Întrebări

Te-am întrebat dacă mă iubești
Mi-ai răspuns că îți place să ne ținem de mână
Și să numărăm împreună răsăriturile

Te-am întrebat dacă ești fericită
Mi-ai răspuns că îți place să alergi desculță
Adunând mângâierile cerului și a pământului

Te-am întrebat dacă vrei să fii a mea
Mi-ai răspuns că inimile ni s-au îmbinat
Și niciun chirurg n-ar putea să le separe

M-am întrebat care au fost răspunsurile tale
Și am dedus că trebuie să fie un DA
Împachetat în frumoase cuvinte
Și legat cu o fundiță roșie

Imagini pentru poze cu daruri împachetate

 

52 thoughts on “Întrebări

    1. Se pare că ieri au început sărbătorile iubirii, care vor ține pââână în 8 Martie. Să ne tot țină inima! 🙂
      Gânduri bune și urări din cele mai eficiente, dragă prietene! 🙂

  1. Iubirea ne-a fost data,pentru a amplifica frumusetea din viata noastra. Atentia afectiva,dragalasenia excesiva,dorinta fierbinte, emotia care ne lasa fara cuvinte,toate fac parte din iubirea neconditionata,sincera,pura si adevarata. <3""Iti doresc o seara superba cu multe bucurii ,sa-ti implineasca visele!:)

    1. Foarte frumos și adevărat cele transmise de tine, doar că uneori iubirea ne mai joacă și feste, iar noi trebuie să fim pregătiți pentru orice. Pentru că iubirea conține un mare procent de aventură. Gânduri frumoase și sentimente călduroase, dragă Gabi! 🙂

  2. Fara INTREBARI, viata ar fi searbada ……
    Zilnic OMUL se intreaba pe sine si intreaba si pe altii…..
    Multe intrebari insa, raman fara raspuns ………..
    INTREBARILE tale insa, merita toate aprecierile asa ca, FELICITARI Petru ! 🙂
    Seara faina ! 🙂
    Aliosa 🙂

    1. Multe întrebări rămân nepuse și ne macină pe dinăuntru. Altele le punem prea insistent și atrag răspunsuri nedorite. E greu să găsim un echilibru, dar trebuie să încercăm. 🙂
      Mulțumiri pentru vizită și aprecieri, Sandule! 🙂

    2. Buna Petru !
      Daca tot nu ai raspuns
      la cele postate sus,
      vin si eu cu-o intrebare :
      – Cu DRAGOSTEA, cum stai fratioare ???!!! 🙂 🙂 🙂
      O zi superba ! 🙂
      Aliosa 🙂

    1. La mulți ani și multă iubire fiului tău, Anda! 🙂
      Am savurat amuzat caricatura de Sf. Valentin, pentru care îți sunt recunoscător.
      Toate cele bune și frumoase în continuare, că dragostea n-are sfârșit! 🙂

  3. Ador iubirea
    Razvratita in stomac,
    Bantaindu-mi mintea
    Si-asa facuta praf.
    Mi-e drag s-o simt
    Precum o fantoma-n noapte,
    Pe la sprancene carunte
    Vorbind in soapte.

    Ador iubirea
    Si a ei traire pamanteana,
    Ce-n pantec e purtata
    De-o preafrumoasa doamna.

    S-o adulmec dis-de-dimineata
    In razele de soare,
    Privind stralucirea unui lac
    Atunci cand singuratatea doare.

    Ador iubirea
    Ce se resimte-n piept,
    Dezbracata ca o nuca coapta
    Ce noaptea o astept.

    Si sa-i privesc cerul albastru
    Atingand o stea,
    Spre abisuri infinite
    Sa se simta dragostea.

    Ador iubirea
    Caci intr-o zi dispare,
    Si se naste in final
    Singuratatea care doare.

    Si s-o transform intr-o furtuna
    Ce arde singurul pacat,
    Pentru ca iubirea
    Este odorul cel mai minunat.

  4. De fapt tipa n-a raspuns la nici o intrebare iar fraieru’ , a tras concluzia ca ” trebuie s a fie DA ” XD XD XD . Inca o dovada de cat romantism exista in noi barbatii – cand ne ia cate-o fusta mintile – vis a vis d e pragmatismul feminin insa , una peste alta versurile dumitale mi-au mers la inima si , onorate amic din Nord , permite-mi sa te felicit cu respect plus , multumirea de-a te cunoaste …fie si doar virtual . Respect nea Petre !

    1. Mi-ai înveselit încă o dată inima cu umorul dumitale picant, nea Marian! De fapt, ”fraierul” am fost eu, dar nu mă simpt înșelat pentru cei opt ani de bucurii și necazuri petrecute împreună. Poate că tocmai de aceea sunt mai frumoase amintirile plăcute. 🙂

      1. XD XD XD XD XD Asta este bine de stiut nea Petre caci…chiar credeam ca , doar eu am luat o plasa de genul asta deci , ma bucur ca mai este cel putin unul care sa-mi semene XD XD XD si pe deasupra s-o si recunoasca altii , n-ar face asta nici in fata plutonului de executie 😡 😡 😡 !

Leave a Reply

