Mai cu veselie

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* – Nu mai e deloc pasiune în relația cu soția mea, se plânge un tip unui prieten.
– De ce nu încerci să aduci puțin mister și intrigă în viața ta, printr-o relație extraconjugală?
– Dar dacă află soția mea?
– Fii serios, trăim în vremuri moderne! Du-te și-i spune și ei asta!
Întors acasă la nevastă, își ia inima în dinți și îi spune:
– Draga mea, m-am gândit că o relație extraconjugală ne-ar putea apropia.
– Las-o baltă, spuse soția. Am încercat și n-a mers!

Imagini pentru poze cu zâmbete

* Cercetătorii au stabilit că femeile au o viață mai lungă și mai liniștită decât bărbații. Explicația fenomenului este că ele nu au neveste.

* – Cu scumpirile astea, am intrat într-un magazin alimentar și, cu banii care-i aveam, mi-am cumpărat o conservă care mi s-a părut mai ieftină.
– Și ce era în ea?
– Nu știu, că pe etichetă scria doar ”Aperitiv – deschide pofta de mâncare”…

* Un polițist care era pe moarte își cheamă avocatul pentru a-și face testamentul. După ce termină de redactat testamentul, polițistul îi spune avocatului:
– Să știi că mai am o ultimă dorință!
– Care anume?, întreabă curios avocatul
– Să fiu incinerat după moarte, iar cenușa să mi-o aruncați undeva pe stradă, unde se află un filtru rutier sau o razie a poliției.
– Dar de ce?, întreabă din nou avocatul curios.
– Pentru că atunci sunt pomeniți cel mai des morții noștri!

* Anul 2025: Ungaria și România anunță că acceptă orice imigrant german care nu vrea să trăiască în Statul Islamic German!

* – Haida să-ți gâcesc în palmă, mânca-ți-aș ochii tăi frumoși!, nu se mai dezlipește o țigancă de mine.
Îi vâr mâna sub ochi:
– Na, hai, ghicește!
Îmi ia mâna, mi-o răsucește, o îndepărtează, apoi iar o apropie de ochi, se holbează, plescăie din limbă.
– Ce vezi acolo?, mormăi nerăbdător.
– Hapăi, frumosule, până la 45 de ani n-o să ai parte dă bani!
– Și după?
– După, te obișnuiești…

* Undeva-n Ardeal…
– Și, cum așa, bade Gheorghe, ai văzut marțieni?!?
– Apă’, no, eram cu oile…
– Și cum erau marțienii?
– Na, apăi nu prea poci spune, pentru că ba apăreau, ba dispăreau, cum ar fi… cum să zic… ca ființa și neființa la Heiddeger…

* Un rrom care a fost în moarte clinică povestește ce i s-a întâmplat dincolo:
”Mi-au dat 300 de euro și m-au trimis înapoi…”

* Culmea geloziei:
O prostituată, citind mesajele din telefoanele clienților!
– Ai văzut? Am făcut dragoste 63 de minute…
– S-a dat ora înainte, optimistule…!!!

* – Pisi, ce faci ca să ai corpul așa de frumos?
– Înot.
– Dar cu capul nu intri în apă?

* – Salut, vecine! Nu am mai văzut-o de mult pe soția ta, v-ați despărțit?
– Nu, parchează…

* SMS-uri pe mobil:
El: – Unde ești, scumpo?
Ea: – Ies acu’ de la coafor, m-am făcut blondă! Tu unde ești?
El: – Ies acu’ de la bar, m-am făcut praf!

* Preotul se săturase să tot vadă cum un tip tot adormea la slujbă, mai ales că omul mai și sforăia groaznic, așa că, într-o duminică, zice cu voce joasă:
– Cine vrea să ajungă în Rai, să se ridice în picioare!
Se ridică toată lumea, mai puțin adormitul nostru. Mai departe preotul țipă cât poate:
– Și cine vrea să ajungă în iad să se ridice acum în picioare!
Trezit de strigătul preotului, omul nostru sare-n picioare, se uită în jur, vede că nici un alt credincios nu se ridicase și zice către preot:
– Nu știu ce se alege aici, părinte, dar se pare că doar noi doi suntem pentru!

* Când și-a văzut nepoțelul pentru prima dată, soacra dezamăgită îi spune norei:
– Nu seamănă deloc cu fiul meu.
Atunci nora își ridică fusta și îi zice:
– Auzi, mamă soacră, asta-i păsărică, nu xerox!!!

* Nevastă-mea a intrat astăzi pentru prima oară în biroul meu:
– Deci, aici lucrezi, Costele?, mă întreabă ea.
Apoi, observând o fotografie pe masă, cu o blondă voluptoasă, arată cu degetul spre ea și mă întreabă:
– Cine e asta?
Văzând cum încep să roșesc, colegul meu Mitică interveni și zise:
– Costel ne-a spus că ești tu!

43 thoughts on “Mai cu veselie

    1. Nu ne-am dilit niciunul, ba chiar suntem mulți care râdem de unul singur. 🙂
      Să-ți fie duminica veselă, iar săptămâna să înceapă în aceeași notă!

    1. E minunat când se adună mai multe în același timp: cafeaua, zâmbele, vremea bună și ce-o mai fi, numai de bine să fie! Să ai parte de astea toată săptămâna, dragă prietene! 🙂

  1. Tare haioase, sper să țină veselia asta toată săptămâna…O săptămână frumoasă și plină de inspirație-ți doresc!

  2. Faine! Reusesti sa ne inveselesti mereu in fiecare duminica,iti multumesc!Iti doresc o seara frumoasa si o saptamana cu multe reusite!:)

    1. Meritul nu e doar al meu, ci și a celor care sunt predispuși la zâmbete, așa cum dovedești și tu că ești. Gânduri bune și sentimente pe măsură, dragă Gabi! 🙂

  3. Buna dimineata! Petru si prioetenilor blogului tau
    Sa ai o saptamana reusita si cu soare ca la mine s-au anuntat ploi mai toata saptamana 🙂
    Te servesc cu o cafeluta sa ai inspiratie ! 🙂

    1. Săru-mâna cu călduroase mulțumiri pentru cafeluță, Anușka! 🙂
      Cred că și la mine o să vină ploaia, imediat, după ce soarele a intrat iarăși după nori. Ieri a căzut gheață mare, după care a urmat o aversă rece.

  4. Am ajuns “undeva, în Ardeal”, alături de badea Gheorghe şi trebuie să spun că mi-a rămas în memorie. 🙂 Nota 200 pentru acest banc, fără a le neglija şi pe celelalte. O săptămână excelentă, Petru, din toate punctele de vedere!

  5. Cercetătorii au stabilit că femeile au o viață mai lungă și mai liniștită decât bărbații. Explicația fenomenului este că ele nu au neveste.
    Asta a fost cireasa de pe tort:))!

  6. Nea Petre….ai inebunit ???????????? XD XD XD XD XD XD Am ras cu lacrami !!! XD XD XD Intrebare : exista superlativ pentru EXCEPTIONAL ?????? TOATE BANCURILE , FARA EXCEPTIE , SANT EX-CEP-TIO-NA-LEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FELICITARI….SUPERLATIVE NEA PETRE 😉 , MI-AI INFRUMUSETAT ZIUA ASTA MIZERABILA DE LUNI SI , PE CINSTEA MEA , TOATA SAPTAMANA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O saptamana cat mai buna , linistita si cu multa , foarte multa sanatate iti doresc onorate nordist RESPECT !

    1. Revin caci , am vazut ca maestrul Lisandru , ti-a acordat nota 200 pentru un singur banc 😡 . Eu iti acord nota 2000 pentru fiecare dintre ele 😉 ! FELICITARI , DIN PUNCTUL MEU D E VEDERE POTI FI TRECUT INTRE SFINTII IN VIATA , UNUL DINTRE EI FIIND ….CARAGIALE XD XD XD !!!!!

      1. Chiar mă gândeam la dumneata, nea Marian, sperând că o să te înveselesc nițel cu câteva bancuri mai puțin cunoscute. Dar notele pe care le-ai acordat mi-au depășit orice speranță, lăsându-mă fără cuvintele suficient de potrivite ca mulțumire! 🙂 Să fii voios mereu și spiritual de fiecare dată, așa cum te știm!

  7. Buna dimineata Petru !!! Chiar daca le-am citit azi marti, si cum toate sunt faine, ai reusit sa ma veselesti pentru toata saptamana !!! Am ras si eu tot de una singura !!! Iti multumesc !!! 🙂

    1. Săru-mâna și bun venit pe pagina veselă, dragă Mica!
      E bine și marțea, mai ales pentru a contracara vestitele trei ceasuri rele. Zile benefice și rodnice în continuare! 🙂

  8. O porție minunată de râs și voie bună. Mi-am luat „doza” încă de duminică, dar nu am apucat să comentez. Aia cu ciobanul și cu Heidegger…. este mortală! Ce ți-e și cu filosofii ăștia mioritici! 😀 Iar cu xeroxul…. este de tot râsul! Mulțumim mult, dragă Petru!
    Zile frumoase și vesele! 🙂

    1. Iată cum m-ai înveselit și pe mine în ziua mea favorită, prin vizita și zâmbetele tale, dragă prietene! Îți doresc să ai parte de bucurii și frumuseți deoasebite, în continuare! 🙂

Leave a Reply

