Alegerile de azi

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Două blonde:
– Auzi, dragă, ce-i aia… insuficiență cardiacă?
– Păi, e atunci când n-ai bani suficienți pe card… cred!

* – Iubito, ești ca heroina pentru mine!
– Vai, ți-am provocat dependență?
– Nu! Mi-ai distrus viața!

* Dialog între soți:
– Auzi, scumpule, un american a inventat recent cămașa fără nasturi…
– Dar nu e nicio noutate. Datorită ție, eu le port așa de zece ani!

* O femeie superbă se duce la doctor.
– Domnule doctor, am o problemă, știți, nu îmi mai ajunge bărbatul meu…
– Nicio problemă, s-au mai văzut cazuri, luați-vă un amant.
– Mi-am luat, domnule doctor, dar tot nu îmi ajunge.
– Bine, în fine, s-au mai văzut cazuri, mai luați-vă încă un amant.
– Păi… am, domnule doctor, dar tot nu îmi ajunge.
– Cum așa, și cu bărbat, și cu doi amanți, nu vă ajunge?
– Nu.
– Atunci mai încercați cu încă un amant…
– Mi-am luat, domnule doctor, degeaba.
Doctorul, exasperat:
– Înseamnă că dumneavoastră sunteți bolnavă.
– Păi de-asta am venit. Ca să îmi dați o adeverință că sunt bolnavă. Soțul meu crede că sunt femeie ușoară.

* Un oarecare, dintr-un sat îndepărtat, sosește la București, se suie într-un taxi și comandă șoferului:
– Du-mă în principiu!
Șoferul:
– Unde?
– În principiu, ți-am zis!
În fine, după mai multe încercări de a-l lămuri pe șofer unde voia să meargă, bădia spune:
– Păi mi-a spus mie cineva că la București, în principiu, se găsesc de toate!

Imagine similară

* – Conform statisticilor: 18% din femei vor tot timpul sex; 23% – adoră sexul sălbatic; 38% – își înșeală soțul…
Un student: – La naiba cu statisticile, noi avem nevoie de nume, adrese și numere de telefon.

* Bulă: – Tată, îmi cumperi un Samsung S8?
– Cuvântul magic…?!
– Suzana.
– Suzana?!
– Amanta ta…
– Ok. De care vrei, alb sau negru?

* O blondă ajunge la „Miss World” printre primele trei locuri. La întrebarea de departajare, primește următorul enunț:
– Numiți 3 piese de William Shakespeare.
La care blonda spune:
– 10, 15, 20 de cm.
Prezentatorul concursului, derutat, îi spune că acestea nu sunt nume de piese de teatru, ci mărimi.
Blonda, foarte destinsă, îl lămurește:
– 10 la mine înseamnă „Mult zgomot pentru nimic”, 15 înseamnă „Cum vă place”, iar 20 înseamnă „Visul unei nopți de vară”.

* Un medic intră într-un separeu de spital, unde este internată o tânără blondă.
– Dezbrăcați-vă, vă rog… trebuie să vă consult.
– Dar acum 10 minute m-a consultat un coleg de-al dvs. care mi-a spus că sunt într-o formă excelentă!
– Da, știu… și mie mi-a spus același lucru!

* Se întâlnește Windows XP cu o balegă.
Balega: – Salut, eu sunt o balegă!
Win XP: – Ceau, eu sunt un sistem de operare.
Balega: – Mai lasă vrăjeala! Dacă tu ești un sistem de operare, eu sunt o pizza!

* O partidă de sex înfocată, într-un dormitor. Dezastru, când pe covor, când pe canapea, când pe scaun. La un moment dat se aude o mașină oprindu-se la geam, o portieră trântită. Tipul își ia hainele în brațe și sare pe geam. Tipa fuge în baie, se aranjează, se pudrează și se îmbracă. Apoi se duce la ușă și o deschide. Când, surpriză: era tipul în pielea goală cu hainele în brațe!
– Vai, nevastă, dar stresați mai suntem!

* Un suporter al Stelei se duce la fan-shopul de la stadion:
– Bună ziua! Aș dori un tricou cu Steaua, vă rog…
– De care să fie? De jucător, de portar sau de arbitru?

* Sărăcie modernă: când ai un smartphone șmecher și un laptop performant cu care poți verifica online că nu ai niciun ban în cont.

* Ion și Maria făceau cumpărături în supermarket. La un moment dat, Maria începe să umple coșul numai cu scumpeturi: icre negre… somon… etc.
– Ce ai Mario, te-ai tâmpit la cap? De unde bani să plătești toate astea?, o întrebă iritat Ion.
– Taci! Stai să treacă de noi colega mea de serviciu… și punem totul înapoi!

49 thoughts on “Alegerile de azi

  1. Super tari, m-a amuzat si m-au binedispus pentru azi, primele cinci !!! 😀 Simpatic cel sosit la Bucuresti, vroia si el in principiu !!! 😀 Iti multumesc pentru veselia transmisa draga Petru !!!

    1. Bine că a nimerit peste un taximetrist răbdător și onest. Putea să se lase cu o călătorie scumpă, în principiu. 😉
      Săru-mâna pentru vizită și zâmbete, dragă Mica! 🙂

    1. Metoda de epatare din ultima glumă se cam practică pe la noi. Mai mult, uneori nici nu se mai golește coșul, chiar dacă ustură la buzunar. Să moară de ciudă colega! 😀

  2. Ce patisi nene Petre , ti-ai pus in mintea capului sa faci lumea sa moara de ras sa ramai dumneata …. “stapanul blogosferei ” 😀 😀 😀 ? Onorate nordist primul banc { celelate fiind doar , urmatoarele ” gloante ” ce formeaza o rafala }…chiar nu stiu cum sa-l categorisesc asa incat , iti solicit ajutorul dumitale si-al celor ce-ti bantuie sufrageria , pentru a gasi un superlativ la EXCEPTIONAL . Nu gaseste nimeni superlativul…poate sa ramana cum am stabilit adica : EXCEPTIONAL !!! Cu mult respect iti urez si urez tuturor amicilor dumitale virtuali , sa aveti parte de-o saptamana viitoare cat mai linistita , cat mai profitabila financiar { ca tot s-au marit salariile si pensiile 😀 😉 } si cu cat mai multa sanatate …in oftica dusmanilor ! 😎

    1. Garantez că nimeni nu moare de râs de la bancurile postate aici. Pentru un efect atât de extrem, e nevoie de o transmitere pe cale orală și o interpretare cu har, nea Marian. Deci, niciun pericol! 😉 Nici n-ar fi plăcut să rămân fără zâmbetele de care mă bucur de fiecare dată. Toate cele bune și frumoase și din partea mea!

  3. Alegeri foarte bune, mai ales ca am zambit ,iti multumesc pentru buna dispozitie’! O seara excelenta si un inceput de saptamana minunata iti doresc’!:)

    1. Bună dimineața, Anușka, și mare mulțămire pentru cafeaua de luni! Prinde foarte bine, mai ales că plec imediat până în Satu Mare, la un prieten. Zile de toată frumusețea! 🙂

    1. Bună să-ți fie inima, prietene Alioșa! 🙂
      Sper ca urarea și melodia transmise de tine să mă însoțească pe traseul ce-l voi străbate astăzi. Mulțumiri alese și gânduri pe măsură, Sandule! 🙂

      1. TRASEUL ales să-ți fie de folos,
        vremea să fie blândă cu tine,
        să ai cu tine un mare termos,
        plin cu licoare de cătine ! 🙂
        Sandu ! 🙂

      2. Drumul n-a fost lung și am ajuns la o casă răcoroasă, umbrită de verdeață și pomi. Ziua a trecut cu povestiri nostalgice din tinerețe, alături de un fost coleg din școala profesională de la București. Seara devreme, m-am întors cu bine acasă. Recunoștință pentru urări, Sandule! 🙂

  4. Faine tare alegerile …da’ aia cu statistica la femei ii tare de tot…se pare ca mi-am facut un obicei sa-ti savurez glumele la inceput de saptamana ! Nimic nu-i intamplator ! O zi plina de frumusete intr-o saptamana de exceptie ! 🙂

    1. Dacă e un obicei bun, trebuie păstrat. Probabil că îți administrezi altfel timpul, după cum îmi sugerează apariția ultimelor tale postări. 🙂 Oricum ar fi, să ai mult spor și energie! 🙂

  5. Ziua bună, dragă Petru! Pentru că am fost plecat de-acasă, n-am fost pe aici în ziua în care ne înveselești, dar n-am vrut să ratez porția de voie bună. Nu de alta, dar să nu fac vreo…. „insuficiență cardiacă”! 😀 Mortal bancul! Și toate celelalte, la fel de amuzante.
    Numai bine și zile cu bucurii și… bere rece! 😀

  6. Știam că ești în plină recreere, și chiar sunt plăcut surprins că ai făcut o retrospectivă a umorului din ultima duminică! Un gest care mă flatează și îmi stimulează o avalanșă de gânduri bune pentru tine, dacă mai era nevoie, dragă Alex! Berea rece mi-e la îndemână, ceea ce-ți doresc și ție! 😀

Leave a Reply

