Confort… umoristic

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Un englez de familie bună este întrebat care e diferența dintre Anglia, Irlanda și Scoția.
– Dacă în Anglia o persoană este invitată la ceai și cere mai mult zahăr, va primi de la stăpâna casei o bucățică foarte mică. În Irlanda, stăpâna casei îi va întinde zaharnița și o va ruga să se servească. Dacă în Scoția ar fi formulată o astfel de dorință, stăpâna casei îi va spune încetișor: „Nu ați amestecat destul ceaiul…”

Imagine similară

* – Prietena mea a luat în greutate. Ce să fac?
– Fă-o să meargă cât mai mult. Dacă va face câte 5 km pe zi, într-o săptămână va fi la 35 km depărtare de tine!

* O tipă la dentist. Sună telefonul ei, nu răspunde nimeni. În 5 minute sună mobilul din nou, iarăși nu răspunde nimeni. Începe să sune a treia oară, doctorul enervat răspunde:
– Alo? Cine este?
– Sunt soțul doamnei, și tu cine ești? Unde e nevasta mea? Dă-mi-o la telefon!
– Scuze, ea nu poate vorbi acum, așteaptă 5 minute, ea scuipă și te sună înapoi, ok?

* O tânără căsătorită de curând se plânge mamei sale la telefon:
– Nu-l mai suport deloc… E tot timpul așa de prost dispus încât am devenit și eu teribil de nervoasă. Am și slăbit foarte tare din cauza asta.
– De ce nu-l părăsești atunci?, întreabă mama.
– Așa voi face, dar mai întâi aștept să ajung la 50 de kg.

* Doi români, soția cu soțul, călătoresc în SUA și se cazează într-un motel de pe autostrada 66.
La un moment dat, soția vede un șoarece în cameră, se sperie, urlă și îi zice soțului:
– Sună repede la recepție, că tu știi câteva cuvinte în engleză, și zi-le că la noi în cameră este un șoarece!
Soțul: – …hello…
Recepția: – Hello! May I help you, please?
Soțul: – Do… ăăăă, do you knouw Tom & Jerry?
Recepția: … well… yes… of course, Mister. Why, please?!
– Jerry is here!

* Când văd o femeie bogată și cu nasul pe sus prin supermarket, îmi place să mă prefac că am nevoie de ceva, mă duc la ea și o întreb: „- Mă scuzați, lucrați aici?”… doar așa, să își revină din figuri…

* Sunt băieți pe lumea asta care nu se uită la picioarele, fundul, sânii, frumusețea sau banii unei femei, ei se uită la inima ei. Respect pentru studenții de la medicină!

* Un maniac intră într-un magazin și strigă:
– Imediat voi viola pe cineva…
Privește spre vânzătoare și întreabă:
– Cum te cheamă, femeie?
– Maria.
– Și pe maică-mea o cheamă Maria. Deci, pe tine nu te violez. Pe tine, frumosule, cum te cheamă?
– Marius… dar prietenii îmi spun Maria!

* Ștefan cel Mare convoacă boierii la o ședință.
– Boieri dumneavoastră, trebuie să trecem la economii severe, cheltuim prea mult cu ascuțitul săbiilor, de-amu propun să-i tăiem pe turci în trei, să nu-i mai tăiem în patru.
– Da-di și să fașim economii, Măria-Ta?
– Din cauza datoriilor externe!
Peste vreo lună, iar ședință, turcii să fie tăiați numai în două, pentru economie la ascuțitul săbiilor.
– Da-di și, Măria-Ta?
– V-am spus. Din prișina datoriilor externe!
Altă ședință, turcii să fie de-amu numai înțepați puțin, sabia să fie trasă ușurel…
– Da’ și-s datoriile aiestea externe, Măria-Ta?
– Apoi, boieri dumneavoastră, datoriile externe nu sunt ale mele, nu sunt ale noastre, ci ale urmașilor urmașilor noștri, în veacul veacurilor!

* Bulă cu niște prieteni erau în metrou. O femeie în vârstă se apropie de Bulă și îi spune:
– Măi băiete, pe tine nu te-au învățat la școală să dai locul unei femei mai în vârstă?
– Te dor picioarele, mamaie?
– Da!
– Matale, când erai tânără, dădeai locul unor persoane în vârstă?
– Sigur că da!
– Ei, vezi? D-aia te dor picioarele!

* Nora o sună pe soacră:
– Poți să-mi spui cine schimbă copilul dacă face pe el?
Soacra:
– Desigur că totdeauna mamă-sa, draga mea.
Nora:
– OK. Poți să vii pe la noi? Fiul tău iarăși s-a îmbătat și a făcut pe el!

40 thoughts on “Confort… umoristic

  1. 6 ] este criminala !!! Cand ma gandesc ca , am facut si eu cam aceeasi figura { dar nu neaaparat pentru ai taia aleia ifosele 😀 } si cate ” d-alea ” mi-o fi dat tipa si de lins si de supt ….. sa-mi ajunga pentru toata viata ! 😎 Ultima in schimb…bate de la distanta cam tot ce-ai postat pana azi onorabile 😀 😀 😀 . Respect deosebit si-ti doresc sa ai un final de saptamana … de la bun spre excelent !

    1. Glumelor li se iartă, chiar dacă sunt criminale. Doar de noi depinde cum ni le administrăm, pentru a avea efectul benefic. 😉
      O săptămână cu multe bucurii, nea Marian, iar una din ele să fie adusă de o vreme mai blândă cu noi! 🙂

    1. Și mie mi-a plăcut zâmbetul lăsat în urma ta, Anușka! 🙂
      După-amiaza de duminică a fost toropitoare, dar în timpul nopții a venit ploaia mult așteptată, care a împrospătat aerul. Vreau și azi! 😉

  2. Salutare frățioare ! 🙂
    La mine e căldură mare,
    Aerul de-afară nici maidanezul nu-l suportă,
    Noroc cu bancurile tale care,
    M-au făcut să râd cu poftă ! 🙂
    Duminică plăcută Petru ! 🙂

    Aliosa.

    1. La fel se întâmplă și cu mine, de câteva zile încoace, Alioșa! 😉
      Doar lumea virtuală mă mai răcorește la suflet, cu câte un banc, o melodie sau un filmuleț simpatic. 🙂
      Cuptorul e înfocat încă, dar nu mai durează mult, Sandule! 🙂

      1. Am omis să-ți spun ,
        că ultimul banc e cel mai bun
        și ca atare, îl voi posta și la mine,
        în răspunsul către tine ! 🙂
        Sandu 🙂

  3. Vesele salutari de duminica draga Petru, la pagina cu bancuri propuse de tine azi !!! Cand am sa observ vreo doamna cu nasul pe sus la supermarket, sigur o sa-mi aduc aminte, nu o sa indrznesc altceva, doar sa-mi zambesc in barba !!! 🙂 Cu Bula, Stefan cel Mare si cu soacra, savuroase si ele !!! Iti multumesc pentru voia buna !!! 🙂

    1. Sunt încântat că ți-a plăcut selecția mea de ieri, dragă Mica! Să zâmbim pe orice vreme și în orice vremuri, poate că așa se va obișnui și norocul să ne zâmbească nouă! Recunoștință pentru vizită și complimente! 🙂

  4. Salutare, dragă Petru și bine te-am regăsit! Mulțumesc mult pentru porția consistentă de veselie și râs sănătos. Le-ai ales…unul și unul. Dar cel cu Tom și Jerry este mortal. Am să-l spun unui prieten care pleacă zilele astea în SUA, ca să știe cum se face… la nevoie! 😀
    Numai bine și o săptămână minunată!

    1. Mă bucură mult vizita ta, după perioada de vacanță în care ți-am dus dorul, dragă Alex! Deja se simte o mai mare veselie și pe această pagină, odată cu zâmbetele tale. Voie bună și mult spor în tot ce urmează să faci! 🙂

  5. Am ras una buna intr-o dimineata de luni , atat cat sa-mi ajunga toata saptamana . 🙂
    Aia cu Stefan , faina tare ! O saptamana plina de zambete sa ai, draga Petru ! 🙂

    1. Asta-i pohta ce-am pohtit-o, când am postat glumele: să râdem împreună și separat, după cum nimerim pe aici! Iar când ne-o fi mai rău, tot așa să ne fie! 🙂

  6. Am ajuns cu înserarea pe umeri, Petru, azi a fost o zi de luni în care activitățile şi-au cerut drepturile. Însă e loc, acum, pentru zâmbete luate unul câte unul. O seară frumoasă şi liniştită să ai! 👍☺

    1. Se vede că la tine crește iarba în fiecare zi, iar lunea nu face excepție! Cu atât ți-e mai apreciată odihna și-ți sunt mai bine primite zâmbetele. Multe împliniri în continuare, Cristian! 🙂

Leave a Reply

