Baba de azi se ține de glume

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Poliția londoneză prinde un țigan care furase o sută de mii de lire și încearcă să afle unde a ascuns banii. Deoarece țiganul nu dă semne că ar cunoaște limba engleză, poliția aduce un translator român, unul bulgar, altul polonez. Încearcă polonezul să scoată o vorbă de la el însă nu reușește. Încearcă și bulgarul, țiganul tace chitic. Vine și românul și îl întreabă:
– Unde ai ascuns banii?
Țiganul îi răspunde:
– Nu spun nimic.
Văzând unul dintre polițiștii englezi că acesta dă din cap negativ, dar totuși e dispus să vorbească prin translatorul român, îi pune un revolver la cap și îi transmite prin român:
– Dacă nu spui unde sunt banii, acest revolver o să se descarce din greșeală și toți creierii tăi o să îmi decoreze biroul.
Țiganul speriat începe să turuie:
– Gata, spun tot, opriți-vă! Banii sunt în rulota mea ascunsă în parcul central, imediat după pod, în spatele copacilor.
La care românul le traduce englezilor:
– A zis că nu îi este frică de moarte.

* – Alinuța, ce mărțișor ți-a dăruit prietenul tău de 1 Martie?, o întrebă o colegă de clasă.
– Unul cu gust de căpșuni, răspunse ea.

* – Costele, tu ești prietenul meu cel mai bun. Te bagi la o bătaie, dacă se pune problema?
– Pentru tine, oricând!
– Bun, dacă am stabilit asta, mâine la ora 8 să fii la mine, să batem covoarele.

Imagini pentru poze cu zambete haioase

* O domnișoară într-o măcelărie vede agățate pe sus nelipsitele picioare de porc și îl întreabă pe măcelar:
– Cum dați picioarele?
– La o parte, zice măcelarul hlizindu-se șmecher.
Serioasă, fără să zâmbească, femeia-l pune la punct:
– Atunci dați-mi două limbi vă rog…

* Dialog între tată și fiu:
– Nu mi-ai dat nicio satisfacție de când te-ai născut, fiule!
– Așa e, tată… dar înainte?

* Un bătrân în vârstă de 95 de ani, deși e sănătos tun, se plânge tot timpul.
– De ce ești trist, întreabă fiul, am grijă de tine, nu-ți lipsește nimic.
– Bine, până trăiești tu… și pe urmă?

* Matrimoniale:
Femeie frumoasă fără obiceiurile proaste: nu fumez, nu consum alcool, nu lucrez…

* La Zoo din Iași era o singură gorilă femelă.
Ca orice femelă a ajuns să fie în călduri, având nevoie urgent de partener sexual. Devenind tot mai agresivă, conducerea Zoo a hotărât să îi găsească un mascul pentru a-i satisface dorințele.
Găsind la Zoo în Frankfurt, Germania, un mascul gorilă, au luat legătura cu nemții pentru a pune la cale întâlnirea și consumarea actului.
Nemții au estimat costurile deplasării, hranei și prestației la suma de 10 000 euro, un preț exorbitant pentru bugetul Zoo Iași.
Așa că s-au decis să rezolve problema pe plan local.
– Ioane… uite care îi treaba: îi vorba di 1000 de euro… tre’ să regulezi gorila!!!
După câteva momente de chibzuială, Ion zice:
– Ok… sunt de acord, dar cu 3 condiții:
1. O regulez…, da’ nu o pup pi gură;
2. Dacă rămâne grea eu nu îi cresc plodu’;
3. Ăia 1000 de euro pot să îi plătesc și-n rati???

* Cum se spune în engleză ”a căuta”?
– To google!

* Proprietarul unei firme de construcții vorbește cu primarul orașului:
– Am la firmă un Mercedes nou, de care nimeni nu se folosește, mă gândeam să vi-l fac cadou.
– Nu, nici într-un caz!!!… Eu nu pot primi așa cadouri scumpe.
– În cazul acesta, aș putea să vi-l vând cu 100 de euro.
– Eeee… atunci aș vrea să cumpăr două.

* Ion vine într-o zi la Gheorghe și-i spune:
– Ascultă, mi-a murit unchiul, poți să-mi împrumuți costumul tău cel negru?
– Bine-nțeles! La așa un necaz, sigur că te ajut!
Trece o lună, dar Ion nu aduce costumul înapoi. Se duce Gheorghe, cam supărat, la Ion:
– A trecut o lună, unde e costumul?
– Păi… la unchiul!

* Când trebuie să te hotărăști pentru cine votezi e ca atunci când te duci la toaletă într-un loc public și o cauți pe aia care e mai puțin scârboasă.

47 thoughts on “Baba de azi se ține de glume

  1. Bună dimineața, dragă Petru! Mulțumiri pentru porția bună de râs și voie bună. Unul mai bun decât altul, bancurile alese. Țiganul „neînfricat”, doamna de la măcelar, primarul cu Mercedesul… dar cel cu costumul pentru unchiul m-a amuzat cel mai tare!
    Numai bine îți doresc din toată inima și o primăvară veselă și înfloritoare! 🙂

    1. Bună să-ți fie inima și frumoasă ziua, dragă Alex! Îmi exprim și de data asta recunoștința pentru aprecieri și, mai ales, pentru contribuția ta la alcătuirea acestei rubrici. 🙂

  2. Buna dimineata Petru ! 🙂
    Toate BANCURILE-s bune si frumoase ,
    iara eu, n-o sa nominalizez pe bune,
    nici unul,sa nu fac cumva geloase,
    ” babele ” ce se tin de glume !!! 🙂 🙂 🙂
    O Duminica Binecuvantata ! 🙂
    Aliosa 🙂

    1. Ai dreptate, cu gelozia babelor nu-i bine să ne punem! De aceea aș recomanda citirea bancurilor până în data de 9 martie, să le împăcăm pe toate. 😉
      Salutări și urări din cele mai benefice, Sandule! 🙂

      1. O baba stă pe piață și vinde mere.
        – Mere, mere de la Cernobîl !
        Un tip se apropie și îi spune:
        -Nu mai zi că-s de la Cernobîl: cine o să ți le cumpere ? 😦
        -Cumpără mama, cumpără ! Unii pentru șef, altii pentru soacră …

        O baba şi-a bătut crunt soţul. La judecată este întrebată ce s-a întâmplat:
        – Mai întâi m-a chemat acasă în timpul slujbei, apoim-a dezbrăcat şi m-a întins în pat, dupa care,
        cu un rânjet de cretin a dat să fugă spunându-mi că este 1 aprilie! 😦

        În troleibuz, o baba începe să țipe că i-au fost
        furați banii din sutien de către un bărbat din spatele ei.
        – Bine, dar n-ai simțit când a băgat mâna? întreabă un călător.
        – Ba am simțit, dar am crezut că e om serios…………..

        Doi nuntaşi la nuntă. Unul către celălalt:
        – E cea mai urâtă mireasă pe care am văzut-o la o nuntă!
        Celălalt sec:
        – E fiica mea!
        – A, mă scuzaţi, nu am ştiut că sunteţi tatăl miresei,
        spuse primul
        – Nu sunt tatăl ei, băi deșteptule, sunt Maica-sa! 🙂
        O saptamana frumoasa ! 🙂
        Sandu 🙂

  3. Azi e baba mea si a sotului, multumiri draga Petru, pentru veselia cu care ne intampini, duminica de duminica !!! 🙂
    Vezi cat de priceputi suntem a intoarce lucrurile sa fie in beneficiul nostru, la primul banc :?:Sper sa nu se supere celelalte bancuri, doar sunt si pentru celelalte babe !!!
    O zi superba, asa cum este pe la noi, cu !!! 🙂

    1. Bancurile nu au voie să se supere, că le tăiem… poanta! 😀
      Recunoștință pentru că ai acceptat provocarea umoristică, precum și cele mai benefice urări, dragă Mica! 🙂

    1. E bine să luăm ce-i mai bun de la fiecare babă din martie, iar apoi să trecem la moșii cei hâtri. 😉
      Gânduri bune și voie bună cât încape, dragă prietene! 🙂

  4. Azi m-am trezit ceva mai târziu, s-a prelungit starea de duminică. ☺ Cu atât mai bună lectura propusă, Petru! To google, deci ☺☺☺, grijă sporită la măcelărie! Gânduri bune! ☺☺☺

    1. Uite că și eu am ajuns mai târziu pe aici, astăzi. Motivul a fost o vizită matinală și o cafea prelungită. 😉
      Mulțumiri pentru vizita la baba pusă pe glume, Cristian, precum și salutări din cele mai benefice! 🙂

  5. Mosule…aia , a patra , aia-i MAREEEEE frate ! AIA FACE TOATE PARALELE NEA PETRE !!!!!!!!!!!!!!!!!! Jos cu palaria frate nordist !!!!!!! FELICITARI !!!!!!!!!!!!!!!!!

Leave a Reply

