Energizante

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* O babă, într-un tramvai, cască întruna. Un polițist de lângă ea îi spune, chipurile ca să-i facă educație:
– Hoo, babo, că mă înghiți!
La care, baba îi răspunde:
– Lasă maică, nu te teme, că pe voi oricum nu vă înghite nimeni!

* Doctorița stomatolog, pregătindu-și turbina, îi spune pacientului:
– Îți amintești de mine? La școală stăteai în banca din spatele meu și tot timpul mă trăgeai de codițe…

* O blondă frumoasă merge la ginecolog.
– Nu știu ce să mă mai fac, se vaietă ea. De fiecare dată când fumez, îmi vine să fac sex.
– Mai întâi, trebuie să vă liniștiți, zice doctorul. Haideți să fumăm o țigară.

Imagini pentru poze cu zâmbete

* Un băiețel și-a întâmpinat bunica și a îmbrățișat-o, zicându-i:
– Mă bucur tare mult să te văd, bunico! Acum, tati ne va arăta trucul ăla de care zicea.
– Ce truc, puiule?, întrebă bunica.
– Păi, l-am auzit pe tati, spunându-i mamei, că dacă ne mai vizitezi o dată, el o să se urce pe pereți.

* Atacul informatic mondial din ultimele zile a lăsat în urmă un dezastru economic de proporții: virusul a șters toate datoriile de pe caietul unui birt din Vaslui.

* Parlamentul României reacționează prompt la atacul cibernetic mondial: toate fișierele corupte vor fi grațiate!

* La ușa unei blonde sună cineva.
– Cine e?, întreabă aceasta gâfâind.
– Proprietarul. Am venit după chirie.
– Veniți puțin mai târziu. Acum nu pot, plătesc lumina…

* Azi dimineață m-a trezit nevastă-mea:
– Te-ai cam îmbătat aseară.
– Termină cu prostiile că nu eram beat, abia dacă am băut trei beri, i-am zis.
– Bine… dacă spui tu. Acum rostogolește-te din fața garajului, că trebuie să plec la serviciu!

* O mamă își mărită cele 3 fete deodată.
Iată că vine și noaptea nunții. Aceasta spionează la ușa fiecărei fete: prima plângea, a doua râdea, iar la ultima în cameră nu se auzea nimic. Curioasă, mama își întreabă fetele de dimineață:
– Fata mamii, am auzit azi-noapte că tu plângeai. De ce?
– Păi e prima dată când o fac fără bani.
– Pe tine te-am auzit că râdeai. De ce?
– Pentru că era prea mică și mă gâdila.
– La tine nu am auzit nimic.
– Păi da, mamă. Nu m-ai învățat tu să nu vorbesc cu gura plină?

* Un bucureștean își invită o rudă îndepărtată, un ardelean, în vizită.
Ne mai suportând mirosul îngrozitor al ardeleanului, bucureșteanul îl roagă pe acesta să facă și el o baie.
– Nu, nu, zice ardeleanul. Ultima dată când am făcut baie, mi-am pierdut pufoaica.
În cele din urmă, ardeleanul este convins să facă baie, dar, după un timp, acesta țipă îngrozitor. Bucureșteanul vine repede și-l întreabă:
– Ce-ai pățit, măi?
Ardeleanul răspunde:
– Mi-am găsit pufoaica.
– Și unde era?
– Sub maieu.

* O măicuță merge la medicul ginecolog:
– Domnule doctor, de fiecare dată când mă spăl în zona intimă ies timbre.
– Ia să vedem minunea…
Medicul privește mirat și îi spune:
– Dar maică, astea nu sunt timbre, sunt etichete de pe banane.

* Vine într-o zi Dumnezeu și cu Sf. Petru la Bulă și îi spun că îi pot îndeplini trei dorințe.
– Da’ ia aminte, Bulă, că soacra ta va avea de două ori mai mult din orice îți dorești tu. Deci?
– Ia, Doamne, vreau și eu un conăcel, acolo, cu 100 mp, teren de tenis, piscină etc.
Apare într-o clipă un căsoi uriaș, cu piscină, teren de tenis etc.
Alături, apare un căsoi de două ori mai mare, cu două piscine etc.
Vede Bulă, se face verde…
– A doua dorință, Bulă!
Nu foarte convins și încă șovăind, Bulă zice:
– Dă-mi, Doamne, $10 milioane.
Apar împrejur pungi cu bani peste tot.
Pe propietatea de alături, la soacră-sa, apare un munte de două ori mai mare de bani.
Bulă transpiră, se face roșu ca racu’…
– Mai ai o singură dorință de îndeplinit, gândește-te bine!
Bulă:
– Doamne, mi-a ajuns. NU MAI VREAU NIMIC!
– Hai, Bulă, că nu o să mai ai așa o ocazie a doua oară în viață…
– Nu, nu, nu!
– Te mai întreb ultima dată…
Stă Bulă și se gândește profund:
– Doamne, bate-mă până sunt pe jumătate mort!

52 thoughts on “Energizante

  1. Ha,ha,haaaaaaaaa,rad cu pofta ,bune bancuri Petru ,multumesc de ziua umoristica 🙂
    Vreau sa it spun ca erai in spam la mine si nu stiu de ce ❓

    O duminica vesela in continuare sa ai !

    1. Mulțumiri călduroase pentru zâmbete, Anușka! 🙂
      Sunt în spam la mai mulți prieteni, poate pentru că mi-am schimbat window-ul, iar apoi nu m-am priceput să mă adaptez.
      Îl rog pe fiecare să mă caute, din nou, în acel spam.

  2. La București s-o fi inventat (singură) apa caldă, dar vine cam greu pe țeavă 🙂 În viitorul apropiat se vor spăla cu apă plată de la pet.

      1. Bancul e vechi și din când în când readaptat. Dacă vrei însă niște damfuri autentice, să-ți mute nasul, le găsești în București, mai puțin în Ardeal (aici eventual mai miroase a brânză, pe alocuri…)

  3. Bune! Mai ales cu ardeleanul in vizita la Bucuresti!Iti multumesc pentru buna dispozitie! O duminica frumoasa iti doresc!:)

    1. Gata cu șuba, că ne-am emancipat și noi, ardelenii și maramureșenii. Merem și noi cu geci din denim! 🙂 Sară bună și frumoasă, dragă prietenă din centrul țării! 🙂

    1. Săru-mâna pentru urare și să ne fie de bine la fiecare, Ana!
      P.S. – Nu știu cum se poate întâmpla să visezi un prieten virtual, dar eu am avut parte de o călătorie printr-o clădire cu tine, în visul de azi noapte! Era tare complicat, dar tu mi-ai fost mereu alături! 🙂

  4. Pentru o seara de duminica cu o mare sarbatoare, frumos nume le-ai dat bancurilor, energizante! De la primul cu babuta pana la ultimul cu Bula, toate haioase si pline de umor !!! Multam draga Petru, sa ai in continuare o noapte linistita !! Imi face figuri laptopul !!! 🙂

    1. Mă bucur mult dacă am putut adăuga puțină veselie și energie în plus, pentru tine și toți cei care au avut un bob zăbavă în a parcurge propunerile din această săptămână. 🙂
      Ai grijă cu laptopul și cheamă pe cineva, până nu e prea târziu.

  5. Ha, ha! Cu adevărat ne servești în fiecare duminică niște „pastile energizante de umor”! Mulțumiri călduroase, dragă Petru! Mi-au plăcut tare mult toate cele alese pentru azi. Cel cu soacra și cu ginerele pe pereți este mortal. Copiii te dau repede de gol, dacă nu ai grijă ce vorbești în preajma lor. o spune un „pățit”! 😀 Și cel cu „sfânta invidie” românească (ultimul), este atât de potrivit pentru…. ai noștri.
    Numai bine îți doresc cu drag și o nouă săptămână cât mai frumoasă! 🙂

    1. Om fi noi codașii Europei în multe domenii, dar sunt sigur că la simțul umorului suntem printre cei mai buni. 🙂 Să profităm de asta de câte ori avem ocazia și să ne încărcăm cu bună dispoziție.
      Zile rodnice și benefice îți urez, dragă Alex! 🙂

  6. Venind sa te servesc cu o cafeluta si sa-ti urez o saptamana implinita ,nu m-am putut abtine sa nu recitesc aceste bancuri care mi-a adus multe zambete 🙂

  7. Ceva mai târziu decât de obicei, e o zi de luni în care mă urnesc mai greu. Dar, datorită selecției tale, Petru, beau cafeaua zâmbind şi încep săptămâna. Mulțumiri! ☺ Numai bine tuturor! ☺

    1. Nici eu nu m-am mișcat prea vioi ieri, dovadă că doar astăzi revin mai decis pe aceste pagini. Tot cu zâmbete și voie bună, datorită vizitei tale și a altor prieteni generoși! :
      O zi de marți de toată frumusețea, Cristian! 🙂

  8. Cu exceptia celei de-a doua , celelalte sunt pur si simplu de exceptie ! Mi-am mai descretit fruntea dupa ce ticalosul d e postas n-a venit sa-mi aduca pensia . Se numeste Constantin 😡 😡 😡 iar nevasta-sa….Elena !!!!

    1. Foarte interesantă potriveala de nume din familia poștașului. E clar că nu putea să rateze o dublă sărbătoare. 🙂 Mie îmi vine pensia pe la sfârșitul lunii, deci mai am ceva de așteptat. 😉

    1. BUNĂ DIMINEAȚAAAA, Anușka! Și eu mă trezesc la cântatul cocoșului, dar mă culc, firește, deodată cu găinile. Îți doresc o zi încununată de bucurii, dragă prietenă! 🙂

  9. Salut Petru !
    Bancurile sus postate,
    m-au facut ca sa mai UIT ,
    de nemernicul ce din păcate,
    ne ia de PROȘTI , nimic mai mult,
    spunând cu subiect si predicat,
    ca el NU a ȘTIUT nimic ,
    despre acel malefic PICNIC,
    de la casa lui Gabriel Oprea,
    din seara zile ALEGERILOR prezidentiale ( 6 dec.2009)
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2017/05/22/
    la STIRILE zilei ………………
    O saptamana cat mai plăcută ! 🙂

    Aliosa 🙂

  10. Așa te vreau, dragă Alioșa! 🙂
    Prin umor și muzică să ne condimentăm plăcut viața și să mai uităm de politrucii corupți, care vor să ne țină în lanțul minciunilor. Asta nu înseamnă că nu suntem cu ochii pe ei! 😉
    Mulțumiri pentru melodia de neuitat, Sandule! 🙂
    Să fii mereu iubit și iubitor! 🙂

Leave a Reply

