Când arde inima

 

dacă îmi ia foc casa
am să ies pe ușă sau pe fereastră
pentru a chema pompierii
iar apoi îmi voi ridica
altă locuință

dacă ia foc pădurea
am să fug înspre șes
și mă voi ruga pentru o ploaie
ce va pregăti terenul
altor puieți

dacă soarele prea puternic
va pârjoli tot pământul
o să-mi fac o rachetă
cu care voi zbura în cosmos
spre altă planetă

dar dacă îmi dai foc inimii
nu voi găsi ușă salvatoare
nici ploaie care s-o stingă
și nici altă inimă în schimb
doar scrum

Imagine similară

 

31 thoughts on “Când arde inima

  1. Salutare Petru!
    M-au incantat aceste versuri ,dar ai grija de inimioara ta n-o lasa sa arda, stinge flacarile 🙂 ❤
    O saptamana frumoasa si cu multe realizari placute inimii tale ❤

    1. Săru-mâna cu mulțumiri pentru apreciere și recomandări, Anușka! Cu inima e greu să ne înțelegem, că are toanele ei, dar încercăm să-i intrăm în grații. Îți doresc să reușești mai bine ca mine! 🙂

  2. Minunata poezie , draga Petru ! Iti doresc o zi si o luna august pe placul ❤ -ii tale ! Poate merge acest cantet despre "saraca inima mea" , s-am ales un cantareti de prin zona ta ! 🙂

    1. Bună melodie și faine versuri mi-ai adus și de tata asta, dragă prietene! O cântam pe vremea când eram tânăr și o ascult cu aceeași plăcere și astăzi. Îți doresc, în continuare, o inimă bună și sănătoasă! ❤

  3. Un inceput de august fierbinte, mai ales la tine draga Petru !!! In versurile tale,asa cum frumos ai gasit sa stingi focul (la casa, padure, pamant), sigur ai sa gasesti sa stingi si focul inimii, sa nu se ajunga asa departe !!! Frumoase versuri !!!

    1. Încerc tot felul de metode: cu câte o cafea, o băuturică, o răcoritoare, frumuseți de admirat și melodii de înveselire. Dar focul nu se stinge complet niciodată, iar a doua zi trebuie s-o iau de la capăt. Recunoștință pentru complimente, dragă Mica! 🙂

  4. … „când îmi ia foc inima
    chem păru-ți pădure să-mi ostoiască stralucirea-ți solară
    și să-mi picure strop de îmbrățișare-auroră”
    (așa am citi eu printre versurile dv.)

  5. Versuri frumoase cu cu o ideie minunata,luna lui august chiar a venit cu o caldura insuportabila, dar trebuie sa suportam, nu avem alta cale decat sa-ti trimit un pic de racoare, la mine sunt 16 grade’ O seara minunata iti doresc’! 🙂

    1. Credeam că ce-a fost mai rău a trecut, dar văd că luna august e chitită pe căldură, precum sora ei mai mică. La 16°C, cât spui că s-au înregistrat la tine, e domnie curată! Îți doresc să te bucuri de răcoare, până vine iarna, dragă Gabi! 🙂

    1. Am așteptat cu vădit interes părerea ta de cunoscător și mă bucur că aprecierea este atât de favorabilă, Cristian! Pentru mine ești un mentor de la care învăț mereu. Mii de mulțumiri! 🙂

  6. ^ Când arde inima ^
    sfârâie călcâile,
    alergi femeia,
    de rupi bălăriile …………………..

    Frumoase versuri Petru ! 🙂
    Felicitări ! 🙂
    Alioșa ! 🙂

Leave a Reply

