Ispitiri

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Șeful vrea să își trimită subalternul în delegație.
– Ce Brazilia? Acolo nu găsești altceva decât fotbal și curve!
– Ce zici? Dar nevastă-mea e din Brazilia, răspunde șeful.
– Da? Și la care echipă a jucat?

* – Care este diferența dintre cei ce se roagă în biserică și cei ce se roagă în avion?
– Cei din avion o fac mult mai sincer!

* Un acuzat cam îngrijorat îi promite avocatului său 1.000 de euro în plus, dacă va scăpa doar cu un an de detenție. Acesta reușește, după care îi spune clientului:
– Să știți că am avut nevoie de multă putere de convingere să vă dea un an, pentru că judecătorul chiar ar fi vrut să vă lase liber!

* – Ce sunt părinții tăi, Bulă?
– Mama e gladiatoare și tata procuror!
– Cum așa?
– Păi, mama vinde gladiole și tata le procură!

Imagine similară

* Pe chat:
– Ce-ai pățit?
– Nimik nu kontează!
– Dacă mai scrii o dată cu ”k”, eu nu-ți mai răspund!
– Oc.

* Dialog între două vecine:
– Pot să vă deranjez puțin?
– Cu ce vă pot fi de folos?
– Cu nimic. Am vrut doar să vă deranjez puțin.

* Pietonul către trecător:
– Mi-ați putea spune care este cel mai scurt drum către gară?
– Nu știu.
– Nu sunteți localnic?
– Ba da, dar sunt taximetrist.

* – Dragule, ce caută chiloții tăi la vecinii noștri de la etajul 3? Aștept o explicație!
– Dar tu ce ai căutat la ei?
– Am fost să–mi iau halatul.

* Cum să fiu cuminte?!
De mic îl vedeam pe Tarzan plimbându-se dezbrăcat. Cenușăreasa venea acasă pe la 12 noaptea. Pinocchio zicea minciuni. Aladin era hoț. Batman mergea cu 320 km la oră. Alba ca Zăpada locuia cu 7 bărbați. Popeye fuma și era tatuat.
Prea târziu! Nu e vina mea, este vina copilăriei mele!

* – Dumneata ai o nevroză, ar trebui să încerci să fii mai vesel, să fredonezi melodii de muzică ușoară, să spui bancuri, să zâmbești…
– Am încercat, domnule doctor, dar m-au dat afară din serviciu…
– Te-au dat afară?! Dar unde lucrai?
– La o firmă de… pompe funebre!

* – Domnule doctor, de ce pe mine mă doare mai des capul decât stomacul?
– Pentru că de multe ori capul digeră mai greu decât stomacul tot felul de prostii cu care îl hrănim.

* – Doctore, în fiecare dimineață am scaun la ora opt.
– Asta e excelent. E foarte sănătos.
– Da, dar eu mă trezesc abia la ora nouă…

* – Domnule, îi spune medicul pacientului, nu aveți nimic, sunteți sănătos tun.
– Ah, atunci m-am speriat degeaba…
– Ei, nu chiar degeaba, vă costă 300.

* Vine un moș, cu baba lui, la doctor:
– Domnu’ doctor, am venit pentru… pentru…
– Ei, pentru ce ai venit tataie?… Ce necaz te-aduce?
– Pentru… pentru… cum îi spune…
– Pentru ce? Ce supărare ai? Ia zi!
– Pentru… pentru… Auzi, cum îi spune la floarea aia la care îi rup tinerii petalele și spun ”mă iubește, nu mă iubește…”?
– Margaretă?!
– Așa, așa, așa… Margareto, pentru ce-am venit aici?

* – Ce înseamnă în engleză ”I don’t know”?
– Nu știu.
– Ei, vezi! Pe câți i-am întrebat, au răspuns la fel, niciunul nu știe…

* Un american, coborând din avion la Heathrow Airport, pe o ceață s-o tai cu cuțitul:
– Uuu… ce vreme împuțită! Mult timp o s-o mai țină așa?…
Un londonez:
– Din păcate, sir, nu vă pot spune nimic precis. Eu trăiesc aici numai de treizeci-și-cinci de ani.

* Un avocat englez își scrie testamentul, prin care își lasă toți banii la proști și la nebuni:
”De la ei i-am primit, lor li-i dau înapoi”.

47 thoughts on “Ispitiri

  1. Am găsit asta:
    “Singura modalitate de a te elibera de ispită este să-i cedezi….”

    (Oscar Wilde)
    , dar si:
    “Ispita comună tuturor inteligenţelor: cinismul.”

    (Albert Camus)

  2. O duminica super draga Petru !!! 🙂 Multumiri pentru veselia daruita azi cu bancurile aduse de tine unul si unul, pe care sa-l aleg ???? 😀

  3. Ha, ha! O porție bună și sănătoasă de voie bună și râs. Mulțumiri, dragă Petru. De-acum știu unde sunt cei mai credincioși oameni: în avion! 😀
    Numai bine și o nouă săptămână cât mai frumoasă!

  4. 2, 3 si 4 mai mult decat bune , celelate…fara suparare dar , parca ai coborat stacheta nea Petre !!! Deasupra proprietatii mele si …chiar deasupra cartierului din marginea Bucurestiului unde-mi duc eu si ai mei zilele , s-au adunat nori negrii si se aud tunete . Este posibil { AJUTA DOAMNE !!! } s a ploua , asa incat , ma retrag sa astept ploaia tarzie si-ti doresc dumitale si celor ce-ti viziteaza acum bucataria , o saptamana viitoare de la buna spre excelent . Seara buna prietene din Nord !

    1. Să-mi fie cu iertare, nea Marian, dar și calitatea recoltei de glume oscilează de la o săptămână la alta, în funcție de vremuri, conjunctură și… gustul cititorului. 😉
      Sper că ai avut parte de ploaia răcoritoare și te-ai bucurat ca mine! Sănătate multă și voie bună în continuare!

  5. Mulţumesc, Petru, săptămâna începe cum nu se poate mai bine, cu o gladiatoare şi un procuror 🙂 , plus personajele care ne-au încântat copilăria şi, precum se vede, i-au marcat pe unii. 🙂

    Numai gânduri bune!

    1. Cu astfel de personaje, mai noi sau mai vechi, ar trebui să facem impresie în toată lumea. Doar la capitolul promoție stăm rău, așa cum s-a văzut în toate domeniile. 😉
      Salutări efervescente, Cristian! 🙂

  6. Salut Petru în Zi de Sfântă Sărbătoare ! 🙂
    Toate BANCURILE mi-au plăcut tare,
    dar cel cu diferența de RUGAT ,
    mi-a creat o poftă mare,
    de băut și de-nchinat !!! 🙂 🙂 🙂
    La Mulți Ani persoanelor din viața ta ce poartă numele de
    MARIA !!! 🙂 🙂 🙂

    Alioșa ! 🙂

    1. Contra-salutări cu același entuziasm de zile mari, Alioșa! 🙂
      Mulțumiri pentru melodia dedicată celor care au frumosul nume de Maria! Chiar că mi-a umplut sufletul de nostalgie și frumos! 🙂
      Să-ți fie poftele împlinite și voia bună să predomine în preajma ta, Sandule! 🙂

    1. Bună să-ți fie inima și minunată ziua de azi, dragă prietenă! 🙂
      În fiecare zonă a țării sunt obiceiuri frumoase de Sfântă Mărie Mare, trebuie doar să mergem acolo unde se mai păstrează încă. Gânduri bune și urări pe măsură, Anușka! 🙂

  7. Toate-s faine, dar ultima-i perfectă „Un avocat englez își scrie testamentul, prin care își lasă toți banii la proști și la nebuni: De la ei i-am primit, lor li-i dau înapoi”. 😀

Leave a Reply

