Duminicale

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Un hoț mascat pătrunde în compartimentul unui tren.
– Banii sau viața! – strigă el.
– Îmi pare rău, dar n-am niciun ban la mine, scâncește cu jumătate de glas un călător.
– Atunci de ce tremuri?
– Credeam că este controlorul…

* Doi cerșetori așteaptă în fața unei uși. O femeie iese și zice mirată:
– Ce, acum veniți câte doi?
– Nu, doamnă, el este suplinitorul meu, pentru că eu plec în concediu.

* Mitică vine acasă foarte târziu și ușor amețit. În prag, nevasta cu sucitorul. La care Mitică zice:
– N-am mai văzut așa ceva! La orice oră vine omul acasă, tu n-ai decât plăcinte în cap.

Imagine similară

* Fata îl sună pe iubitul ei și plânge. Băiatul îngrijorat întreabă:
– Ce s-a întâmplat, de ce plângi?
Fata, fără a se opri din plâns:
– Părinții nu-mi permit să mă căsătoresc cu tine.
Băiatul, pe un ton liniștitor:
– Nu mai plânge, prostuțo, lasă că îmi găsesc eu o altă soție.

* Un tip îi spune soției într-o seară că se duce să cumpere țigări. La magazin se închisese, așa că se duce la bar. Acolo bea câteva beri și începe să vorbească cu o tipă. Mai beau împreună niște beri, apoi se duc la tipă acasă și petrec o noapte foarte plăcută.
Când se trezește, își dă seama că era trei dimineața.
– Nevastă-mea o să mă omoare; dă-mi repede niște pudră de talc!
El ia pudra de talc și își dă pe mâini. Ajuns acasă, își găsește soția așteptându-l, furioasă:
– Unde ai fost până la ora asta?
– Uite, îți voi spune adevărul. Am fost într-un bar, am băut niște beri, am fost acasă la o tipă și m-am culcat cu ea.
– Arată mâinile!, zise soția, iar el îi arătă mâinile pline de pudră de talc.
– Mincinos nenorocit, iar ai fost la bowling!

* După examinarea unui pacient care a suferit un accident de automobil, medicul spune:
– N-aveți nimic serios. Peste două zile puteți merge acasă.
A doua zi, îngrijorat, medicul îi comunică:
– Va trebui să mai rămâneți în spital încă trei luni.Ziarele de dimineață au scris că ați suferit un accident foarte grav și viața dumneavoastră e în pericol!!…

* O doamnă se laudă unei vecine:
– Fiul meu e un mare chirurg. A făcut peste trei sute de operații și nu s-a tăiat niciodată la deget!…

* – Am aflat că soțul tău lucrează la pompe funebre și parcă-mi spuneai că-i medic.
– Nu, dragă, eu am zis doar că urmează profesia de medic…

* Pacientul, îmbrăcându-se după ce i s-a luat tensiunea:
– Și cât am de plată, doctore?
– Despre asta vorbim mai târziu… Acum aveți tensiunea mult prea ridicată…

* Se duce moș Gheorghe la dentist și-l întreabă:
– Taică, soluție de dizolvat dinții, aveți?
– Tataie, lumea vine aici să-și pună dinții, nu să-i strice, răspunde doctorul. Da’ de ce-ți trebuie soluția?
– Uite, taică, mi-am înghițit placa și de-o săptămână, de câte ori mă duc la WC și apoi dau să mă șterg, mă mușcă de degete…!

* – Iubito, fii sinceră, te rog, cu câți bărbați ai făcut dragoste înainte de mine?
– Cu trei, iubitule!
– Aaaa… păi nu sunt chiar așa mulți!
– Da, așa este. Azi a fost o zi cam nașpa…

* Se coboară Dumnezeu și Sf. Petru pe pământ, pentru a face un sondaj prin care să vadă cine conduce în cuplu: bărbatul sau femeia. Iar pentru a-i răsplăti pe cei întrebați, îi spune Sfântului Petru să le dea câte o găină, familiilor în care conduce femeia, și câte o mașină, celor în care conduce bărbatul.
Ajung la prima casă și-l întreabă pe soț:
– Cine conduce la voi?
– Nevasta, zice omul.
– Petru, dă-le o găină.
Tot așa, întreabă mai multe familii, primind același răspuns, până ajung la o casă în care bărbatul zice că el e șeful.
– Petru, dă-le un autoturism.
– Stați puțin, zice omul, să o întreb pe nevastă ce culoare preferă.
Auzind asta, Dumnezeu se răzgândește:
– Petru, dă-le tot o găină!

37 thoughts on “Duminicale

  1. Ai ridicat shtacheta nea Petre , atunci :” BRAVOS NATIUNE …HALAL SA-TI FIE ” !!!!!!!!!!!!!!!!O sptamana viitoare peste asteptari , iti doresc dumitale si alora ce-ti vor vizita astazi 😀 😀 😀 ….. bucataria .

    1. Mă bucur mult dacă așa consideri matale, nea Marian! Doar că nu se poate ridica mereu, iar la un moment dat o să-ți suport reproșurile! 😉 Toate cele bune și frumoase! 🙂

  2. Ha, ha! Foarte faine alegerile de azi. Mulțumiri pentru momentele de veselie. Ultimul le întrece pe toate. Cred că Dumnezeu și Sf. Petru nu au dat nicio mașină!
    O zi frumoasă și numai bucurii, dragă Petru! 🙂

    1. Mă bucur dacă te-am înveselit și eu, pe lângă zâmbetele inevitabile pe care ți le aduc cei dragi, dragă Alex! Îți doresc să ai parte, în continuare, de veselie și frumuseți! 🙂

    1. Bună dimineața într-o frumoasă zi de luni, Anușka! Se anunță o răcorire a vremii, motiv în plus de bucurie și speranță în revigorarea naturii secătuite.
      Să auzim de mai bine, dragă prietenă! 🙂

    1. Aveam un popă tare glumeț, care ne spunea bancuri și la înmormântare. Ne spunea că nu-i păcat să râzi în nicio perioadă a anului. 😉
      Mi-a făcut mare plăcere, George!

  3. Bancuri alese cu mult talent,mi-a placut foarte mult! Multumesc pentru portia de zambete! O seara frumoasa iti doresc!:)

  4. Sunt foarte faine cum numai tu stii sa le culegi draga prietene ❗ ❤ Multumesc pentru veselie chiar daca-i cu o zi intarziere. Am avut musafiri si nu am reusit pana acum in seara sa ma plimb pe la prieteni.

Leave a Reply

