Zâmbete înfloritoare

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Un grup de cercetători scriu o carte de 300 de pagini, un compendiu de fizică cuprinzând toate cunoștințele din domeniu.
Se hotărăsc să facă un sondaj ca să afle în cât timp o vor învăța studenții.
Merg mai întâi la francezi și ăștia zic că o vor învăța în 4 luni.
Apoi merg în Germania și nemții spun că o învață în 2 luni!
Și, în final, ajung în România, într-un cămin studențesc unde toți erau morți de beți!
Îl trezesc pe unul și îl întreabă:
– În cât timp reușești să înveți toată cartea asta?
Și studentul nostru:
– BUUEEEYYYY, SCULAREA! MÂINE AVEM EXAMEN!!!

* Doi prieteni, Mihai și Cristi, se întâlnesc pe stradă. Mihai îl vede pe Cristi că e abătut și-l întreabă:
– De ce ești supărat?
C: – Uite mă, eu brunet, nevastă-mea brunetă, copilul roșcat.
M: – Păi de câte ori faceți dragoste pe săptămână?
C: – Niciodată.
M: – Pe lună?
C: Dă din cap negativ
M: – Pe an?
C: Iar dă din cap negativ.
M: – Păi vezi, rugina.

* Este mai bine să taci și să dai impresia că ești prost decât să vorbești și să înlături orice dubiu.

* La o restanță, toți studenții așteptau în amfiteatru și, la un moment dat, intră profesorul…
– Întrebare de nota 10… Cum mă cheamă???… o liniște de mormânt
– Atunci altă întrebare, de nota 5… La ce materie dați azi restanță???… liniște, după care o voce de undeva din spate:
– Scârba, vrea să ne pice!!!

* Un arab intră într-un bar din America. Se duce la barman și spune:
– Ahrem bahra mahji Coca Cola!
La care barmanul, foarte nedumerit:
– Un pahar mare și rece cu ce???

* Un cuplu de oameni în vârstă se prezintă la vizita medicală anuală. După ce a terminat examinarea, medicul îi spune bărbatului:
– Sunteți într-o formă foarte bună! Aveți întrebări în legătură cu sănătatea dvs.?
– Da, domnule doctor. Ceva mă neliniștește: când fac dragoste cu soția mea prima dată, îmi este cald și transpir. Când fac dragoste a doua oară, îmi este frig și tremur.
– Foarte interesant… O să caut în bibliografia mea. Până atunci, spuneți-i soției să intre ca s-o examinez.
Femeia intră și ea în cabinet. Doctorul o examinează, apoi îi spune:
– Totul este perfect, ca și la soțul dvs. Totuși, el m-a întrebat de ce îi este cald când faceți dragoste prima dată și îi este frig când o faceți a doua oară.
Bătrâna se gândește puțin, apoi spune:
– E un tâmpit! Este foarte simplu: prima dată e în luna iunie, iar a doua în decembrie.

* Cine are Alzheimer să-mi spună, să nu mă ostenesc să verific dacă sunt destule bancuri noi în mail.

Imagini pentru poze cu zâmbete

* Întrebare: – Ce oameni se înmulțesc fără a face sex?
Răspuns corect: pensionarii!

* La un tribunal în Groenlanda: – Unde ați fost în noaptea de la 18 noiembrie până la 16 martie?

* „Dacia” a anunțat că, începând cu vara anului viitor, uzina de la Mioveni va produce mașini nemțești second hand, deoarece se vând mai bine…

* – Care e diferența dintre o nuntă rusească și o înmormântare rusească?
– La înmormântare, e un bețiv mai puțin…

* – John, mâine va veni în vizită soacra mea. Uite, aici e lista completă cu mâncărurile ei preferate.
– Am înțeles, Sir, răspunde valetul.
– John, dacă un singur fel de mâncare din lista aia apare pe masă, vei deveni șomer!

* Obosit, plouat și înfometat. Noroc cu un maidanez care m-a alergat vreo două sute de metri ca să ajung repede acasă.

* La Jilava:
– Cum îl tundem pe Videanu?
– Cu bordură…

* Hieroglifele misterioase de pe piramida lui Kheops, descifrate:
”Aici sunt banii dumneavoastră!”

* Două prietene
– Ce lanț de aur cu verigi superbe! De unde îl ai?
– Am pus laolaltă inelele de logodnă primite.

* – Am o prietenă care a început să facă haltere, ca să întinerească.
– Și acum pare mai tânără?
– Într-adevăr, acum nu mai arată ca o femeie de 40, ci ca un bărbat de 38!

57 thoughts on “Zâmbete înfloritoare

      1. Dacă apostolul Petru spune…😊
        Glumesc ! Da fecioara Maria și crinul, puritate și sfințenie.
        Petru, mulțumesc ! Este cea mai frumoasa dedicație primită până acum.
        Scriitorule cu nume de apostol , sărbători minunate! 😊

  1. Au înflorit şi zâmbetele în această zi de sărbătoare, îți mulțumim pentru selecție, Petru. Şi, bineînțeles, LA MULȚI ANI tuturor sărbătoriților zilei! Sa aibă parte de bucurii şi petrecere frumoasă. Lângă familie, prieteni, grătare şi… beri. Sau vin, după caz. 🍺🍺🍺🍷🍷🍷👍☺

    1. Trebuia o provocare, mai ales într-o astfel de zi. Cinste celor care au răspuns cu un zâmbet și, mai ales, cu o apreciere pentru umila mea contribuție! Nu am avut vin astăzi, dar te cinstesc cu un pahar rece de bere, Cristian! 🙂

    1. Am plăcerea să-ți mulțumesc și eu, chiar astăzi, după o masă copioasă și o băutură consistentă! Să știi că totuși n-am exagerat… cu mâncarea. 🙂 O zi apropiată de perfecțiune, în continuare, dragă prietene! 🙂

  2. Si azi de Florii ai reusit draga Petru, sa ne umpli sufletele si inimile cu zambete infloritoare !!! 🙂
    Multumiri, sa traiesti, sa fii sanatos, mi-a placut teribil tunsura lui Videanu ???

    1. Nici nu știi ce mult mă bucur dacă am punctat un zâmbet pe fața ta, Micuța dragă! Eu sunt cel care-ți mulțumește pentru aprecieri, dar îți și urează o seară de pomină, în sensul cel mai bun! 🙂

  3. Multumim Petru de zambete infloritoare ,f. bune ,in special cea de cuplul in varsta 🙂
    Am venit si eu cu o urare de aceasta zi de sarbatoare 🙂

    E Primavara si e soare ,
    Florile sunt in Sarbatoare,
    Invaluind mandra gradina,
    Cu zambete si cu lumina.
    Pentru o Floare intre flori,
    In pragul marii Sarbatori,
    Urez astazi prosperitate,
    Dragoste si sanatate!
    La multi ani!

  4. E Primavara si e soare ,
    Florile sunt in Sarbatoare,
    Invaluind mandra gradina,
    Cu zambete si cu lumina.
    Pentru o Floare intre flori,
    In pragul marii Sarbatori,
    Urez astazi prosperitate,
    Dragoste si sanatate!
    La multi ani!

    Si o glumita !

    Urmaream in pat, linga nevasta-mea, “Vrei sa fii miliardar?”
    M-am intors catre ea si am intrebat-o: “Vrei sa facem dragoste?
    “Nu”, mi-a raspuns ea.
    “Asta e raspunsul tau final?”, am intrebat-o.
    De data asta nici nu m-a privit cind mi-a raspuns ca da.
    Asa ca am spus: “Atunci as vrea sa sun o prietena”…
    …si atunci a inceput cearta!

      1. De două ori postate, de două ori apreciate, Anușka! Nu cred că tu ești de vină, dar sunt sigur că ești divină! Așa că îți mulțumesc pentru ai fost alături de mine cu zâmbetul tău inegalabil și cadourile tale minunate, dragă prietenă! 🙂

      2. PRIETENE,
        Cu drag te imbratisez,
        chiar de sunt departe,
        pace-n suflet iti asez,
        distanta nu ne desparte……
        sentimente sincere ,curate
        eu cu drag iti daruiesc,
        sentimente adevarate,
        sa stii ca te pretuiesc!!!!!!

  5. Duminica floriilor cu zambete alese iti multumesc pentru bun dispozitie!O seara superba iti doresc!:)

  6. Salut Petru !
    La ” Zambete infloritoare ”
    de-ai FI o fetiscana zambitoare,
    ti-as oferi in dar o floare,
    dar cum esti barbat sadea,
    iti ofer ca dar din toata ❤
    un videoclip ce canta PACEA !!! 🙂 🙂 🙂

    O zi de LUNI ,
    fara de nebuni,
    in preajma ta ,
    sa-ti tulbure linistea ! 🙂
    Alioa 🙂

    1. Am ocazia să-ţi spun bună seară de joi, dragă prietene! 🙂
      De asemenea, să-ţi mulţumesc pentru darurile tale, făcute chiar dacă nu am fost în posibilitatea de a-ţi răspunde la timp. 🙂
      Să fii iubit şi în toate fericit, Sandule! 🙂

Leave a Reply

