Transfer

mi-am adunat toate amintirile
le-am înșiruit între coperți
poate vor rămâne peste veacuri
pentru cel care le caută

mi-am strâns toate gândurile
ce am considerat că mă definesc
în fraze și versuri succinte
să nu se piardă în abisul uitării

mi-am împărtășit toate speranțele
în articole din lumea virtuală
și le-am trimis în eter
botezându-le cu câte un link

dacă există reîncarnare
sunt șanse să le regăsesc
să fac un transfer de date
și să-mi regăsesc spiritul

Imagine similară

 

 

30 thoughts on “Transfer

  1. Buna noapte, draga Petru !!! 🙂
    Adevarate si frumoase versuri, cine stie , poate se implinessc amintirile, gandurile, sperantele, sa-ti regasesti spiritul intr-o alta reincarnare !!! Meriti premiat, o noapte linistita sa ai !!! 🙂

    1. Bună dimineața și bună să-ți fie mereu inima, dragă Mica! 🙂
      Avem libertatea și plăcerea de a ne imagina tot felul de scenarii. Din atâtea gânduri și presupuneri, trebuie să nimerim măcar o fărâmă din ceea ce ne așteaptă. Mii de mulțumiri și tot atâtea gânduri bune! 🙂

    1. Poate să fie orice, inclusiv un epitaf, după cum vor vrea cei care mă vor conduce pe ultimul drum. Până atunci, să fim sănătoși și să auzim numai de bine! Mulțumesc din suflet pentru cafea, Anușka! 🙂

  2. Dacă există reîncarnare, toate linkurile se vor aduna în jurul tău, să-ți recreeze aura cea frumos lucitoare.

    Frumoasă idee și frumos așezată în versuri, Petru dragă.
    Să ai o zi minunată îți doiresc!

    1. Nu-i rău deloc să sperăm că există reîncarnarea sau ceva de genul ăsta. Asta, la fel precum credința într-un zeu, ne motivează să asimilăm cunoștințe, să fim generoși și încrezători în perpetuarea speciei, a universului.
      Ca de la aură, la aură, Mugurel!

  3. Toate acestea reprezintă comoara de suflet a unui om. tot ceea ce a strâns, a făurit, a simțit și gândit și a oferit în timpul vieții!
    Numai bine îți doresc cu drag! 🙂

    1. Așa ne place să sperăm și cred că e benefic fiecărui spirit. S-ar putea ca și ființele „inferioare” să aibă o astfel de credință, din moment ce se sacrifică adesea pentru binele speciei. O zi de joi, frumoasă ca pe la noi, dragă prietene! 🙂

  4. Foarte frumoasă această idee (poetică) a transferului de date, iar poemul în sine este o pledoarie. Pentru sinceritate, pentru interacțiune, de la suflet pentru suflet… Cum spunea Ana mai sus, touchè! ☺☺☺ Gânduri bune, Petru!

    1. Mă bucur că-i spui „poetică”, fiind un crez așternut în versuri albe, la fel cum am făcut cu alte astfel de idei. De fapt, am învățat pe parcurs că e la modă, și m-am adaptat în consecință. Recunoștință pentru încurajare, Cristian! 🙂

      1. Deşi am scris multe poeme cu vers alb, poezia cu rimă rămâne lângă sufletul meu. Dar e bine să abordăm diferite modalități de exprimare artistică. Toate cele bune, Petru! ☺

    1. E bine să sperăm cu toții într-un astfel de dar, dragă Nora! Oricum, nu avem nimic de pierdut, dar ar putea câștiga alte generații, dispuse să ne preia cunoștințele. Sănătate și mult spor în toate! 🙂

  5. Reîncarnarea prin regăsirea și transferul informațiilor emise cândva de Eul tău. Frumos, frumos! 🙂 Îmi place să cred că toți suntem și devenim informații, în cel mai pur sens al cuvântului, doar că preluăm informații și de la ceilalți, nu doar de la fostul nostru Eu. Așa că e important ce oferim lumii, per ansamblu, fiecare dintre noi.

    1. Firește că trebuie să tindem la progres, iar preluarea cunoștințelor inițiale ar fi doar temelia pentru perfecționare. S-a auzit adesea – și nu e vorba doar de SF – că unii oameni își aminteau de anumite locații pe care nu aveau cum să le viziteze în viața lor, dar le puteau descrie foarte realist. La fel se poate întâmpla și cu alte cunoștințe, care trebuie doar reanimate.

Leave a Reply

