Când muza se amuză

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Un polițist încearcă să oprească un automobil. Ignorând semnalele, mașina își continuă drumul, așa că polițistul trage un foc și îl rănește pe șofer. După încă o împușcătură, îl rănește și pe pasagerul din dreapta. Apropiindu-se de automobilul oprit, el strigă:
– Bine că te-ai oprit! A treia oară nu mai trăgeam în aer.

* Un tip intră într-un local și îi spune chelneriței:
– Vreau un sendviș cu o felie de pâine albă, una de pâine neagră și una de pâine integrală. Pune șunca și brânza pe stratul de jos, puiul, frunza de lăptucă și roșia pe stratul de sus. Pune maioneză pe fiecare strat. Taie cojile și taie-l în patru, cu câte o felie de murătură pe fiecare și o scobitoare care să țină la un loc fiecare sfert. Ai înțeles?
– S-a făcut, zise chelnerița.
Apoi strigă spre bucătărie:
– Un sendviș pentru un arhitect. Aduc și planurile imediat.

* Despre bătrânețe: înseamnă că ai îmbătrânit atunci când, tot ce mai funcționează, doare, iar ceea ce nu doare, nu mai funcționează…

* Cina cea de taină în zilele noastre:
– Petre, tu ce ai adus?
– Iarbă!
– Tu, Matei?
– Alcool!
– Tu, Iuda?
– Garda financiară!
– Bă, tu tot cretin ai rămas!

* O femeie vrea să divorțeze de soțul ei. La tribunal, judecătorul o întreabă:
– Care este motivul divorțului?
– Acum ceva timp i-am făcut soțului meu cadou un inel și ieri l-am văzut la mâna lui dreaptă.
Judecătorul zâmbește și spune:
– Dragă doamnă, acesta nu este un motiv de divorț.
Femeia supărată:
– Serios? Mâna lui dreaptă este secretara de la birou!

* Judecătorul:
– Ioane, te găsesc vinovat de crimă. Ți-ai ucis soția când ai prins-o în pat cu un vecin. Am totuși o întrebare pentru tine: de ce pe ea și nu pe ticălosul de vecin?
– Păi, domnule judecător, mai bine omor o femeie o singură dată decât săptămânal câte un bărbat.

* Prețul noului iPhone e foarte avantajos: deși are două camere, costă doar cât o garsonieră.

* Putea fi dragoste la prima vedere, dar cine mai trimite vederi în zilele noastre?

Imagine similară

* Nu spun că am ghinion, dar când mi-am cumpărat o saltea din aia cu memorie am nimerit una cu Alzheimer!

* – Care este cea mai bună cale de a-ți face prieteni în zilele noastre?
– Spune-i unei fete cât de mult o iubești și ea îți va răspunde: ”Cred că am putea fi doar prieteni”.

* – Tati, pâinea s-a făcut verde!
– Las-o pentru mami, că ea e vegană.

* – Cum se bea vinul roșu?
– În pielea goală, că pătează!

* Nu am putut dormi de la 5 dimineața… auzeam din depărtări cum duduie economia.

* Badea Gheorghe a început să repare acoperișul casei.
Partea bună e că a ajuns în vârful casei.
Partea proastă e că a început să alunece.
Partea bună e că s-a prins de burlanul casei.
Partea proastă e că burlanul s-a rupt.
Partea bună e că sub el era o căpiță de fân.
Partea proastă e că în căpiță era o furcă cu țepii în sus.
Partea bună e că n-a căzut pe furcă.
Partea proastă e că nici pe căpiță n-a căzut…

* Doi sultani stau de vorbă:
– Auzi, da’ tu cum alegi, seara, dintre cele treizeci de concubine ale tale, cu care să te culci?
– Eh, simplu, arunc peste ele o găleată cu apă rece, și o aleg pe cea din care iese cel mai mult abur!

37 thoughts on “Când muza se amuză

  1. Din pacate simt pe pielea mea cat adevar contine no. 3 😡 deci , este cea mai adevarata din cate ai postat pana acum nea Petrica 😎 . 4 ,5 , 6 , 7 bune spre FOARTE BUNE iar 9 , ei bine 9 este pur si simplu scris de Dumnezeu caci doar ala-I capabil de-atata umor ….NEGRU !!! Ala de la no. 10 ..a amuzat-o pe nepoata-mea si-ti multumeste prin intermediul meu : maine toata clasa a IV-a va afla “Care este cea mai bună cale de a-ți face prieteni în zilele noastre?” “:D 😀 😀 NUMARUL 13 { predestinat fratioare si adevarat numar cu ghinion 😡 } , ESTE PERLA COROANEI dupa umila mea parere si , chiar n-ar strica sa-l citeasca si madamme ministru al muncii Lia Olguta Vasilescu precum si seful ei “pe linie de partid ” 😉 Liviu Dragnea . Respect deosebit stimate nordist si-ti urez pentru restul acestei duminici sa ai cat mai multa liniste iar pentru saptamana viitoare , SANATATE CA-I MAI BUNA DECAT ORICE nea Petre !!!!!!!

    1. Mă bucur că am trecut cu bine și acest examen, în fața dumitale, nea Marian, și al prietenilor care binevoiesc a zâmbi în cadrul acestei rubrici! Notele pe care mi le-ai oferit o dovedesc cu prisosință, iar eu îți mulțumesc pentru obiectivitate și urări. Să ne citim mereu cu bine! 🙂

  2. Hă, hă, hă! Ziua bună, dragă Petru și mulțumiri pentru începutul vesel de săptămână. Toate mi-au plăcut, dar aia cu iPhone-ul este bună de pus la reclamă. Dai o căruță de bani (cine dă?), dar te „pricopsești” cu… „două camere”! 😀
    Îți doresc cu drag o săptămână minunată!

    1. Bună dimineața și veselă să-ți fie toată ziua, dragă prietene! Îți mulțumesc pentru râsul tău sănătos, care mă molipsește de la primele ore, ceea ce nu poate decât să mă stimuleze în tot ce mi-am propus pentru azi. 🙂 Să auzim numai de bine, chiar dacă în tagma celor ce ne conduc se întâmplă numai rele!

  3. Buna dimineata draga Petru, intr-o zi frumoasa de marti !!! Am inceput dimineata cu zambete, si cred ca o s- o tin toata ziua asa !!! Super bancurile, vezi inelul secretarei (se intampla), cum isi face Ion dreptate dupa capul lui, cum trebuie baut vinul rosu, cel cu cei doi sultani (daca au prea multe femei), si toate celelalte !!! Multumiri, sa ai o zi plina de zambete, asa cum reusesti tu sa ne faci pe noi sa zambim !!! 🙂

    1. Bună să-ți fie inima și mereu imaculat sufletul, dragă Mica! De asemenea, să ți se împlinească așteptările, iar ziua să-ți păstreze zâmbetul pe chip! Se vede o zi frumoasă, deci să o cinstim cum se cuvine! 🙂

Leave a Reply

