Făcute de râs

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Iisus în deșert, mergea, murea de sete, de foame, și se întâlnește cu unu’ care mânca dintr-o pâine.
Se gândește: „dacă rog omul ăsta să-mi dea și mie să mănânc, și îmi dă, îl iau în rai cu mine”. Zice:
– Te rog frumos, îmi dai și mie niște pâine?, că mor de foame!
Tipul îi dă, între timp, cât mănâncă Iisus, se apucă să bea apă.
Iisus: „dacă îmi dă și apă, chiar e un om bun, și îl iau în rai cu mine”. Apoi, spune:
– Măi omule, îmi dai și mie o gură de apă?
Tipul îi dă și apă. Apoi scoate o țigară și trage un fum.
Iisus: „dacă îmi dă și țigară, clar îi spun că sunt Iisus, și că îl iau în rai cu mine”. Zice iară:
– Măi omule, dă și mie să trag un fum.
Tipul întinde țigara. Trage Iisus un fum și spune:
– Măi omule, eu sunt Iisus și te iau în rai cu mine!
La care tipul:
– Tare iarba, nu?

* O întâlnire electorală obișnuită în Teleorman. Liviu Dragnea este întrebat de un tânăr:
– Și cum va fi, domnu’ Liviu, noul guvern? Puteți să ne dați doar un exemplu?
– Păi, sub conducerea noului guvern, varza va fi gratuită.
– Dar mie nu îmi place varza…
– Crede-mă, o să-ți placă.

Imagine similară

* Doi purici se uită la televizor. La un moment dat, emisiunea este întreruptă de o rubrică publicitară, în care este lăudat un spray insecticid.
– Închide-l dracului!, izbucnește unul. Nu vezi că ăștia dau filme de groază?!

* La munte, un turist care nu avea ce face, intră în vorbă cu un cioban.
– Ia spune, baciule, câte oi ai?
– Da fo 100.
– Și ani?
– Fo 60 sau 70… Cine să-i știe?
– Da’ cum Dumnezeu, numărul oilor îl știi, iar numărul anilor nu?
– Păi, domnule dragă, până amu, anii mei n-o încercat nimeni să mi-i fure…

* Boureanu ajunge mai devreme acasă și-o găsește pe nevastă-sa în pat cu Borcea, prietenul său. Strigă nervos:
– Asta-i recunoștința ta, ingrato? Te-am ținut mereu în puf, ți-am cumpărat orice ai vrut! Asta-i mulțumirea pentru blănurile scumpe, pentru vacanțele în California…? Iar tu, măi Cristi, măcar cât vorbesc eu, oprește-te!

* „Salut, am nevoie de ajutorul vostru. Am o cățea Saint-Bernard alb, de doi ani, dar nu pot s-o mai țin, deoarece prietena mea e alergică la păr de câine. Deci, care aveți suflet bun și vreți să mă ajutați, o cheamă Mia și are 23 de ani”.

* Două broaște țestoase bat un melc. După ce-l lasă vai de capul lui, plin de vânătăi și cu cochilia spartă, apare polițistul. Acesta îl întreabă pe melc:
– Cine ți-a făcu asta?
Melcul răspunde:
– Nu știu, s-a întâmplat atât de repede!

* Un alpinist neasigurat stătea să cadă de pe stâncă. Se uită la cer și strigă disperat:
– Doamne, e cineva acooolooo?
– Da, fiule!, se aude o voce gravă.
– Ce să fac să nu mă zdrobesc de pământ?
– Roagă-te să-ți fie iertate păcatele și desprinde-te de stâncă fără teamă.
Se gândește puțin alpinistul, apoi strigă iar:
– Altcineva mai e acolo?

* – Domnule notar, la sfârșitul testamentului scrieți că la mormântul meu vreau să cânte o orchestră de 100 de persoane.
– Și, ce muzică doriți să ascultați?

* – Eu și soția mea suntem împotriva folosirii bătăii pentru educarea copilului.
– Și noi la fel. Pe-al nostru nu-l batem decât atunci când suntem în legitimă apărare!

* Un angajat către șef:
– Sunt angajat la dumneavoastră pe jumătate de salariu, de aia vă rog să urlați la mine cu juma’ de voce!

* Mă abordează un vânzător ambulant:
– Domnule, luați un loz, jucați la loz în plic și câștigați!
– Lasă-mă în pace, că eu nu vreau să câștig!
– Nu-i nimic, avem și lozuri necâștigătoare…

35 thoughts on “Făcute de râs

  1. Aoleu! 🙂
    Asta o sa ne dea doar varza?
    Pai… Altcineva mai e acolo? Poate il schimbam pe domnu’ :))
    Aici ploua si e racoare. Iti trimit si tie, draga Petru ❤

    1. Mai sunt și alții pe-acolo, da’ n-au voie să îmbunătățească oferta, că zboară… fără aripi! 😉
      Cred că s-a terminat cu ploile, o vreme, iar acum avem parte de timp plăcut, Monica. ❤

  2. Foarte tari ,multumesc de umor Petru si asa la mine plouya mi-au picat numai bine sa ma inveselesc
    Sa ai o duminica binecuvantata !
    Ce-ai facut la sah ❓

    1. Săru-mâna pentru vizita și zâmbetele virtuale, Anușka! Ieri n-am avut internet deloc, dar îți urez astăzi o săptămână cu vreme minunată și bucurii multe! 🙂

  3. Cu exceptia celui de-al doilea , toate-s bune ! Al doilea insa , este deranjant deoarece eu nu suport varza cu porc 😡 . Iti urez dumitale si celor ce-ti bantuie livingul , sa aveti parte de-o saptamana viitoare cat mai linistita . Respect !

    1. În schimb, mie îmi place varza, dar și celelalte legume, prin rotație. D-aia i-aș roti mereu și pe cei de la conducere, să nu prindă rădăcini prea adânci. Salutări din Maramureș, nea Marian!

  4. Ultimile patru bancuri de tot hazul, nu le uit nici pe celelalte,….. m-am hilizit pe ziua de azi, la noi a fost o zi mohorata, si mi-a prins bine !!! Saptamana viitoare sa o incepem cu optimism , si sa auzim numai de bine Petru !!! 🙂

    1. Ce bine că bancurile au picat la momentul potrivit, dragă Mica! De altfel, cred că oricare ar fi vremea, ele sunt binevenite. Mulțumiri pentru vizită și aprecieri, alături de cele mai bune și eficiente urări!

  5. Eu am mancat astazi deja varza….ha,ha,ha….deja ma adaptez! Multumesc pentru buna dispozitie! O seara excelenta iti doresc!:)

    1. Salutare, Alioșa, și mulțumiri pentru veselul videoclip muzical! 🙂
      Chiar mi-a plăcut foarte mult, asortându-se perfect cu ambianța veselă creată de bancuri. 🙂
      Să auzim numai de bine, Sandule! 🙂

    1. Chiar așa este, Anda: alături de bancuri merge și o pălincă, sau invers. 🙂
      Am fost și am gustat-o la tine, chiar dacă nu am nimerit locul exact și masa cu numele meu pe ea. 😉 Urările și tratația au fost la fel de călduroase. ❤

      1. Esti dragut, la onomastica care vine voi face asa cum zici, masa si numele prietenilor, ha, ha, ha. Ma bucur ca oricum ai nimerit indiferent de cine-mi sunt invitatii prietenii mei de suflet sunt in frunte ❤

Leave a Reply

