Iar e duminică

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Tatăl meu îmi spune, ori de câte ori are ocazia, că n-a făcut niciodată aceeași greșeală de două ori.
Probabil ăsta e motivul pentru care sunt singur la părinți.

* – Iubitule, îți dai seama? Vom sta împreună toată viața!
– Ei, hai… deja trecem la amenințări?…

* În stația de autobuz, o bătrânică cu mâinile tremurânde încearcă să butoneze ceva la telefon. Alături stă un tip tânăr:
– Tinere, ajută-mă să trimit un SMS…
– Nicio problemă. Ce să scriu?
– Scrie așa: „ticălosule, nu mă căuta, am plecat la mama…

* Nu ești tată de fată dacă…
– nu mergi la pâine, cel puțin o dată-n viață, cu o clămiță roz în păr
– nu simți o nevoie, aproape patologică, de a te asorta cu fiica ta
– nu cauți stilist pentru prima tunsoare a fetiței tale
– nu îi interzici soției să se-atingă de bretonul prințesei
– nu renunți la piese auto în favoarea unei rochițe drăguțe
– nu cauți haină de pescuit camuflaj roz/undiță roz
– nu distingi mov de lila
– nu cunoști toate prințesele Disney
– nu vrei să-ți înscrii fetița la karate
– nu-ți dorești permis de port-armă
– nu lăcrimezi când îți spune „tata”
– nu te visezi dansând la nunta ei… în deschiderea serii
– nu ți-ai făcut portretul robot al ginerelui ideal etc.

* O nevastă cârcotașă își acuză soțul de lașitate:
– Dacă-ar fi acum război, tu, ca un laș, ai rămâne acasă cu mine…
– Dar ți se pare că a rămâne acasă, cu tine, nu este o dovadă de curaj?

* Discuție între prietene:
– Mi-a jurat că are cele mai bune intenții…
– Voia să te ceară în căsătorie?
– Nu știu, pentru că tocmai atunci a apărut nevastă-sa.

* Un tip ajunge la urgență cu soacra, grav rănită la un picior. Doctorul îl întreabă:
– Ce s-a întâmplat?
– A fost împușcată.
– Ați putea să fiți mai precis!
– Da, dar știți, e prima dată când trag cu arma!

* Un hoț la tribunal:
– Ai avut nerușinarea să te apuci de furat ziua în amiaza mare?
– Domnule judecător, noaptea, cu atâția bandiți ce mișună prin oraș, mă tem să ies din casă!

Imagine similară

* Un judecător moare sărac, așa că se procedează la o colectă pentru a fi înmormântat. Ajung la ușa unui tip bogat:
– Nu vă supărați, strângem bani ca să îngropăm un judecător! Ați putea contribui cu un euro?
– Un euro pentru înmormântarea unui judecător? Luați de aici zece mii și îngropați-i pe toți!

* Un dinamovist merge împreună cu câinele său într-un bar, pentru a vedea un meci de campionat al favoriților.
La fiecare gol al roș-albilor, patrupedul schelălăia de mama focului, se ridica în două labe și țopăia, dădea din coadă, sărea bucuros pe masă, făcea tumbe.
Uimit, nevoie mare, barmanul îi zice stăpânului:
– Domnule, incredibil ce câine ai! N-am mai văzut așa ceva! Dar, spune-mi și mie, dacă se bucură în modul ăsta la un meci de campionat, cum se manifestă în Liga Campionilor?
– Nu știu, că îl am doar de 15 ani!

* Doi purici se întâlnesc pe plajă. Unul tremură de frig, rău de tot.
– Ce-i cu tine, mă… de tremuri în halul ăsta?
– Acum am sosit , dar am călătorit pe mustața unui motociclist 200 km ca să ajung aici. Am crezut că voi îngheța pe drum.
– Vezi, dacă ești prost? Eu, dacă vreau să călătoresc, în primul rând aleg avionul, pentru că este cel mai rapid. Pentru asta, merg la aeroport, intru în toaleta femeilor, mă bag în chiloții unei dame și de aici încolo… confort total. Mă întind comod pe blăniță la căldurică și de obicei trag un pui de somn până la destinație. Fă și tu la fel, data viitoare.
Trec două luni și cei doi se întâlnesc din nou, tot pe plajă, și unul din ei din nou tremura de frig.
– Ce-i cu tine iar? Văd că nu m-ai ascultat…
– Ba dimpotrivă, am făcut exact cum m-ai sfătuit. Am mers la aeroport, am intrat în toaleta de femei, m-am băgat în chiloții unei blonde trăsnet, m-am întins pe blăniță la căldurică și imediat am adormit.
– Și atunci?
– Unde crezi că eram când m-am trezit???… tot pe mustața unui motociclist…

* La maternități a fost introdus un nou serviciu: ”Acum la naștere poate asista și tatăl copilului, nu numai soțul mamei!”

38 thoughts on “Iar e duminică

  1. Ce sa zic, azi am avut parte de un strop mare de veselie, draga Petru !!! Fuguta am , venit, stiam ca am sa am parte de noi bancuri !!! Multam, sa traiesti, sa fii sanatos!!! O duminica binecuvantata !!! 🙂

    1. Bancurile sunt ca moda: din când în când e bine să le readucem în atenție pentru generațiile mai tinere, iar dacă sunt bune, vor râde încă o dată și cei care le-au mai auzit. O săptămână încărcată de iubire îți doresc, dragă Mica! 🙂

  2. Pentru zâmbetele acestea de duminică, ar trebui să te cinstim…cu toții 🙂

    Nu știu alții ce ți-or pregăti, eu promit să-ți fac o prăjitură 🙂 Nu știu când și cum și unde, dar îți fac 🙂

      1. :))) ce simpatic ești! de data asta nici nu mă gândisem la prăjitură virtuală 🙂 ci la una concretă, în real. De asta ziceam că…nu știu unde, nu știu când, nu știu cum 🙂 Până atunci poate pun la copt și-un rând. Sau două 🙂
        Cu drag, zi frumoasă!

  3. Ca bine zici , draga Petru…a mai trecut o saptamana de cand n am mai ras asa de bine…sa-ti “deie” Dumnezeu sanatate…aia cu nevasta carcotasa mi a placut cel mai tare…Duminica plina de bucurii ! 🙂

    1. ”Dumnezeu ne dă, dar nu ne bagă și-n traistă” 😉 Dar noi putem să ne îngrijim sănătatea și prin cât mai multe zâmbete. Zile faine de tot să ai, dragă prietene! 🙂

  4. Pot sa rescriu o gluma?
    Un hoț la tribunal:
    – Ai avut nerușinarea să te apuci de furat ziua în amiaza mare?
    – Domnule judecător, noaptea fura doar cei ce guverneaza 🙂
    Foarte faine, dar asta cu puricii a fost cireasa de pe blog 🙂
    O saptamana frumoasa !

  5. Toate au farmecul lor, mi-a placut mai mult cea cu amenintarea 😀 , multumesc frumos pentru zambete, iar saptamana va incepe cu un zambet datorita bancurilor Domniilor vostre ! 🙂
    Seara frumoasa si un inceput de saptamana cat mai placut cu bucurii ! 🙂

    1. La tine a fost o zi frumoasă de iarnă, pe când la mine a semănat mai mult a primăvară. 😉
      Oricum, sunt încântat dacă te-am încălzit măcar cu o miime de grad, dragă Gabi! 🙂

  6. Salut Petru ! 🙂
    Dupa atata chefuila ,
    bancurile de mai sus,
    sunt ca OAZA de verdeata,
    in desertul fara viata ! 🙂 😦
    Seara magnifica ! 🙂
    Aliosa 🙂

    1. „După atâta chefuială”, pe lângă niște bancuri bune, sunt convins că ai aprecia și o zeamă de varză din butoi, tocmai bună pentru vindecare. 😉
      Dar e valabil și îndemnul ”cui pe cui se scoate”. 🙂
      Zile din cele mai bune, Sandule! 🙂

  7. Bine-i să începi săptămâna cu zâmbetul pe buze, Petru! ☺ Ieri mi-am înfrântat curiozitatea tocmai din această cauză. Iar acum, lângă cafea şi pufăitoare, bancurile propuse de tine. Toate cele bune, o săptămână cât mai bună pentru tine şi musafirii tăi! ☺

    1. Bună dimineața și să-ți pice bine coctailul de cafea, pufăitoare și bancuri, Cristian! De asemenea, să te bucuri de și mai multă iubire în săptămâna care tocmai a început, că e cu zvon de sărbătoare! 🙂

Leave a Reply

