La o stacană cu umor

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Un politician face o vizită părinților. Se uită el prin casă, totul pare OK. Când dă să plece, hop! Televizorul spart!
– Ce-i, măi, tată, cu televizorul ăla spart? De ce nu mi-ai spus să-ți cumpăr unul nou?
– N-are rost, fiule!
– Cum să n-aibă rost?
– Păi, când erai mic, de fiecare dată când spuneai o minciună, îți trăgeam o palmă și am rămas cu obiceiul ăsta…

Imagini pentru poze cu zambete

* Țiganca la judecătorie divorțează de țigan. Întreabă judecătorul:
– De ce vrei să divorțezi de țigan?
– Pentru că țiganul nu mai e de rangul meu…!
– Dar tu, țigane, de ce divorțezi?
– Apoi, dom’ judecător, nici ea nu mai e de RANGA mea!!!

* Două fete discută la o cafea:
– Eu nu cred în dragoste la prima vedere.
– De ce?
– Păi, de unde să știu cât câștigă pe lună?

* Dacă furi dintr-o singură sursă se numește plagiat.
Dacă furi de peste tot se numește guvernare.

* Un tânăr ardelean, întors de la doctor, este luat la întrebări de tatăl său:
– Fost-ai la doctor?
– Fost.
– Și cumu-i?
– Bine, cum să fie.
– Bătut-ai la ușă?
– Bătut.
– Și cine ți-o deschis?
– Doamna lui.
– Și cumu-i?
– Tânără.
– Și ce-ai zis?
– Acasă-i domnu’ doctor?
– Și ea ce-o zis?
– Hai, intră repede, că nu-i acasă!

* – Ce-i cu vânătaia aia la ochi, Gheorghe?
– Ce să fie, m-am îmbătat ieri tare de tot…
– Și ai căzut?
– Nu, nu, a venit nevastă-mea la bar după mine…
– Așa, și ce legătură are asta cu vânătaia?
– Păi are, că i-am cerut numărul de telefon!

* Când m-am născut, am fost atât de surprins încât n-am vorbit un an și jumătate.

* Unu’ trecea pe lângă o piatră funerară pe care scria: „Aici se odihnește un avocat, un om cu suflet bun, un om onorabil”.
– Doamne Sfinte!, își face cruce tipul. Ăștia au băgat trei oameni în același mormânt!

* O femeie născuse în liftul unui spital și se simțea jenată din cauza asta. Ca să o mai consoleze, una dintre asistente îi spune:
– N-ai de ce să te jenezi. Cu doi ani în urmă, o femeie a născut chiar în curtea maternității.
Auzind asta, femeia izbucni în lacrimi:
– Știu, tot eu eram!!!

* – Unde lucrează soțul tău?
– La Serviciul de Pază și Protecție.
– Aha… e gardian.
– Nu, e muncitor la fabrica de prezervative.

* Întrebare la Radio Erevan:
– Este rău să fii al doilea soț al unei văduve?
Radio Erevan răspunde:
– Bineînțeles că nu, rău e să fii primul…

* La un centru de cercetări nucleare, directorul, îngrijorat, se adresează inginerilor:
– Băieți, s-a blocat calculatorul, mai știe cineva cum se face o înmulțire?
– Bineînțeles, prin fisiune! Este cea mai rapidă metodă, răspunde cercetătorul-șef.

* Ea către el:
– Logodnicul lui Lili este mai tandru ca tine, îi spune mereu ”perla mea”.
– El este bijutier. Eu sunt ginecolog. Cum ai vrea să-ți spun?

* Bulă merge la doctor pentru consultație. Doctorul:
– Bulă, mergi după paravan și dezbracă-te pentru consult. Bulă, ascultător, se duce după paravan, se dezbracă și se prezintă în fața doctorului în pielea goală, dar acoperindu-și bărbăția cu mâinile.
Doctorul:
– Bulă, dar suntem bărbați, ce ții mâinile așa?
Bulă:
– Știți, dom’ doctor, tata m-a învățat să nu mă prezint în fața doctorului cu mâna goală.

* Maria trăgea un pui de somn în ajunul Anului Nou. După ce s-a trezit, i-a spus soțului ei:
– Gheorghe, am visat că mi-ai dat un inel cu diamante ca și cadou de Anul Nou. Ce crezi că înseamnă asta?
– Aha, vei afla diseară, răspunse Gheorghe cu un zâmbet pe față.
La miezul nopții, când Anul Nou se apropia, Gheorghe îi dă Mariei un pachet mic, împachetat frumos.
Entuziasmată și fericită, aceasta deschide repede cadoul. Și astfel, în mâinile ei avea o carte denumită ”Interpretarea visurilor”.

* E atât de frig încât am văzut un ardelean grăbindu-se pe stradă!

42 thoughts on “La o stacană cu umor

  1. “Dacă furi dintr-o singură sursă se numește plagiat.
    Dacă furi de peste tot se numește guvernare.”
    :)))) foarte buna asta, multumesc Petru pentru o zi frumoasa, asa cum iti doresc sa ai si tu !

  2. 😀 😀
    toate sunt faine! Ultimul nu e banc, zilele astea tăţi ardelenii s-au grăbit ceea ce înseamnă că a fost groasă treaba. Da’ n-o fo’ bai că dacă trăbă, apăi trăbă 😀

  3. Ha, ha! O porție bună de râs și voie bună, așa cum ne-ai obișnuit în fiecare duminică, dragă prietene Petru!
    Unul mai amuzant ca altul. Mi-a plăcut mult cel cu „guvernarea”, dar și ultimul, cu ardelenii grăbiți. La ce ger a fost, nici pălinca nu a mai produs moleșeală! 😀
    Mulțumiri din suflet și o duminică minunată!

    1. Pălinca nu produce moleșeală, decât dacă-i prea multă. 😉 Mă bucur că te-am amuzat și de această dată, mai ales că ți-au plăcut cele cu ardeleni! 🙂
      Zile pline de veselie și voie bună îți doresc în continuare, dragă prietene! 🙂

  4. ” La o stacana cu umor”
    nu am venit cu mana goala,
    si de aceea, cu onor,
    postez o piesa colosala !!! 🙂 🙂 🙂

    De ” Ziua Culturii Nationale ”
    ROMANII din TARA si de AFARA,
    il omagiaza pe marele EMINESCU ,
    patriotul cu mare dragoste de TARA !!! 🙂 🙂 🙂
    Seara faina Petru ! 🙂
    Aliosa .

    1. Foarte frumos și potrivit darul cu care ai venit în această zi specială. Eminescu e în mulți dintre noi și îl sărbătorim de fiecare dată când citim, recităm sau auzim versurile lui, percepute de mine ca pe o rugăciune intimă și benefică spiritului. E ca un patriotism fără surle și trâmbițe, doar emoții, așa cum mi-a insuflat profesoara de limba română. 🙂
      Toate cele bune și să avem parte de Eminescu în fiecare zi, Sandule! 🙂

      1. Buna URAREA ! 🙂
        Adevarul este ca avem zilnic nevoie si de EMINESCU dar si de …………

        O zi cat mai frumoasa , PETRU ! 🙂
        Sandu 🙂

  5. Faine bancuri Petru !!! 🙂
    Am venit si eu cu unul: Un tip suna la politie
    Alo, alo…… Politia ?!
    Da domnule spune…….
    Doua femei se bat pentru mine….
    Pai, si care e problema ????
    Castiga aia urata !!!!!!!

  6. Cu toate ca am lipsit putin in ultimele zile, tot la fel ma bucura aceste randuri.. desi nu e duminica 🙂 multumesc , si ne “vedem” la urmatoarea 😉

Leave a Reply

