Manifestare cu umor

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* – Dragule, ce părere ai despre relația noastră?
– Numără stelele de pe cer și ai să-ți dai seama.
– Waaw, este infinită!
– Nu, este o pierdere de timp…

* Soția: – Dragul meu, dar de ce mă înșeli în continuare cu altele?
Soțul: – Dar draga mea, cum vrei tu să mă conving că tu ești cea mai bună?

* Un pensionar stă în pragul ușii, cu o sacoșă goală în mână. La un moment dat, acesta se întreabă:
– Măi, eu plec sau vin de la piață?

* Mama și copilul iau masa împreună. Copilul face mofturi. Mama, supărată, îi reproșează:
– Eee, lasă că o să vezi tu, când o să fii la casa ta și o să-ți gătească nevastă-ta… Să vezi ce-o să regreți mâncarea pe care ți-o făcea maică-ta!
La care copilul mormăie:
– Tata știe cel mai bine!

* Doi copii japonezi se joacă:
– Ghici ce țin în palmă?
– Cameră video digitală!
– Da, da, dar câte?

* Când era însărcinată nevastă-mea, i-am zis:
– Iubito, dacă o să semene cu tine, o să fie magnific.
La care ea mi-a răspuns:
– Și dacă o să semene cu tine, o să fie un miracol.

* Discută doi drogați:
– Astăzi e vineri?
– Tâmpitule, astăzi e marți!
– Aha, deci ieri a fost vineri…
– Mă cretinule, ieri a fost luni!
– Deci mâine e vineri?
– Imbecilule, mâine e miercuri!
– Deci, fă-mă să înțeleg: săptămâna asta nu avem vineri?

* Cel mai bun sfat în viață îl primești de la frizer: „ține capul sus!”

* – Bună ziua! Aș dori să cumpăr un telefon.
– Model?
– Aaa, nu… zugrav. Mulțumesc oricum… și dumneavoastră sunteți drăguță!

* – Iubitule, în pat tu semeni cu un telefon!
– „Vibrez” mult și bine?
– Nu, când intri în „tunel” îți cade semnalul!

* Eu: – Cred că musca de pe nasul tău a plecat deja!
Ea: – Am strabism, nesimțitule!

* Am fost arestat în Anglia, după ce m-a urmărit poliția. Îmi tot spuneau Pulover, Pulover, dar eu aveam hanorac pe mine…

* – Alo, dragă, în ce stadiu au ajuns zugravii?, își întreabă soțul consoarta, prin telefon.
– Într-un stadiu foarte avansat. Tocmai au dat gata a doua ladă de bere…

* După noaptea nunții, Ion e întrebat:
– Ioane, a fost Maria fată mare?
– Exagerat de mare!

* Cum se joacă puștii de azi de-a v-ați ascunselea?
– Pe messenger: intră toți pe Invisibile și unul îi caută…

Imagini pentru poze cu zambete

* Proprietara unei prăvălii dintr-un mic sat francez avea un papagal vorbitor – „Coco”. În fiecare dimineață scotea colivia în fața tarabei sale de fructe și legume. Într-o bună zi, Djamel Debouze, care trecea pe-acolo, se oprește în fața coliviei papagalului. Coco începe să strige „Moarte arabilor! Moarte arabilor!” Stupefiat, fără să-i creadă urechilor, Djamel trece mai departe, dar, a doua zi, pentru a fi cu inima împăcată, trece din nou pe la prăvălie, se oprește din nou în fața coliviei și, din nou, papagalul: „Moarte arabilor! Moarte arabilor!”
Djamel, furios, intră în prăvălie și o amenință pe proprietăreasă: „Te previn – voi trece din nou mâine și dacă papagalul tău îmi mai spune o dată … îi tai gâtul!”
Biata femeie, care ținea mult la Coco al său, se întreba ce-ar putea face pentru a evita ca papagalul să-i fie omorât. „- Ajută-mă, Doamne!” Deodată, îi vine o idee: preotul din sat are și el un papagal! O să-l rog să facă schimb cu al meu, pentru câteva zile. În ziua următoare, Djamel trece iar prin fața papagalului… Papagalul… nimic, nu spunea chiar nimic! Uimit, Djamel trece mai departe, apoi trece iar prin fața coliviei, și… tot nimic. Niciun cuvânt! Complet indiferent. Atunci, Djamel își spune: „o să-l provoc”. Pentru a-l face să reacționeze, începe să-i șoptească: „Moarte arabilor! Moarte arabilor! Moarte arabilor!”
Atunci, papagalul se întoarce spre el și-i răspunde: „Să te-audă Dumnezeu, fiul meu!”

36 thoughts on “Manifestare cu umor

  1. La fiecare am zambit, daca zic de unul sa nu se supere celelalte bancuri !!! Iti multumesc Petru pentru zambetele primite in dupamiaza de duminica, si asa atmosfera este incarcata, dar nu pot sa-ti spun ce soare minunat este afara !!! 🙂

  2. Salut Petru !
    Sincer, mi-au placut toate bancurile ! 🙂
    Dar cel mai tare si mai tare, mi-a placut ULTIMA povestioara ! 🙂
    Nu intamplator
    se spune in popor,
    repeta ca papagalul 🙂
    si suna ca tambalul !!! 🙂 🙂 🙂
    Seara faina ! 🙂
    La mine deocamdata seara e frumoasa ,
    caci STEAUA conduce la pauza pe CLUJENI,
    iar de va pleca de-acolo VICTORIOASA,
    maine, voi da de baut la poporeni ! 🙂
    Aliosa ! 🙂

    1. Mă bucur că ți-au plăcut bancurile de astăzi, Sandule! 🙂
      Aștept să vii și tu cu o șarjă de bancuri pe blogul tău, așa cum făceai de obicei. 🙂
      Păcat că ai pierdut ocazia să dai de băut poporenilor, pentru că meciul s-a încheiat la egalitate. Poate data viitoare. 😉

      1. Sincer, daca STEAUA castiga, ii CINSTEAM pe multi ” poporeni ” ! 🙂
        Dar asa, vorba lui Johannis ” GHINION ” pentru ei ! 🙂
        Pentru simpla informare,
        nicidecum manipulare,
        iti postez dezinteresat,
        un LINK foarte interesant ! 🙂
        http://mobile.danandronic.net/romanii-trebuie-sa-stie-adevarul-iata-de-ce-au-scos-multinationalele-oamenii-in-strada-acest-secret-arunca-totul-in-aer-click-aici/
        Cat priveste ” sarja de BANCURI” de pe blogul meu, cu siguranta ca o sa tin cont de indemnul tau caci,
        ” are balta destul peste ” 🙂 iar in CIORNA blogului meu, am destule BBANCURI, RETETE de bucatarie,sfaturi medicale s.a. chestii 🙂 🙂 🙂
        dar,
        in conditiile in care TARA ARDE 😦 , ca MILITAR ce stiu ce PERICOL ne PANDESTE 😦
        sincer, NU-MI ARDE de BANCURI ! 🙂
        Iar de vrei sa te convingi ca spun ADEVARUL, treci pe la mine caci,
        ORDONANTA a fost ABROGATA 🙂 🙂 🙂
        dar Johannis nu ORDONA incetarea PROTESTELOR instigate chiar de el 😦 😦 😦
        http://aliosapopovici.wordpress.com/2017/02/01/
        O saptamana pe placul ❤ tale Petru 🙂
        si ma rog la bunul Dumnezeu ca sloiurile de gheata de pe IZA
        sa nu mai DARAME casele MARAMURESENILOR nevinovati ! 😦
        Aliosa 🙂

  3. Buna dimineata! Petru si prietenilor tai
    Mi-ai facut inceputul de saptamana vesel cu zambete la bancurile frumoase ,cel cu papagalul m-a facut sa rad mai tare ,am si eu un papagal (perus) si ma gandeam cand o sa vorbeasca 🙂 🙂
    Un inceput de saptamana implinit sa ai s vesel!

    1. Bună să-ți fie inima, Anușka! Am văzut pe net că papagalii perus pot fi învățați să vorbească, doar să ai timp și răbdare pentru lecții. Îți doresc succes și aștept vești bune, dragă prietenă! 🙂

  4. Sa incepem aceasta dimineata cu o inima curata. Nu-ti face griji pentru ieri sau noaptea trecuta. Astazi e noua zi, o noua dimineata pentru a-ti reimprospata mintea.

  5. Ha, ha! Bună porția de râs și voie bună, dragă Petrule! Ca să începem săptămâna cu veselie și optimism. Ăla cu drogații e de pomină. Mai ales că unii sunt așa de la natură, și fără de droguri!. Iar cu papagalul…. uite de-aia nu mi-am luat eu papagal! 😀
    Îți doresc cu drag o săptămână minunată și… veselă!

    1. Mi-au plăcut foarte mult zâmbetele pe care le-ai lăsat pe această pagină, pentru care îți mulțumesc! Eu cred că ai și așa destule animăluțe drăguțe, deci nu-i neapărat nevoie și de papagal. În schimb, la mine-i cu totul altceva, fiindcă nu-l am decât pe Pane cel imaginar. 😉
      Zile cu frumoase împliniri, dragă prietene! 🙂

Leave a Reply

