Nu e fotogenic?

 

Sursa și mai multe poze: aici

 

47 thoughts on “Nu e fotogenic?

    1. Toată aprecierea pentru cei care au participat la ședințele foto și pentru cea care a adunat materialul. Eu doar l-am împărtășit mai departe, dar mulțumesc în numele lor. 🙂

  1. Buna dimineata prietene Petru !

    Toate fapturile sus postate,
    sunt de Dumnezeu Binecuvantate,
    iar pentru mine, toate sunt fotogenice ! 🙂
    Multumesc pentru aducerea la cunostinta ! 🙂
    Un sfarsit de saptamana cu zapada, soare, vin fiert si voie buna ! 🙂
    Aliosa 🙂

    1. Așa este, și nici măcar nu au complexe. De-aș fi și eu atât de fotogenic!!! 🙂
      Mersi frumos pentru comentariu și melodia de dimineață. Mi-a mers direct la suflet! 🙂
      Toate cele bune și frumoase, Sandule! 🙂

      1. Acum la prima ora a diminetii,
        m-a cuprins MELANCOLIA

        si-n loc sa mai critic ” istetii”
        ce-au praduit ROMANIA,
        am schimbat culoarea fetii
        blogului , cu veselia !!! 🙂 🙂 🙂
        O Duminica Binecuvantata, Petru !
        Aliosa 🙂

      2. Se știe că emoțiile sunt molipsitoare, deci și melancolia ta m-a atins la inimă, iar apoi mi-a accesat psihicul. E bună, nu zic că nu, dar am să adaug imediat câteva ingrediente umoristice, pentru diversificare.
        Recunoșttință pentru melodie și urări de multă veselie, Sandule! 🙂

  2. Sunt f. fotogenici si adorabili, eu ii pretuiesc mai mult decat pe oameni desi stiu ca nu-i frumos si bine ce spun dar am ajuns sa simt asa.Oamenii m-au dezamagit enorm……
    Weekend minunat sa ai draga Petru ❤

    1. E greu de făcut o comparație între oameni și animalele de companie, câinii în speță. Și unii și alții beneficiază de o anumită educație, care le modelează caracterul și comportamentul. O deosebire constă în faptul că animalele nu-și alintă prea mult progeniturile, ci le pregătesc pentru viața dură, iar apoi îi trimit să o înfrunte. De acolo poate interveni omul, care le poate modela în bine sau rău.
      Să fii iubită și mereu iubitoare, Anda! 🙂

  3. Buna noapte, draga prietene !!! 🙂 Dupa oboseala pe care am acumulata de
    doua zile,(am fost plecata din Bucuresti) ce bine mi-au prins aceste minunate imagini fotogenice, sunt superbe , mai ales ca sunt o iubitoare de animalute (o am pe catelusa Didi, o minunatie) !!! 🙂
    Noapte buna, somn usor !!!

      1. Bună dimineața, dragă prietenă! Sunt încântat dacă am reușit să te alin puțin cu aceste imagini și îți mulțumesc că le-ai apreciat. Să-ți trăiască cățelușa Didi și să te bucure încă mulți ani! Îmi amintesc cu drag de vremea când aveam și eu câine și pisici. Ce vremuri! 🙂

  4. Ha, ha! Am râs cu lacrimi. Ce, numai oamenii pot fi amuzanți în poze? Au și animalele niște fețe în poze, de te tăvălești de râs.
    Numai bine și o duminică veselă, dragă Petru! 🙂

    1. Tu știi mai bine, dragă prietene, doar ești înconjurat mereu de astfel de ființe iubitoare și drăgălașe. Eu am ajuns să le admir mai rar în realitate și mai mult în fotografii. Tot e bine, că nu le-am uitat, iar amintirea multora dintre ele mi-a rămas vie.
      Să-ți fie duminica deosebit de frumoasă! 🙂

  5. Amuzante zambete 🙂

    ║╚╝╠═╦╗╔╗╔═╗
    ║╔╗║╩╣╚╣╚╣╬║
    ╚╝╚╩═╩═╩═╩═╝
    Ganduri bune pentru
    acest weekend minunat
    si o cafeluta cu aroma
    de prietenie…
    ██▀▀▀▀▀███▀▀▀▀▀█
    ██▌▒▒▐╗███▌▒▒▐╗█
    █▌▌▒▒▐╝░░░▌▒▒▐╝▐
    ▌▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
    ะ̭̌♦̭̌ะ ะ̭̌♦̭̌ะ ะ̭̌♦̭̌ะ ะ̭̌♦̭̌ะ ะ̭̌♦̭̌ะ
    █░▄▀ ▀█▀ █▀▀▀█ █▀▀▀█
    █▀▄░ ▒█░ ▀▀▀▄▄ ▀▀▀▄▄
    █░▒█ ▄█▄ █▄▄▄█ █▄▄▄█
    ║(¯`v´¯)
    (¯` ะ̭̌♦̭̌ะ ´¯)v´¯)
    ║(¯`v´¯) ะ̭̌♦̭̌ะ´¯)
    (¯` ะ̭̌♦̭̌ะ ´¯)^¸_)
    ╚(¯`v´¯)^¸_)
    (¯` ะ̭̌♦̭̌ะ ´¯)
    .(`. /░´ ).
    .´..|/`-´.♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦

    1. Bună să-ți fie inima și mereu imaculat sufletul, Anușka! Am savurat cafeaua ta, alături de o pălincă la fel de bună, precum și un caltaboș făcut ca pe vremuri. Mulțumiri efervescente și urări eficiente, dragă prietenă! 🙂

Leave a Reply

