Pe bune

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Aflată într-o misiune în România, experta Comisiei Europene trece cu mașina printr-un sat din apropierea Sibiului. Vede o turmă mare de oi.
– Oprește, te rog, mașina – îi spune ea șoferului.
Mașina se oprește și experta se apropie de cioban.
– Auzi baciule, dacă-ți spun câte oi ai în turmă, îmi dai o oaie?
– Îți dau! – răspunde ciobanul.
Experta se duce la mașină, ia un GPS și numără oile.
– Ai 567 de oi în turmă – îi spuse ea ciobanului.
– Corect, du-te să-ți iei oaia.
Experta Comisiei Europene alege un animal, îl pune în portbagaj și dă să plece.
– Ia stai – îi zice ciobanul. Dacă eu îți spun unde lucrezi, îmi dai 1.000 de euro?
– Îți dau – spuse experta.
– Lucrezi la Comisia Europeană.
Uimită, experta îl întreabă:
– Cum ți-ai dat seama?
– În primul rând, nu te-a chemat nimeni. În al doilea rând, mi-ai spus ceea ce deja știam. În al treilea rând, mi-ai luat câinele în loc să-mi iei o oaie.

Imagini pentru poze cu zâmbete

* Șeful: – Îți place berea caldă?
Angajatul: – Nu, șefu’!
Șeful: – Îți plac femeile transpirate?
Angajatul: – Nu, șefu’!
Șeful: – Bun, atunci îți iei concediu în iarnă!

* – Tată, de câte feluri sunt sânii?, întreabă fiul.
– De trei feluri: sânii de la 20 de ani sunt ca pepenașii, mici și rotunzi. Sânii de la 35-40 sunt ca perele, atârnă puțin, dar încă mai merg, iar sânii de la 50 de ani sunt ca cepele.
– De ce?, întrebă mirat fiul.
– Pentru că atunci când îi vezi, te fac să plângi.

* După petrecerea de la nuntă, EL și EA se retrag în camera lor. Oarecum rușinată, ea spune:
– Dragul meu, trebuie să îți mărturisesc un secret: eu nu știu să fac nimic, dar chiar nimic!
– Aaaa! Asta nu e o problemă! Chiar e foarte bine că-i așa! Lasă că-ți explic eu: așează-te pe pat, desfă-ți picioarele și de restul mă ocup eu!
– O, nu, prostuțule!… Amor știu să fac, și încă prea bine! Problema este că nu știu să spăl, să gătesc, să fac curățenie prin casă, nu știu absolut nimic.

* Un cetățean s-a dus la primărie să-și declare veniturile:
– N-am venit că am venit, am venit că n-am venit!

* Astronomii ardeleni au stabilit de ce lumina unei stele face mii de ani până la noi: nu se grăbește. Fotonii sunt particule în toată firea, ar putea străbate mii de ani lumină într-o clipită, dar își spun și ei: „no, de ce atâta grabă?”

* – Ți-e dor de mine?
– Da, mereu…
– Și de ce nu-mi spui?
– Îmi place să-mi fie dor.

* Aseară, m-a întrebat iubita mea dacă vreau să facem sex în trei.
A fost modul ei de a-mi spune că e gravidă.

* Zice-se că în perioada războiului rece, la o întâlnire dintre președintele Rusiei și Cancelarul Germaniei, aceștia s-au amuzat aducând o clarvăzătoare să le prezică viitorul națiunilor fiecăruia. I-a ghicit prima dată rusului:
– Aoleu, văd puzderie de capitale: Moscova, Chișinău, Kiev, Minsk, Vilnius, Tașkent, Erevan și altele de nu mai încap în globul de cristal; vai, țara asta va fi praf!
Zâmbetul rusului îngheață. Germanul o întreabă repede pe ghicitoare:
– În Germania câte capitale vezi?
Se uită ghicitoarea, se uită și ghicește destul de greu.
-… Una singură, Berlin!
– Of, mi-ai luat o piatră de pe inimă. Dar de ce ai ghicit așa greu?
– Păi, era scris în arabă!

* În stația de autobuz unui preot i se fură portofelul.
Singurul care vede faza e un bețiv.
Apropiindu-se de preot, îi spune:
– Batman, m-ai dezamăgit!

* Soția primarului se duce la baia publică. Cabinele fiind ocupate, ea așteaptă să-i vină rândul. La un moment dat, apare o prostituată locală, căreia i se face imediat loc. Mânioasă, primărița se plânge șefului. Acesta, ridicând din umeri, răspunde:
– Vă rog să fiți înțelegătoare! Pe dumneavoastră vă așteaptă numai stimabilul nostru primar, pe ea, tot orașul…

43 thoughts on “Pe bune

  1. 😂😂😂😂😂😂😂
    Ca de fiecare data si tura asta de bancuri m-a binedispus….Apropos, oare madame Firea ar pati ca sotia primarului sau ea ar intra fara probleme peste rand? 😜

  2. Salutare, draga Petru! Grozava portia de râs pe care ne-ai servit-o si de asta data. Cel cu experta europeana este mortal! Numai bine si o duminica minunata! 😊

    1. Așa se întâmplă cu experții ăștia, care de fapt nu prea se pricep decât la discursuri. Uneori și acolo se fac de râs. O săptămână frumoasă de tot, dragă Alex! 🙂

  3. Am venit la veselie, numai bine sa ne fie draga Petru. Pe bune ca sunt bune bancurile postate de tine si de aceasta data ! ❤
    Duminica placuta si asa cum ti-o doresti cu ploaie sau fara ploaie . Pe noi la Bucuresti cand ploua cand ne lasa, ha, ha, ha.

    1. Am auzit că vremea din București s-a molipsit de la vremuri, devenind și ea vitregă. Să sperăm că se va îndrepta repede, iar soarele va zâmbi, la fel cum o face între bancurile din această serie. Sănătate multă și vigoare tinerească, dragă prietenă! 🙂

  4. Zi binecuvatata de duminica draga Petru !!! 🙂 Mi-am luat portia de voie buna, primul cu concediul, clarvazatoarea cu capitalele, de, era scris in araba la Berlin, si astronautii ardeleni, pentru mine, in rest toate faine !!! Multumesc, aceeasi voie buna sa ai si tu !!! 🙂

    1. Mă bucură selecția generoasă pe care ai făcut-o și îți sunt recunoscător pentru aprecieri, dragă Mica! Să-ți fie toată săptămâna încununată cu motive de veselie! 🙂

  5. Multumesc Petru de voia buna transmisa prin aceste bancuri ,imi prinde bine ca azi a fost si inca este zi de ploaie dura 🙂
    Iti postez si eu un banc 🙂

    Un preot locuia lângă o mănăstire şi avea 10 găini şi un cocoş. Cocoşul din când în când dispărea, dar apărea până seara. Ultima dată când a zburat nu s-a mai întors şi preotul, primul lucru duminică în biserică, a întrebat lumea: – Aş vrea să ştiu dacă cineva are un cocoş?… şi toţi bărbaţii s-au sculat în picioare… – Nu, nu, nu, am vrut să întreb dacă cineva a văzut un cocoş?…şi toate femeile s-au sculat în picioare… – Nu, nu, nu, nici asta n-am vrut să ştiu, vreau să ştiu dacă cineva de aici a văzut un cocoş care nu-i aparţine?… şi jumătate din femei s-au sculat în picioare… – Nu, nu, nu, nici asta n-am vrut să ştiu, vreau să ştiu dacă cineva a văzut cocoşul meu?… şi toate măicuţele s-au sculat în picioare.

    1. Mi-a plăcut foarte mult contribuția ta, prin bancul savuros oferit mai sus. 😀 Popii ăștia sunt de toată comedia, mai ales când au un cocoș rătăcitor. 😉
      Zile senine îți doresc, Anușka, și sper să se împlinească!

  6. Draga Petru ,eu mai mult seara te voi vizita ,ziua sunt ocupata cu nepotelul meu de 3 anisori care a intrat in vacanta si toata vara voi fi plecata pana vine fata si ginerele de la servici .
    Sa ai o noua saptamana cu realizari si bucurii !Seara frumoasa !

    1. Ești binevenită oricând ai timp și dispoziția de a mă vizita, dragă prietenă! Gânduri bune și cele mai alese urări, cu recunoștință pentru toate frumusețile pe care mi le oferi cu generozitate! 🙂

  7. Salut Petru !
    Toate BANCURILE mi-au plăcut
    dar ULTIMUL m-a dat GATA ! 🙂
    De unde se vede că în ^ România lucrului bine făcut ^ 🙂 😦 🙂
    PROSTITUATELE au peste tot PRIORITATE, peste tot !!! 🙂 🙂 🙂
    O săptămână pe placul tău prietene ! 🙂

    Aliosa 🙂

    1. Salutare, Alioșa! 🙂
      Mai degrabă aș da și eu prioritate unei prostituate, decât unui politician. Măcar prostituata muncește pentru bani, dar cei mai mulți politicieni mint și înșeală. La fel și cei din anturajul lor. 😉
      Mersi frumos pentru cadoul de mai sus, Sandule! 🙂
      O zi frumoasă, dar nu prea călduroasă! 🙂

  8. Ca intotdeauna, bancurile culese de tine ma fac sa zambesc larg! 🙂 Iti multumesc, draga prietene si iti doresc sa te bucuri de un week-end insorit, cat mai reusit si fericit, dupa pofta ce-o poftesti!

Leave a Reply

