși, de sf. Andrei! 🙂

Leave a Reply

