Impulsuri

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* – Costele, pe unde ai umblat?
– Am fost la o clinică unde îți taie cheful de fumat.
– Păi eu văd că fumezi!
– Da, dar fără chef.

* – Ioane, ț-or răpit-o teroriștii de la ISIS pe Maria!
– No, acu chiar c-or dat de dracu’.

* Unei blonde îi moare soţul, iar ea îl plângea zicând:
– Cine o să mai stea cu mine la masă?
Preotul: – Euuuu şi numai euuuu!
Blonda spune: – Cine o să mă mai ia în braţe?
Preotul, din nou: – Euuuu şi numai euuuuu!
Blonda se enervează auzind ce spunea preotul şi zice:
– Cine o să mă mai pupe în fund acum?
La care, preotul: – Dascăle, e rândul tău!

Imagine similară

* Doamna Popescu vrea ca un pictor să-i facă portretul şi îi spune acestuia:
– Vreau să mă pictezi cu cercei cu diamante, un colier cu un smarald imens, brăţări din aur şi o broşă frumoasă cu rubine în piept!
– Dar, doamnă, zice pictorul contrariat, dumneavoastră nu purtaţi niciuna dintre aceste giuvaeruri!
– Ştiu, zice doamna Popescu, dar sănătatea mea e precară, iar soţul mă înşală cu secretara. Când voi muri, sunt sigură că ei se vor căsători şi vreau ca uşuratica aia să înnebunească căutând acele bijuterii!

* Un bărbat stătea culcat în pat cu noua lui prietenă…
După o partidă fierbinte de sex, ea a petrecut următoarea oră mângâind testiculele lui, o chestie care îi plăcea la nebunie ei şi care îi producea şi lui o deosebită plăcere.
La un moment dat, s-a întors şi a întrebat-o:
– De ce îţi place atât de mult să îmi mângâi testiculele?
– Din cauză, răspunse ea, că mi-e tare dor de ale mele…

* Soţia îşi aşteaptă soţul să vină cu bani. Cum îl vede, se şi repede la el.
– Dă dragă bani, că avem 100 de taxe şi plăţi de achitat, trebuie să luăm şi mâncare.
– Nu am bani…
– Hai dragă, lasă glumele proaste…
– De unde bani? Azi, patronul, în loc de bani ne-a dat câte un elefant.
– Mă, tu te-ai ţicnit? Dă banii şi nu mă supăra!
– Nu auzi că ne-a dat câte un elefant?
– Ce elefant, dragă, unde e elefantul?
Soţul scoate buzunarele laterale de la pantaloni în afară şi îi spune:
– Uite-i urechile, vrei să-ţi arăt şi trompa???

* Pe o şosea intens circulată din Oltenia, cu puţin înainte de ivirea zorilor, un echipaj de la Rutieră opreşte o Dacie care târa după ea o remorcă goală.
– Sunt sergentul Popică, vă rog să prezentaţi actele. De unde veniţi?
Şoferul: – Am fost prin Ardeal cu nişte lubeniţă.
Soţia, din dreapta: – Şi… pepeni, şi doi saci de ardei!
Şoferul, predând actele: – Am avut viteză?
Soţia, din dreapta: – Sigur c-ai avut, bă, Niki Lauda, c-o ţii numa’ la blană, de ce crezi tu că te opri domnu’ ofiţer?
Agentul: – De fapt, v-am oprit ca să vă atrag atenţia că farul din dreapta nu funcţionează, iar acum observ că geamul de la semnalizare e spart.
Şoferul: – Îmi pare rău, nu ştiam… l-o fi lovit careva prin piaţă.
Soţia, din dreapta: – Nu ştiai, pe dracu’! Că mă baţi la cap d-astă iarnă ca să-ţi dau bani să-l schimbi, de parcă la noi se cacă măgaru’ bani!
Agentul, în şoaptă, înapoind actele: – Da’ v-ajută soţia…
Soţia, din dreapta: – L-ajut, dom’ ofiţer, cum să nu-l ajut, da’ numa’ când e beat, că când e treaz, de ce să mă bag…

* Mă duc la restaurant să mănânc şi, când dau să intru, o blondă superbă vrea şi ea să intre în acelaşi timp. Cum era şi normal, deschid uşa să intre doamnele:
– Oh, eşti gentlemen:
Acum, eu ce să fac, o invit să mâncăm împreună şi apoi plătesc cu cardul.
– Hmmm… eşti bogat, observă ea.
Dar eu mă uitam deja numai la sânii eu, iar ea observase asta la pantalonii mei, aşa că a continuat:
– Hmmm, eşti dotat!
Şi-am mers la ea acasă, unde la un moment dat a exclamat:
– Eşti viril!
Aşa că am făcut dragoste toată noaptea. Dimineaţa, satisfăcută, mi-a spus:
– Eşti criminal!…
Acum ce era să fac?!… Am împuşcat-o!

36 thoughts on “Impulsuri

  1. Ha, ha! O porție bună-bună de râs! Mulțumim, dragă Petru!
    M-a amuzat teribil poanta cu Maria și cu Isis! Una ca ea și se termină conflictele teroriste din lume. Femeile strașnice de pe la noi, pun cu botul pe labe și pe cei mai aprigi „teloriști” 😀 Păi nu?
    Iar cel cu d-na Popescu și pictorul este… mortal! Asta da răzbunare! 🙂
    Îți doresc cu mult drag o zi minunată!

    1. Mă bucur dacă am reuşit să-ţi încălzesc ziua măcar cu un zâmbet, dragă Alex! Poate se sperie şi vremea rece de veselia noastră şi pleacă de unde a venit, până când îi vine sorocul. 😉
      Să fii iubit şi mereu iubitor! 🙂

    1. Regret şi eu că nu am găsit nu s-a nimerit în această şarjă şi un banc mai nou cu Gheorghe. Ştiu, însă, precis că am publicat câteva cu alte ocazii. Oricum, astăzi e bine să râdem cu ei, nu de ei! 😀

    1. De sfinţi nu se poate ascunde nimeni, mai ales când sunt aşa de mari ca Sf. Gheorghe. Nu degeaba se spune că până la Dumnezeu…
      Zile binecuvântate în noua săptămână, Nora! 🙂

      1. Petru, sigur !
        Nu pot savura cafeaua de dimineață fără țigară.
        No, știu că nu-i sănătos, da’ cum alte “vicii” n-am …😂😀
        Noapte faină! 😊

    1. Cea mai bună şi eficientă “clinică” e în voinţa fiecăruia de a scăpa de vicii. Altfel, putem umbla toată viaţa la dezintoxicari de tot felul. Zile de primăvară generoasă îţi doresc! 🙂

  2. Nr. 1 EXCEPTIONALA , azi fumez dar ….FARA CHEF XD XD XD XD !!!!!!!!! Felicitari nea Petrica ! Felicitari onorate nordist caci , in ciuda necazurilor pricinuite de pierderea unor date f. importante din memoria calculatorului , iti gasesti totusi timp si energie pentru a cauta si-a darui si altora glume , ce descretesc fruntile , FELICITARI SI MULTUMIRI !

    1. Încerc să minimalizez pierderile suferite, măcar până mă lovesc de lipsa aplicaţiilor şi programelor pierdute. Iar asta se va simţi în curând, dacă nu le recuperez între timp. Mulţumiri efervescente pentru cuvintele frumoase, nea Marian! Multă sănătate şi voie bună şi din partea mea! 🙂

  3. Ha,ha,ha!,Bune am ras cu pofta si iti multumesc!Pe vremea asta inexplicabila e binevenita un pic de buna dispozitie! O seara superba iti doresc!:)

  4. Cum ai aparut in peisaj, veselia este la ea acasa draga Petru !!! Iti multumesc, pentru portia de ras! Al naibii popa il baga la inaintare pe dascal, cand nu-i mai convine, dar ce sa spun super toate !!! 🙂

    1. Şi eu mă simt mult mai bine de când am reintrat în grupul minunat de prieteni bloggerişti. Săru-mâna pentru complimente, dragă Mica, şi să ne întâlnim mereu cu zâmbetul pe buze! 🙂

    1. Bună să-ţi fie inima şi mereu cald sufletul, Cristian! Sper că reintrăm cu bine în plăcuta rutină a creaţiei şi a lecturilor benefice care ne mai hrănesc spiritul. Spor în toate! 🙂

  5. Pentru unele femei este foarte valabil elefantul 😀
    Majoritatea blondelor sunt brunete, roscate, castani samd… deci… 😀
    Faine ! Vise frumoase ! 🙂

Leave a Reply

