Cometa umoristică

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* – Mă cunoașteți doar de zece minute și vreți să vă căsătoriți cu mine? – îi reproșează o tânără unui funcționar de la bancă.
– Da, dar eu administrez contul dvs. de mai mulți ani.

* – Dragă, cum se numea hotelul unde am fost anul trecut în concediu?
– Nu mai țin minte, dar stai să mă uit pe prosoape.

* Fericit că a reușit, în sfârșit, să primească creditul, bărbatul se adresează funcționarului băncii:
– Vă mulțumesc din suflet! Vă rămân îndatorat toată viața…

Imagine similară

* O blondă și o brunetă stau pe o bancă în parc.
– Uite o pasăre moartă, zice bruneta.
– Unde?, zice blonda uitându-se spre cer.

* În troleibuz, o tânără se întoarce spre bărbatul aflat în spatele ei și-i spune furioasă:
– Domnule, de un sfert de oră mă tot atingi pe fund…
– Și, deodată nu-ți mai place?!…

* Un preot primește de la un binevoitor un cec cu o sumă importantă de bani. Preotul mulțumește, dar observă că cecul nu este semnat. Îi spune asta binevoitorului, iar acesta îi răspunde:
– Da, înțeleg părinte, dar vreau să rămân anonim.

* Răzbunarea perfectă.
Spune-i că de-abia aștepți să-i porți numele și mărită-te cu fratele lui.

* Popescu se duce la poștă, cere un formular, îl completează și-l dă funcționarului de la ghișeu. Acesta ia formularul, îl citește cu atenție și spune:
– Aici lipsește un punct pe i.
– Puneți-l dvs., dacă se poate.
– Nu se poate, că nu e scrisul meu.

* Într-un vechi cimitir irlandez se găsesc cinci pietre de mormânt identice, pe care sunt încrustate, succesiv, următoarele texte:
”Aici odihnește soția lui Henry Banks”, ”Aici odihnește cea de-a doua soție a lui Henry Banks”, ”Aici odihnește cea de-a treia soție a lui Henry Banks”, ”Aici odihnește a patra soție a lui Henry Banks”.
În fine, pe cea de-a cincea piatră, aflată mai la distanță, scrie: ”Aici odihnește, în sfârșit, Henry Banks!”

* Popa merge pe la Ion acasă și-l vede mâncând carne.
– Bă, Ioane, tu mănânci carne miercurea?
– Am crezut că-i vineri!

* – De ce nu poate o blondă să scrie numărul 11?
– Pentru că nu știe pe care 1 să-l pună în față.

* Badea Ion ajunge în ultimul moment la gară, numai cât să vadă cum îi pleacă trenul de sub nas. Necăjit, zvârle căciula pe peron și exclamă cu năduf:
– No, vezi ce-nsamnă să n-ai lucru’ tău?!

* Doamne, te implor, dacă nu mă ajuți să slăbesc, ajută-i pe prietenii mei să se îngrașe!

* Ziua de luni e ca și soacra. Știe că n-o placi, dar face pe șmechera și apare o dată pe săptămână.

* Bulă la școală, ora de engleză.
Vine profa și zice:
– Copii, cine-mi spune cum se zice la pisică în engleză are un 10!
Se ridică unu’ și spune:
– ZĂ CAT!
– Bravooo, ai un zece! Dar celui care știe cum se zice la cățel îi dau doi de 10.
– ZĂ DOG, răspunde altul.
– Bravo, ai doi de zece.
Da’ măi copii, cine știe cum se zice la căldură are media 10 pe anu’ ăsta.
Bulă se ridică și falnic răspunde:
– ZĂ DUF!

* Candidatul la sinucidere:
– Rosalindo, dacă nu-mi cedezi, mă arunc în fața acceleratului care trece la 4!
– Pentru Dumnezeu, Costel, dă-mi un timp de gândire! Mai trece un accelerat la 7 și jumătate…

* Tic profesional.
Prietena: – Cum o duci cu căsnicia?
Actrița: – Ca și în teatru: scenă după scenă!

* Pentru că memoria este de genul feminin, mă mai înșeală uneori!

* Un tip, la doctor:
– Dom’ doctor, cum e cu impotența asta, se instalează așa deodată?
– Ei, nu chiar deodată, te face de râs de vreo două-trei ori până să se instaleze definitiv.

* Pe stradă trecea un cortegiu funerar. Un pieton constată cu uimire că sicriul era ținut pe-o parte. Așa că îl întreabă pe un om din apropiere cine este mort. Omul îi răspunde că e soacra lui.
– Dar de ce nu țineți normal sicriul?
– Păi, dacă o întoarcem pe spate, începe să sforăie.

39 thoughts on “Cometa umoristică

  1. Ca de obicei am ajuns sa-mi iau portia de veselie chiar in ziua dedicata ei nu luni cum s-a mai intamplat, ha, ha, ha. Faine toate , nici nu se putea altfel, omul care se straduieste nu degeaba munceste ! ❤
    Duminica frumoasa in continuare, cred ca la noi se pregateste o mica furtunica.

    1. Mă bucură nespus dacă am contribuit măcar cu un zâmbet la buna ta dispoziție duminicală, Anda! De asemenea, îți mulțumesc frumos pentru aprecieri! Toate cele bune și frumoase! 🙂

  2. Bancuri alese cu multa grija ,chiar foarte bune, mai ales a doua mi-a placut mult!’O seara superba iti doresc’! 🙂

  3. ZĂ DUF!
    P.s. Acum, că sunt la pensie, nu mai am nicio scuza dacă nu invăț (si eu) engleza.
    La Seini, in urma cu vreo 50 de ani, am ratat să vorbesc maghiara; in mare, o ințeleg; regret sincer…

  4. Buna noapte draga Petru !!! 🙂 Dupa ce laptopul meu a facut o pauza mai lunga, am aparut azi, si spre bucuria mea, am dat peste “Cometa umoristica”, m-am veselit, dar ultimul banc este de milioane !!! Iti multumesc, o noapte linistita !!! 🙂

    1. Bună dimineața de luni și bine ai revenit, dragă Mica! M-am gândit eu că ai luat o vacanță completă, fără laptop și alte gadgeturi, și mă bucur că s-a terminat tocmai într-o zi cu umor. Sănătate multă și zâmbete cât mai dese în fiecare zi! 🙂

  5. Bună dimineața Petru ! 🙂
    Frumoasă să-ți fie săptămâna precum ^ cometa umoristică ^ ! 🙂
    Cum acum nu-mi vine în minte ,
    nici un banc de soi,
    m-am gândit c-ar fi cuminte ,
    și OK pentru amândoi ,
    să REASCULTĂM pe note sfinte,
    ^ ȚARA mea-i un colț de RAI ^ !!! 🙂 🙂 🙂

    Alioșa ! 🙂

    1. Bună să-ți fie inima și mereu imaculat sufletul, Alioșa! 🙂
      Mare mulțămire pentru frumoasa melodie, cu un text atât de potrivit, pe care am ascultat-o cu mare plăcere! 🙂
      Din partea mea, numai gânduri bune și urări așijderea! 🙂

  6. Salutare, dragă Petru! Mulțumesc mult pentru porția bună de veselie. Mi-au plăcut foarte mult alegerile inspirate, ca de fiecare dată. Cel mai mult mi-a plăcut cea cu cimitirul irlandez, cu omul cu patru soții, cărora „le-a supraviețuit” în chip miraculos! Mă gândesc că sigur era cam „tare de urechi”! 😀
    Îți doresc o săptămână minunată! 🙂

    1. Probabil că ăla era secretul cel mare și invidiat al irlandezului, altfel nu-mi explic cum a devenit un fenomen printre bărbați. 😉 Recunoștință deplină pentru zâmbetele pe care le-ai lăsat pe această pagină, dragă prietene! Zile plăcute, cu soare blând! 🙂

Leave a Reply

