Sorcova vesela…

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Judecătorul îl întreabă pe acuzat:
– Ce învinuire ți se aduce?
– Mi-am făcut cumpărăturile de Crăciun prea repede.
– Asta nu-i nicio crimă, cu cât înainte?
– Înainte de deschiderea magazinului.

* – Când sunt la mine acasă, nu mi-e foame deloc, nu mănânc mai nimic. Dar când sunt în vizită, mi se întâmplă exact invers, se confesează oaspetele, luând o îmbucătură zdravănă din platoul cu gustări.
– Foarte bine, foarte bine, atunci simțiți-vă ca acasă, spuse gazda.

* – Ce faci, Moise, mănânci în ziua când toți evreii postesc?
– Uite ce e: eu nu fur, nu mint, nu iau dobândă, dar nici nu postesc!
– Ce tâmpit ești, nu e mai simplu să nu mănânci o zi?

* El și ea, tineri și fericiți, într-un moment de tandrețe.
Ea: – După ce ne vom căsători, vom împărți toate necazurile, nu-i așa, dragule?
– Dar eu nu am niciun necaz…
– Am zis… după!

* Anunț matrimonial:
„Sant un baeat cuminte la locul lui care ași cauta jumatatea. Vreau o fata cuminte care nu sa culcat cu mai mult de 2 barbati la veata iei, care stie sa gateasca sa spele, sami aduca apa la pat atunki cand sant mahmur dupa o noapte cu baeti din sat in care bem tot ce anseamna alcool. Eu am partikipat la un concurs de frumusețe la mine an sat si am iesit pe locul doi, deki sunt un barbat bine. Am masina bemve seria 3 de care numai are nimenea la mine si toate fetele se uita dupa mine cand dau manelele la maxim la mine pe ulita, da ele nus cuminti si nu le dau interes de la mine. Ghey si invidiosi sa se aptina, doar fete cuminti ma intereseaza!

* Tot mai multi români preferă să fie dați dispăruți, pentru a nu mai fi chemați la nunți.

* Un domn foarte respectuos intră într-o patiserie:
– Bună ziua, am nevoie de un tort. E ziua de naștere a soției.
– Câte lumânări?
– Douăzeci și nouă, ca de obicei!

* Pentru toți aceia care pentru 2016 mi-au urat prosperitate, bucurie, dragoste, le comunic că nu m-a ajutat cu nimic!!
Pentru 2017, deci, vă rog să trimiteți bani sau cecuri, pentru benzină, mâncare și hăinuțe.
Vă mulțumesc din inimă…

* Lui Bulă i se plânge un vecin:
– Auzi Bulă, zi-i lui fiu-tău să nu mă mai imite!
Bulă către Bulișor:
– Hai, gata, încetează să mai faci pe prostul!

* Vorbesc doi prieteni:
– Îl știi pe Viorel? E cel care a fost internat la nebuni.
– Da, și ce-i cu el?
– S-a însurat de curând!
– Săracul, înseamnă că i-au dat drumul nevindecat…

* -… Aaaahhhh!
– Intră, iubito?, întreabă el în șoaptă…
– Daa!
– Te doare?
– Daaa!
– Să bag mai încet?
– Tot mă doare!
– Bine… să încercăm atunci pantoful cu numărul 39!

* Când iubitul îți zice că are o „prietenă bună” cu care doar vorbește, bate-o preventiv… aia e viitoarea amantă.

* O blondă, la cină împreună cu soțul:
– Auzi iubitule, mi-a spus un coleg azi la serviciu un banc cu blonde… am râs de era să cad jos din pat!

* O diferență majoră între o mașină cu volan în dreapta și una cu volan în stânga este că la cea cu volanul în dreapta, femeia te bate la cap din partea stângă!

* – Ce faci?
– Mănânc și mă gândesc la tine!
– Cât de drăguț! Ce mănânci?
– Colivă.

* Am umblat dezbrăcat, am răcit și, din cauză că nu am putut mânca, am slăbit două kilograme. Așadar, fetelor care vreți să slăbiți, umblați dezbrăcate…

* Pe Facebook este ca în frigider: știi că nu e nimic nou, dar intri din 5 în 5 minute și verifici!

* Nevastă-mea mă alintă „Făt-Frumos” pentru că stau pe Facebook într-o zi cât alții în șapte…

* Profesoara:
– Cine se crede prost să se ridice în picioare…
La care un elev s-a ridicat. Profesoara:
– Măi, tu chiar ești prost?
Elevul:
– Nu, dar mi-a fost milă să vă las doar pe dumneavoastră în picioare.

* Lenea este mama tuturor obiceiurilor proaste.
Dar, până la urmă, este mamă și trebuie să o respectăm!

45 thoughts on “Sorcova vesela…

    1. Se mulțumește cu mult entuziasm, voie bună, fericire și iubire! Sper să fie prezente și celelalte urate mai sus, atât la mine cât și la tine, dragă prietenă! An nou fericit! 🙂

    1. A fost bine și plăcut, cum nădăjduiesc să fi fost și pentru tine, precum și pentru toți prietenii și colegii de bloggereală! Anul Nou a venit, iar acum număr zilele până la 1 Martie! 🙂

  1. Bun gasit in noul an ! Multumesc pentru ras, am ras cu pofta, sper sa nu iau proporti 😉
    An nou an cu bucurii, sanatate si sa fi cum ai fost si pana acum ! 🙂

  2. Buna seara Petru, si La multi ani !!! 🙂
    Sigur a fost o provocare pentru inceput de an nou, sa-l incepem
    cu zambetul pe buze !!! 🙂 Multumesc ai reusit !!!
    2017 in continuare sa ne aduci multe zambete !!! 🙂

    1. Mă bucur dacă am reușit să-ți influențez starea de spirit dintre ani, măcar cu un zâmbet, Mica! Să fim sănătoși voioși în anul care a început, precum și în anii care vor veni! 🙂

      1. Cred ca nu ai avut parte nici de

        ” Plugusorul lui Iohannis ” ! 🙂

        „Aho, aho, copii şi fraţi
        Staţi puţin şi nu speriaţi
        Am venit aici cu drag
        Să vă dau ein guten tag

        O să fac din astă ţară
        O Bavarie superioară

        Orice uliţă înfundată
        O s-o fac autostradă
        Eu mă mut la Cotroceni
        Şi BMW la Mioveni

        Vreau ca toţi românii mei
        Să-şi permită Seria 3
        Şi ţăranul în opinici
        Merită să-şi ia X5

        La şcoli de la ora 7
        Nu servim corn şi cu lapte
        Elevii de azi primesc
        Bretzel şi salam săsesc

        Scot maneaua naţională
        Şi trecem la iodlareală
        O s-aveti, fugind pe stradă
        Câini cu brezel mari-n coadă

        Ciocolata ROM dispare
        Heidi, Milka revin tare
        Bergenbier, la revedere!
        Beck’s-ul vine la putere

        Cobălcescu!, Pelicanu!
        Fac de azi curse cu Merţanu’
        Iar la groapă ducem mortul
        Nu cu dricul, cu A8-ul

        Iar cei din Poliţie
        Renunţă la MCV
        De azi dotez Rutiera
        Doar cu Porsche Panamera

        Pluguşor cu 4 boi
        Fie Merkel lângă voi
        Iar în timpul cel mai scurt
        Bucureşti, egal Frankfurt.” 🙂 🙂 🙂
        Sursa : Google .
        Calde urari si salutari si din partea mea ! 🙂
        Sandu 🙂

      2. Tare de tot, plugușorul lui Iohannis și mă bucur că l-ai împărtășit cu mine! Măcar în lumea virtuală să fiu colindat, sorcovit și urat! 😉
        Până pe data de 7 ianuarie sunt iarăși familist, alături de nepoți și nepoțică, deci nu mă pot plânge de monotonie. De sf. Ion intru iarăși în normalitate. 🙂
        Gânduri din cele mai benefice, Sandule! 🙂

  3. Anul care a-nceput ,ieri cu Sfantul VASILE,
    sa-ti fie cat mai bun si rodnic in toate incercarile tale, PETRU ! 🙂
    La Multi Ani cu sanatate ! 🙂
    Aliosa.

  4. La mulți ani cu bucurii, dragă Petru! Am început cu veselie noul an, mulțumită glumelor dumitale, cu care ne înveselești de fiecare dată, în zi de duminică. Mi-au plăcut tare de tot cele cu coliva, cu lenea și cu volanul pe dreapta.
    Îți doresc din suflet multă sănătate, împliniri și numai zile vesele! 🙂

    1. Mi-a făcut o deosebită plăcere să mă simt alături de fiecare dintre prietenii virtuali, măcar prin sorcovirea cu bancuri și prin zâmbetele pe care speram să le provoc. Așadar, eu îți mulțumesc și, la rândul meu, vă urez să aveți un An Nou cu sănătate, voie bună și multe bucurii, dragă Alex! 🙂

  5. Iti multumesc pentru buna dispozitie pe care ne-o asiguri saptamana de saptamana, pentru ca am cu cine impartasi glumele citite si in avans iti multumesc pentru buna dispozitie din 2017!
    La multi ani, la multe glume si la multa buna dispozitie! ❤

  6. Mi-am luat portia de veselie si-am plecat pe la mosie 🙂

    Un an mai bogat în împliniri, mai înalt în aspiraţii şi plin de succese. La mulţi ani!

    1. Anul nou cu bucurie
      Să te-ajute pe moșie!
      Sporul mult și voia bună
      Să te țină-o săptămână!
      Iar pentru cea viitoare,
      Se mai coc glume sub soare.
      Toate cele bune în anul care a început, Anușka! 🙂

Leave a Reply

