Coincidențe amuzante

 

Sursa: aici

37 thoughts on “Coincidențe amuzante

    1. Așa cred și eu, dar cum nu avem nicio certitudine, trebuie să-i credem pe cei care le-au imortalizat. Și să încercăm a ne creia coincidențele noastre. De exemplu, o zi cu soare și multe bucurii pe care ți le doresc, dragă prietene! 🙂

  1. Buna seara Petru !
    Eu NU cred in COINCIDENTE mai ales in ” Romania lucrului bine facut “!!! 🙂 😦 🙂
    Asta NU inseamna ca NU mi-a placut postarea ta , ci, dimpotriva, mi-a placut mult 🙂
    iar cel mai mult mi-a placut ultima imagine pe care ti-am ” furat-O ” !!! 🙂 🙂 🙂
    Stiind ca-ti place muzica ETNO,iti ofer spre ascultare-delectare,
    un COLAJ de melodii interpretate de o ARTISTA minunata ! 🙂

    Seara faina, Petru ! 🙂
    Aliosa 🙂

    1. Astfel de „furturi” să tot fie, precum și cadouri de genul celui pe care mi l-ai oferit mai sus! 🙂
      Mulțumesc efervescent și îți doresc o zi senină, cel puțin la fel de frumoasă cum e acum în Seini, Sandule! 🙂

      1. Multumesc pentru urare ! 🙂
        Ieri si la mine a fost SENIN 🙂
        dar azi e CEATA 😦 😦 😦
        ( vezi RASPUNSUL la commentul tau pe blogul meu ) ! 🙂
        Weekend placut Petru ! 🙂
        Sandu 🙂

    1. Serile mele sunt de obicei frumoase, dar scurte, că mă ia repede somnul! 😉
      În schimb, eu îți doresc o zi plăcută și benefică, care să ți se pară că trece la fel de iute ca serile mele, dragă Gabi! 🙂

  2. Grozave și amuzante fotografii! De-asta e viața frumoasă, căci ne oferă atâtea prilejuri de a râde și de a ne înveseli.
    Numai bine și zile vesele, dragă Petru! 🙂

    1. De aceea îi apreciez foarte mult pe fotografi, deci și pe tine. Au un har care ne aduc nouă, celorlalți, frumusețea și umorul la noi în casă. Mult succes în tot ce faci, dragă Alex! 🙂

      1. Mulțumesc din suflet, dragă Petru. Asemenea gânduri bune mă încurajează să încerc și mai mult, în această dorință a mea de a culege frumuseți din această lume, prin intermediul camerei foto.
        Numai bine îți doresc din toată inima! 🙂

        PS. Poza cu cățelul lângă afișul electoral este „criminală”. Atitudinea lui este cel mai bun răspuns la lăudăroșeniile găunoase ale oamenilor politici. 😀

  3. Buna dimineata, draga Petru !!! 🙂 Amuzante si foarte reusite fotografiile postate azi de tine !!! Faci ce faci si reusesti sa-mi faci ziua vesela , multumesc !!! 🙂

    1. Mulțumirea mea e mult mai presus decât efortul și timpul dedicat împărtășirii unor provocări la zâmbet. Ea e oferită prin cuvinte de apreciere, precum cele pe care mi le-ai transmis tu, dragă Mica!
      Săru-mâna cu recunoștință! 🙂

  4. Buna ziua si bine v-am regasit !
    Toti se emotioneaza la suferinta unui prieten, dar numai un suflet cu adevarat bun, se poate bucura de succesele unui prieten. Iti multumesc ca-mi esti alaturi!

    Hello, well I found!
    Everyone touches the suffering of a friend, but a very good soul, enjoy the successes of a friend. Thanks to you with me!

    1. Suntem mereu alături unul de altul și toți alături de tine, Ileana! Îți sunt recunoscător pentru prietenia și frumusețea pe care o împărtășești de fiecare dată! 🙂

  5. Prima poza este PIRAMIDALA , a noua….cam la fel , iar a zecea , ” depaseste granitele ” { ca sa citez din reclama } a tot ce-ar putea insemna SUPERLATIV . Pacat doar ca , le-a dat rusilor prin cap figura asta inaintea noastra 😀 XD XD . Onorate nordist , vad cu placere ca nu te dezminti : ai bun gust atat in materie de umor scris dar si-atunci cand este vorba doar de fotografii . FELICITARI NEA PETRE !

    1. Ca de fiecare dată când faci o selecție, am parcurs din nou expunerea și m-am convins de justețea aprecierilor dumitale, nea Marian. Mă simt, de asemenea flatat de complimente, pentru care aduc calde mulțumiri. Dacă tot nu sunt priceput în ale fotografiatului, măcar la alegerea pozelor să am gust! 🙂

Leave a Reply

