Zilele orașului Seini

În 15-16 iulie 2017, Orașul Seini, Consiliul Local Seini, Casa Orășenească de Cultură Seini, Centrul Național de Informare și Promovare Turistică Seini în parteneriat cu Consiliul Județean Maramureș organizează ediția a XX-a a ZILELOR ORAȘULUI SEINI – CETATEA ZYNIR.

Imagini pentru poze cu zilele orașului seini

Programul zilei de sâmbătă, 15 iulie, începe la ora 9, pe terenul sintetic de sport, cu meciul tradițional de fotbal Primărie-Profesori. De la ora 10, la restaurantul „Chilli”, va avea loc concursul de șah „Cupa Comja”, ediția a XIX-a. Ora 11, pe terenul de tenis de câmp „Aurel Pop”, va începe turneul „Cupa Seini”, ediția a III-a. De la ora 12, în sala de sport „Gelu Cărăbăț”, se va desfășura turneul de handbal „Cupa Seini”, ediția a IX-a. După-masă, ora 17.00, în sala „Mihai Bălaj” a Casei de Cultură Seini, va avea loc lansarea de carte a preotului-poet Gheorghe Pop – „Neodihna gândului”. De la ora 18, la galeria de artă a Casei de Cultură, va fi vernisată expoziția de pictură semnată de Gabriel Anderco: „Bucuria culorilor”. Ora 19, la sediul Primăriei, va avea loc primirea invitaților – „Primăria, casa seinenilor”. Ora 20.00, la Monumentul Eroilor, depunere de coroane comemorative; NICU MOLDOVAN – 20 de ani. Concertul fanfarei „Stibina” a orașului Tăuții Măgherăuș, dirijor Florin Mătăsaru. Parada participanților și deschiderea oficială. Festivitate de premiere. De la ora 20.30, vor fi prezentate coafuri realizate de Adriana Popescu și Alina Marchiș. Ora 20.45, concertul trupei seinene „Școala de Rock”. Ora 21, „Trupa Lymo”. Ora 21.15, „Trubadurii din Seini”, conduși de Mircea Patovan. Ora 22, concert extraordinar ANTONIA. Ora 23.00, discotecă în aer liber.

Duminică, 16 iulie, programul pe scenă va începe la ora 12, cu un regal folcloric susținut de Ansamblul Folcloric Național „Transilvania” din Baia Mare, Nicolae SABĂU, Anamaria Cardoș și Florin Gherman. Va urma festivitatea de premiere a Nunții de Aur, „50 de ani în armonie și înțelegere”. La ora 16, pe platoul din centrul Seiniului, se va organiza spectacolul interactiv pentru copii „Celebrăm Seiniul, dansând în stradă” și un show cu Mr. NICU. Festivitate de premiere a sportivilor. Ora 19, spectacol cu formații maghiare. Ora 19.45, concerte prezentate de Petrică Mureșan și Talisman. Concert extraordinar HOLOGRAF. În final, spectacol de artificii.

Poftiți la Zilele Orașului Seini!

Sursa „Graiul Maramureșului”

P.S. – Eu voi participa, firește, la concursul de șah „Cupa Comja”. Sper să vin cu vești din cele mai bune!

45 thoughts on “Zilele orașului Seini

  1. Iti doresc mult succes la concurs,sa castigi primul loc posibil, important sa te simti bine intre prieteni! Distractie placuta iti doresc!Un weekend frumos cu multe realizari:)

    1. Dorința ta e și a mea, dragă prietenă. Dacă emoțiile nu vor fi prea mari, iar atenția îmi va fi optimă, nu se poate să te dezamăgesc. Să auzim numai de bine! 🙂

  2. Ce frumos, sarbatoare mare la voi la “Seini”, draga Petru !!! 🙂 Sa dea Domnul sa aveti parte de doua zile super, ar fi pacat, sunt organizari de programe sportive si culturale destule !!! Petrecere frumoasa tuturor , in special pentru tine, iti tin pumnii la concursul de sah !!! In asteptarea zilelor de sarbatoare, o seara linistita !!! 🙂

    1. Cred că eu mă voi limita doar la ziua de mâine, pe principiul că ce-i prea mult, strică. Duminica e oricum zi de odihnă, când mă voi uita doar pe fereastră cum se distrează lumea. Mă bazez pe pumnii tăi strânși, dragă Mica! Weekend minunat și pentru tine! 🙂

  3. Pai ce facem nea Petre…parca si anult trecut ati sarbatorit ” Zilele orasului Seini ” de parca Seini-ul ar fi cel putin orasul Tokyo 😡 ? Se cunoaste ca are Primaria bani de aruncat pe fereastra . Nu mai vine Mandinga si-n locul ei vine Holograf…se cunoaste ca , incet incet , se scufunda si astia in aceeasi uitare ca si Compact . La concursul de impins lemne….atentie marita { chiar daca te consideri un expert in domeniu } si , cat mai putine drawn-uri adica : SUCCESURI nea Petre si , PETRECERE FRUMOASA ONORABILE 😀 😀 😀 !!!

    1. Se poate să ai dreptate, nea Marian. Zic asta pentru că am văzut cât de puțini oameni au fost la mesele dintre tarabe, în comparație cu anii trecuți. Nici meniul nu era atât de variat ca acum zece ani. De pildă, nu am găsit nicăieri pește, doar hamsii. De fructe de mare nici nu poate fi vorba.
      N-aș putea zice că sunt un expert în șah, mai ales că nu joc decât de două-trei ori pe an. Un șahist care se respectă joacă în zeci de concursuri, anual. 😉

      1. Dimpotriva nea Petre !!! Un sahist care s e respecta joaca o data pe an si ia potul … l-ai uitat pe Gary Kasparov ? 😀 Nu-i nimic iti vei reaminti curand de el caci in August revine in activitate { probabil o fi cam terminat banii } fireste , ala nu joaca printre tarabe la Senini 😉 …..

  4. Petru, vrem să ne povestești!
    Trebuie să fie tare frumos!
    Nu am fost niciodată în Maramureș, dar din câte am înțeles, ținutul este minunat, asemenea și oamenii locului.
    Frumos eveniment !😊

    1. Dacă luam locul întâi, postam un articol în care povesteam în detaliu aventura câștigării trofeului. Dar, de pe locul doi, îți spun doar ție că am avut partida decisivă în mână (ca de fiecare dată), însă am făcut o eroare prin care am pierdut-o. Sunt puțin supărat pe mine, dar mă consolez că a câștigat un prieten pe care-l respect și admir: ing. Paul Andreescu. Acum, așteptăm viitoarea confruntare. 😉
      Să mă anunți când te hotărăști să vizitezi Maramureșul, Maria! 🙂

      1. Acelasi Paul Andreeascu cu care ai facut ” rocada ” anul trecut ? Inseamna ca-i si bun sahist nu doar ….. inginer 😉 .

      2. Felicitari pentru locul doi draga Petru !!! 🙂 Nu conteaza, trebuie sa fii fericit ca ai putut participa, si in final a fost o zi foarte frumoasa pentru tine !!!

      3. Petru, pentru mine ești oricum învingător, într-o competiție participa doar cei care cunosc regulile jocului.
        Am încercat să -mi imaginez cum a fost. Sunt locuri în minunea asta de țară, unde oamenii știu să se bucure cu adevărat.
        Cu siguranță te voi anunța! 😊
        Seară faină! 😊

      4. Felicitari, Petru! Pentru mine esti pe locul intai! Si ce e mai frumos, esti impreuna cu prietenul tau, ing. Paul Andreescu! Traiasca prietenia! ❤

  5. Buna dimineata! Petru si minunatilor tai prieteni ❤
    Frumoase activitati de zilele Sienilor .
    Iti doresc sa petreci frumos ,zi racoroasa si muuuuuuuuuuuuuuuult succes concursul de sah .
    Te servesc cu o cafeluta sa ai noroc ! 🙂

    1. Bună dimineața, Anușka! Mare mulțămire pentru cafeaua întăritoare, foarte bine venită înaintea unei confruntări de patru ore. Gânduri bune și urări pe măsură, dragă prietenă! 🙂

  6. Petru, eu iti tin pumnii si sunt sigura ca vestile sunt dintre cele mai bune. Din cate stiu esti cel mai bun de pe acolo 😀 Ai vreun ritual ceva inainte de concurs care te ajuta la concentrare?

    1. Ești tu drăguță, la fel ca partenerii cu care am jucat. Toți îmi spun că sunt cel mai bun, dar uite că iar am ieșit pe locul doi! Da’ nu-i bai! 😀
      Înainte de concurs, fac câteva partide cu programul „Fritz 12”, de pe calculator. De altfel, joc câte o partidă cu el în fiecare zi.

      1. Scris-a marele POET Blaga NEMURITORUL :

        ^ EU sunt dintre acei cu OCHI halucinați
        și mistuiți lăuntric căci am VĂZUT IDEI…………………..^

        iar de-aici ÎNAINTE , aș vrea să-mi CITEASCĂ ideile ROMÂNII 🙂 🙂 🙂
        să MOR și EU liniștit între cei MULȚI TEI .
        de pe malul DUNĂRII bătrâne ……………………………….

  7. LA MULTI ANI ! minunatului tau orasel cu o primarita de toata isprava si frumusica pe deasupra ! ❤ Sper ca ceva de bine o sa ne spui . Important este sa participi ca de castigat o sa vina si momentul aceala. Eu sunt fericita ca la scris esti foarte bun si cu el ma incanti sufleteste. Sah joaca si barbatul meu, pacat ca o distanta asa mare ne desparte mi-ar fi placut sa faceti impreuna o partida. Numai bine prieten drag ❤

    1. Mulțumiri pentru urări, Anda! Eu zic că e bine să ai măcar un șahist în familie, că microbiști în ale fotbalului sunt destui. 😉 La șah, ca și în orice ocupație, e esențial să exersăm zilnic, dacă vrem performanță. Asta pe lângă ambiție, atenție și pasiune. Cât am locuit în Baia Mare, aveam cu cine să joc, dar în Seini se fac mai rar concursuri, iar puținii cunoscători în ale eșichierului sunt ocupați între timp. O zi cum nu se poate mai frumoasă, dragă prietenă! ❤

Leave a Reply

