Ha-ha Land

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* O tipă se căsătorește. Mumă-sa îi spune:
– Fata mea, atunci când vei merge la culcare cu soțul, să nu-ți scoți toate hainele, în fiecare femeie trebuie să fie un pic de mister.
După câteva săptămâni de la nuntă, proaspătul soț își întreabă soacra:
– Mamă, fiică-ta e nebună?
– De ce crezi asta?
– Păi de ce se culcă în fiecare seară cu căciula pe cap?

* Mă pregăteam să plec la pescuit, dar am observat că nu mai am țigări.
Am fost nevoit să iau din țigările fiică-mii.
După o oră de pescuit am prins 3 delfini, 5 rechini, o balenă și monstrul din Loch Ness…

Imagini pentru poze cu zambete haioase

* Ca să impresionezi o femeie, fă-i complimente, fă-i curte, sărut-o, fii grijuliu, îmbrățișeaz-o, drăgălește-o, protejeaz-o, invit-o la o cină, ia-i cadouri, ascult-o, respect-o, susține-o, mergi până la capătul pământului pentru ea.
Ca să impresionezi un bărbat, vino goală și cu o bere.

* – Șefule, am avut un vis tare urât. Eram amândoi în iad. Dumneata te perpeleai într-un cazan cu smoală.
– Dar tu?
– Eu tot slugă. Puneam lemne pe foc.

* – Inculpat, de ce ai jefuit banca?
Inculpatul:
– Domnule judecător, cu permisiunea dumneavoastră, ea a început.

* O tânără își plimbă copilul proaspăt născut pe holul spitalului, doctorul către ea:
– Doamnă, haideți în salon că e ora de supt.
– Imediat, las copilul și vin!

* Un american angajează un ghid ca să-i arate Londra. La un moment dat îi zice ghidului:
– Mă minunez cum aici, la voi, toate par atât de mici, de compacte… Uite, de pildă, clădirea asta. Păi dacă era la noi în America ar fi fost de zece ori mai mare.
– Sunt total de acord cu dv., domnule. Asta este Clinica de Psihiatrie a orașului nostru.

* Un pitic intră într-o librărie și întreabă:
– Aveți vreo carte despre ironie?
Bibliotecarul:
– Avem. Puteți să o luați; e pe raftul de sus!

* – Doctore, am auzit că nucile sunt bune în cazul iradierii cu uraniu. E adevărat?
– Sigur că da! Fără nuci cum ți-ar mai face mă-ta colivă?

* Studenții europeni strâng bani pentru studii.
Studenții români strâng pentru examene!

* Se întâlnesc doi prieteni ce nu s-au văzut demult:
– Cu ce te mai ocupi?
– Am grijă de creierele mici.
– Neurolog pediatru?
– Consilier de imagine…

* O blondă reușește să se angajeze la domeniul public, iar printre sarcini îi revenea să vopsească banda de pe mijlocul unui drum de țară.
Șeful tinerei îi spune că se află în perioada de probă și trebuie să vopsească cel puțin doi kilometri pe zi, dacă vrea să-și păstreze serviciul.
La sfârșitul primei zile, șeful vede că făcuse 4 kilometri, dublu față de medie.
A doua zi a fost dezamăgit, pentru că tânăra nu vopsise decât 2 km. Se gândește că oricum asta e media și trece cu vederea.
Dar a treia zi, când blonda vopsise doar un km, îi spune:
– Ce problemă ai? Vreo boală, vreo defecțiune a echipamentului? Ce te oprește să faci norma de doi kilometri pe zi?
– Știți, cu fiecare zi sunt din ce în ce mai departe de găleată.

* Ion revine după o perioadă petrecută într-un teatru de operațiuni. Ajuns acasă, o găsește pe Maria pregătită pentru o seară romantică. Urmează momente toride!
EA: – Arată-mi că ești bărbat adevărat!
EL: – DA! DA! DA!
EA: – Spune-mi lucruri murdare!
EL: – Baia, bucătăria, covorul din sufragerie…

* Un cangur scapă de la Zoo. Urmărire, furișări, în final cangurul e capturat și adus înapoi la Zoo.
Directorul pune să fie înălțat gardul parcului de la trei la cinci metri.
A doua zi, iar evadează cangurul, iar urmăriri, etc, este adus din nou înapoi și directorul pune să fie înălțat gardul la șapte metri.
Gorila din cușca de alături întreabă cangurul:
– Cât de înalt trebuie ăștia să facă gardul ca să nu mai poți evada?
– Pot să-l facă și de 100 de metri dacă ultimul lasă poarta deschisă!

44 thoughts on “Ha-ha Land

    1. Să facem tot ce putem pentru a termina ziua în aceeași notă veselă. Astfel și visele vor fi plăcute. 😉
      Gânduri bune și urări pe măsură, dragă prietenă! 🙂

    1. Și eu am râs la bancurile tale, plus că am aflat și alte lucruri interesante. 🙂
      Deci: avantaj Alioșa! 😀
      Să-ți fie duminica plăcută, indiferent de vreme, Sandule! 🙂

      1. Daca ai fi TRECUT ieri prin “casuta-mi virtuala ” ,
        ai fi aflat lucruri si mai interesante
        decat cele versus autostrada transcarpatica,
        ca sunt la ZI si mult mai PALPITANTE ! 🙂
        Nu-i tarziu nici AZI chiar daca se spune ca MARTI sunt ” TREI CEASURI RELE ” !!! 🙂 😦 🙂
        Sa-ti fie ziua senina 🙂 ca la mine-i inca ceata ! 😦
        Sandu.

  1. Salutare, dragă Petru! Mulțumim că ne-ai înveselit și în această dimineață. Fiecare glumă – o „pastilă” de voie bună. Cel cu banca este… mortal! De acord cu omul: „ea a început mai întâi”!
    Îți doresc cu drag o zi minunată! 🙂

    1. Dacă tu zici că te-am înveselit, te cred, că te știu om de încredere, care nu m-ar înșela în această privință. 🙂 Mulțumesc foarte mult că m-ai bucurat astfel și sper să fii vesel toată ziua, ba chiar toată săptămâna, dragă prietene! 🙂

  2. Aia cu cangurul e perfect aplicabila speciei umane! 😂😂😂😂
    Ma gandesc daca sa ii spun sefului bancul cu smoala sau nu? 😜😜😜

    1. O fi pentru că băncile chiar ne-au jefuit pe mulți, de când există. De aceea erau simpatizați jefuitorii de bănci. 😉 O săptămână rodnică, dragă prietene! 🙂

  3. La sfarsit de zi, intru in noapte vesela, dupa ce m-am delectat cu bancurile aduse de tine draga Petru !!! La primul, al treilea, cel cu blonda angajata, ce sa spun toate m-au inveselit !!! 🙂 Multumesc, o noapte linistita !!! 🙂

    1. Cine adoarme cu zâmbetul pe buze, are toate șansele să se trezească cu el pe chip, după o noapte odihnitoare. Sper să ai parte de astfel de stimulente, nu numai duminica, dragă Mica! 🙂

  4. Pe de-a-ntregul, ca să mă exprim aşa, trecând şi prin Londra, alături de american, chemându-l şi pe pitic (plus blonda cu găleata). Oricum, Petru, ne-ai luat tare din prima – “un pic de mister” e binevenit. ☺☺☺ O săptămână excelentă îți doresc! 👍

    1. Mulțumiri călduroase pentru mini-cronica inspirată a calupului de bancuri, Cristian! Ce bine le-ai știut împleti și scoate în evidență! 🙂 Să ai parte de zile cu inspirație și multe realizări! 🙂

Leave a Reply

