Pagina de umor

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Bulă vine în vizită la bunică-sa:
– Ce, iar se ceartă mă-ta cu tac’tu?
– Da. Mama a adus de la mare nu știu ce sifilis. Și a împărțit-o cu tata, cu unchiul Vasile și cu vecinul de vizavi. Acum toți urlă și se ceartă, iar eu nu înțeleg: sau a adus prea puțin sau nu a dat la toți în mod egal?!

* Doi vânători erau undeva într-o pădure. La un moment dat, unul dintre ei se prăbușește la pământ fără suflare, cu ochii dați peste cap. Celălalt scoate celularul și sună la Salvare.
– Prietenul meu a murit. Ce să fac?, strigă el în receptor.
La care operatorul răspunde:
– Vă rog calmați-vă și eu o să vă ajut. Mai întâi asigurați-vă că e într-adevăr mort.
Se lasă tăcerea, apoi se aude zgomotul unei împușcături. După care tipul pune mâna pe telefon și zice:
– Ok, și acum ce să fac?

* O femeie dă un anunț la ziar: „Schimb bărbat înaltă fidelitate, pe bărbat înaltă frecvență”.

* Se duce Bulă la doctor, să-i dea o rețetă pentru slăbit.
– În fiecare dimineață trebuie să alergi opt kilometri, zice doctorul. Peste un an, vino să evaluăm rezultatele.
Trece un an și doctorul primește un telefon de la Bulă:
– Știți, nu pot să vin astăzi.
– De ce?, întreabă doctorul. Ai făcut ce ți-am spus?
– Tocmai asta e problema – sunt la aproape trei mii de kilometri de casă…

* Bulă vine acasă zgâriat tot pe față, pe gât, pe mâini.
– Dar ce s-a întâmplat, îl întreabă tatăl lui.
– Am făcut hora în jurul bradului.
– Păi, și de ce ești zgâriat în halul ăsta?
– Eram puțini!

Imagine similară

* Nuntă tradițională într-un sat din Irlanda.
Conform tradiției, toți nuntașii se îmbată, iar familiile mirelui și a miresei se încaieră, sparg totul în local și firesc… sosește poliția.
Săptămâna următoare, membrii celor două familii sunt chemați în fața curții.
Bătaia continuă și acolo, până când judecătorul îi domolește.
Cavalerul de onoare, Paddy, se ridică în picioare și spune:
– Domnule judecător, eu am fost cavaler de onoare la nuntă și pot explica ce s-a întâmplat.
– Bine, fu de acord judecătorul.
La noi în sat există tradiția ca la nunți cavalerul de onoare să danseze primul mireasa. Ei bine… am terminat primul dans și, fiindcă muzica a continuat, l-am dansat pe-al doilea… și fiindcă nici la următoarea melodie muzica nu s-a oprit, am dansat și al treilea dans… când, deodată, mirele a sărit peste masă, a alergat spre noi și apoi i-a tras miresei un șut puternic între picioare…
– Dumnezeule!, exclamă judecătorul, cu siguranță a fost foarte dureros…
– Dureros?! Ticălosul mi-a rupt trei degete!

* Trei schelete mergeau pe stradă. La un moment dat, unul îl pipăie pe cel de lângă el și zice:
– Ia te uite ce oase tari ai! Când ai murit?
– În ’70, zice scheletul. Eh… se mânca sănătos atunci. Dar tu când ai murit?
– Păi în ’90, dar și atunci se mânca încă sănătos.
– Da, se vede că și tu ai oase tari, calciu… ce să mai…
– Tu când ai zis că ai murit?, îl întrebă pe al treilea schelet.
– Bă, eu n-am murit! Sunt student și mă duc la cursuri.

* – Copii, pregătiți caietele pentru dictare!, zise învățătoarea.
Toți elevii își scot caietele pe bancă, numai Bulă scoate un sul de hârtie igienică.
– Bulă, sper că nu ai de gând să scrii pe hârtia aia igienică!, zise doamna, contrariată.
– Ba da, doamna învățătoare!, răspunse Bulă.
– Cum așa?!
– Păi, taică-miu m-a tras ieri de urechi și mi-a spus că mă bate măr de altă dată dacă nu mă învăț să scriu igienic!

* Seara, în pat. Deodată, deși pe jumătate adormită, ea simți mângâierile lui. La început timide, ca și cum i-ar fi fost rușine. Apoi, mângâierile deveniră mai îndrăznețe.
Mai mult, și mai mult, pe tot corpul ei, mâinile lui se plimbau cu nesaț, așa cum se întâmpla… nu-și aducea aminte exact, cam cu 4-5 ani în urmă. Senzații pe care le credea uitate se întorceau.
Memoria sentimentelor era vie și o ajuta să răspundă la fel.
Mângâierile se îngrămădeau, se repetau, el o învăluia, o întorcea. Acum era un vârtej de senzații de nedescris. Deodată… Absolut nimic.
– Ce s-a întâmplat?, întrebă ea, surprinsă. Te rog, nu te opri, mai vreau!
– Shhhh… încercă el să o liniștească, gata, am terminat!
– Cum adică ai terminat???
– Gata, am găsit telecomanda, dormi liniștită!

41 thoughts on “Pagina de umor

  1. Salut Petru !
    La superba ta ^ Pagină de UMOR ^
    ce mi-a înseninat dimineața,
    adaug o recentă ȘTIRE plină de horor
    ce am aflat-o de la o știrista mea, isteața ! 🙂
    – Un maramureșean de 23 de ani,din BORȘA renumită,
    vrând să împiedice mașina Gărzii de Mediu ce urma să-i ridice LEMNUL FURAT,
    a ÎNȚEPAT cauciucul mașinii respective cu multă ură,
    și EXPLOZIA instantanee a pneului UZAT,
    în GARDUL vecinului a făcut ditamai spărtură,
    prin care imprudentul tânăr cu capu-i năucit a INTRAT
    spre a lui viitoare de minte învățătură !!! 🙂 😦 🙂
    O duminică pe placul tău, Petru ! 🙂
    Aliosa 🙂

    1. Bună dimineața, Alioșa! 🙂
      Asta chiar că e o știre cu tâlc, care ar trebui să-i pună puțin pe gânduri pe hoții de păduri. Dacă nu le e frică de lege, măcar de Dumnezeu să se teamă. Nu o știam și îți mulțumesc că ai împărtășit-o. 🙂
      O zi de luni cu semne bune pentru toată săptămâna, Sandule! 🙂

  2. Geniale bancurile ,primul si ultimul mi-au placut mult 🙂
    Dupa-amiaza placuta plina de umor sa ai Petru si inspiratie ptr. povestiri 🙂

    1. Iar eu îți sunt tare recunoscător pentru vizită și zâmbetele strălucitoare pe care le-ai lăsat în compensație, Anușka! Sănătate și voie bună în continuare! 🙂

  3. A treia…CRI-MI-NA-LAAAAA !!!!!!!!!!!!!!! 😉 Antepenultima…neinspirata caci …cine dracu a mai vazut azi student sub forma de scheletron , mai ales cu bursele pe care el-au promis Dragnea&comp : TRAIASCA BABACII ?!! 😡 ” Domn’ ministru sa traiasca …dintr-o bursa studenteasca ” asta , daca-ti mai aduci aminte sloganurile anilor ’90 ! In schimb ultima { mi-a spus nevasta-mea dupa ce-a citit-o , ca …. va avea grije sa-mi ascunda telecomanda } , 😡 😡 😡 😉 DE MARE CLASA OMULE !!!!!!!!!! Nea Petre , drept multumire pentru aceste doua bancuri ce mi-au infrumusetat acest final de saptamana { final d e tot rahatul 😡 } , iti doresc dumitale si tuturor celor ce-ti trec prin ” living “, o saptamana viitoare cat mai placuta si , daca este posibil , cat mai lipsita de necazuri …AMIN !

    1. Mai bine ascundeți telecomanda pe rând, nea Marian, să vă bucurați amândoi de oleacă de masaj. 😉 Mare mulțămire pentru aprecieri și urări! Vreme și vremuri bune îți doresc, la rândul meu! 🙂

  4. Multumesc pentru portia de zambete alese cu multa pricepere, am zambit chiar ca imi lipsea un pic de veselie! O seara faina si un inceput de saptamana frumoas iti doresc!:)

  5. Buna dimineata! Petru si prietenilor acestui blog ❤
    Sa ai o saptamana fericita si ganduri bune iti trimit telepatic si-o cafeluta ptr. inspiratie 🙂

  6. Buna dimineata draga Petru !!! 🙂 Ieri m-au inveselit bancurile Anuskai, astazi la inceput de saptamana am rezervat-o pentru bancurile aduse de tine !!! Geniale bancurile cu Bula, in special ultimile patru m-au inveselit, sa-mi tina toata saptamana. Iti multumesc, sa ai parte de o saptamana minunata si vesela !!! 🙂

    1. Săru-mâna cu recunoștință pentru vizită și aprecierile frumoase, dragă Mica! Îți doresc să ai parte de o atmosferă veselă toată săptămâna, precum și mult spor în tot ceea ce faci! 🙂

  7. Am luat o scurtă pauză în ceea ce priveşte activitățile zilei de luni şi m-am destins citind bancurile propuse. Apreciez, din nou, la justa valoare, selecția oferită de tine, Petru. Cele mai multe dintre ele sunt savuroase. Numai bine îți doresc! 👍👍👍

    1. Pauzele sunt binevenite și le savurez și eu adesea, indiferent că-s scurte sau mai lungi. Iar dacă sunt asezonate cu umor, e cu atât mai benefic efectul lor. Să fii bine dispus și să ai mereu spor în toate, Cristian! 🙂

  8. O zi buna si o saptamana cu tot ce-ti doresti sa se implineasca. Faine ca de obicei bancurile drept pentru care-ti multumesc draga Petru pentru buna dispozitie ce mi-au creat-o ❤

    1. Bună dimineața de marți, Anda! Prin Seini, tocmai a început ploaia promisă de ieri la buletinul meteo. E întunecat, fulgeră și tună, iar picăturile mari își fac auzită căderea. O adevărată încântare! 🙂 O zi pe placul tău îți doresc!

Leave a Reply

