Exerciții ușoare

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Examen la anatomie. Profesorul:
– Ce organ al corpului omenesc reprezintă simbolul dragostei?
– La bărbat sau la femeie?, întreabă o studentă.
– Of, Doamne, oftează profesorul, pe timpul meu era pur și simplu inima.

* Cezar organizează o luptă între creștini și lei. În ziua cea mare, în mijlocul arenei – creștinii. Slabi, bătrâni, urâți, prăpădiți, tremurând din toate încheieturile, vai de capul lor.
Intră leii hămesiți, începe lupta, urlete, sânge, praf până la cer. Când se așează praful, în mijlocul arenei, creștinii teferi și scuipând alene câte un os de leu. Romanii, impresionați de forța credinței creștinilor, îi întreabă:
– Voi ce fel de creștini sunteți?
– Noi? Creștini-democrați!

* Telefoanele sunt mai subțiri și mai deștepte, pe când oamenii invers!

* – Doctore, cred că încep să-mi pierd memoria…
– Știu, zice doctorul, e a patra oară când vii azi!

* Alcoolul nu te ajută să scapi de probleme, dar nici laptele.

* Ion se pregătea să iasă pe ușă, când deodată este oprit de Maria:
– Ce faci, dragă, unde pleci?
Ion, foarte hotărât:
– La bar cu băieții, că în seara asta vine o fată din București să facă striptease!
– Dragă, asta pot să fac și eu dacă vrei, spune Maria zâmbind.
Ion, când aude face cale-întoarsă și scoate telefonul din buzunar. Maria îl întreabă:
– Ce faci, îi suni pe băieți să le spui că nu mai mergi la bar?
– Nu, nu, îi sun ca să-i invit aici!

* Incredibil, furtuna din București a făcut ravagii… a rupt două panseluțe și a gonit fetele de pe centură!

* – Uneori mi-aș dori să pot opri timpul în loc, se confesează un tânăr iubitei.
– Ce romantic…, îi răspunde aceasta.
– În loc să-l pierd cu tine, completează el.

* La un spital de psihiatrie, telefonul sună în timpul nopții. O voce de bărbat întreabă:
– Spuneți-mi, vă rog, n-a scăpat ieri un bolnav de la ospiciu?
– Nu. Dar de ce întrebați?
– Cineva a fugit astă-noapte cu nevastă-mea…

* Cică într-o noapte, Bulă dormea dus. Pe la ora 2, aude o voce care-i zicea:
– Duu-te și iaaa-ți un looooz în plic…
Bulă se trezește, se uită, nu vede nimic, se culcă la loc. Scena se repetă de câteva ori.
Într-o seară, se enervează Bulă, se scoală, își ia geaca pe el și se duce la primul chioșc cu lozuri. Dă să pună mâna pe clanță… aude vocea:
– Nu de aiiiici…
Se duce la următorul chioșc, vocea iar… Scena se repetă.
Străbate Bulă jumătate de oraș până ajunge la o tarabă ponosită, într-un gang, unde un moș vindea lozuri.
– De aiiiici…
Bulă, încrezător, dă să pună mâna pe un loz, când vocea:
– Nu pe ăstaaaa…
Pe al doilea:
– Nici pe ăstaaa…
La al treilea:
– Ăssssstaaaaaa e ceeeel buuun…
Bucuros, Bulă plătește și ia lozul cu nerăbdare, îl sfâșie și se uită; pe loz scria necâștigător.
La care vocea:
– Ghiniooooon…

* Eu am să votez cu SRI-ul.
Pentru că oamenii de acolo ascultă ce zic votanții și după alegeri, nu numai în campanie…

* Plecasem din Constanța spre București.
M-am oprit la o benzinărie să folosesc toaleta. Prima cabină era ocupată, așa că am intrat în a doua. Abia m-am așezat, când aud din cabina cealaltă:
– Salut, ce faci?
Nu fac parte dintre aceia care intră în discuții într-un WC, dar acum am răspuns:
– Destul de bine!
La care tipul:
– Încotro mergi?
Ce întrebare! Discuția începea să fie bizară, așa că am răspuns scurt:
– București!
La care vecinul, mai nervos, spune:
– Auzi, fii atent! Te sun mai târziu, că am un tâmpit în cabina alăturată care-mi răspunde la toate întrebările. Pa!

Imagini pentru poze cu peștișorul de aur

* Cică era un om ghinionist rău de tot, da groaznic de ghinionist.
Aflat într-o zi la pescuit, prinde peștișorul de aur, care-i promite îndeplinirea unei singure dorințe, că, de, era super ghinionist.
Stă acesta, se gândește și îi spune:
– Peștișorule, fă-mă prinț, că ăștia au de toate și nu au probleme…
Se duce omul acasă, se culcă și, spre dimineață, o mână îl bate pe umăr și aude o voce că-i spune:
– Ferdinand, trezește-te, trebuie să pleci la Sarajevo!

44 thoughts on “Exerciții ușoare

  1. Ultima…DUREROASA caci , a constituit motivul { de fapt doar unul dintre motivele } izbucnirii unui Macel Mondial WWI , dar mai ales , cu sosirea unei stafii in Europa : ” STAFIA COMUNISMULUI ” . Primul banc este…prozaic pur si simplu iar la no. 7 , te-nselasi prietene : le-a gonit furtuna de pe centura dar , si-au continuat treaba la interior chiar daca pentru asta au fost nevoite sa mai scada pretzul prestatiilor . Am un amic la Politie si-mi spunea asta ca : ” niciodata n-a vazut preturi atat de scazute …in Bucuresti , chiar daca doar pe centura ” . Treaba lui Dumnezeu ca tot este el infailibil ! No. 2 in schimb , merita scris cu litere de aur si te-ai intrecut pe sine atunci cand l-ai cules .Ma-ntreb ce s-ar fi intamplat cu leii aia daca , in locul crestinilor… democrati , ar fi fost astia de la PSD : cred ca nici oasele nu mai ramaneau din leii aia asa cum au patit ” leii ” nostri . Denominare scria pe ei !!!! Zicerea aia cu : ” Eu am să votez cu SRI-ul.
    Pentru că oamenii de acolo ascultă ce zic votanții și după alegeri, nu numai în campanie…” vezi , ca le dai idei !!!! Onorabile , am vazut cum a fost vremea la Miercurea si , stiind ca nici Seinul nu-i prea departe , iti doresc o saptamana viitoare ceva mai calduroasa si cu multa multa sanatate 😉 ! Respect nea Petre .

    1. Din nou te-ai întrecut și matale în cronica bancurilor, pentru care sunt onorat și dator cu alese aprecieri. Miercurea Ciuc e la circa 350 de km de Seini, dar nu distanța o face să aibă temperaturi sensibil diferite de Maramureș, ci amplasarea într-o depresiune. Vara, mi-aș dori să simt răcoarea de acolo, dar iarna mi-ar îngheța sufletul la -40°.
      Zile blânde și rodnice, nea Marian! 🙂

    1. Săru-mâna pentru cuvintele frumoase, cadoul minunat și zâmbetele călduroase, Anda!
      Frigul nu mi-a făcut probleme, doar că trebuie să fiu mereu în ton cu temperaturile mereu schimbătoare. Îți doresc mult soare, în jurul tău și în priviri! ❤

  2. Bună dimineața Petru ! 🙂
    Toate BANCURILE mi-au plăcut 🙂
    dar cel mai mult mi-a plăcut RESPECTUL autorităților române ( MApN și Camera Deputaților )
    pentru MILITARII români RĂNIȚI în teatrele de operațiuni din IRAK și AFGANISTAN din echipa ” INVICTUS a ROMÂNIEI” care, la jocurile sportive PARALIMPICE de la TORONTO , au cucerit o medalie de AUR, una de ARGINT și două de BRONZ !!! 🙂 🙂 🙂

    Cinste LOR ! 🙂
    O zi de MARȚI fără cele ” trei ceasuri rele ” ! 🙂
    Alioșa ! 🙂

    1. Bună dimineața, Alioșa! 🙂
      Se vede treaba că priceperea și determinarea soldaților români e recunoscută apreciată nu numai pe front, ci și în întrecerile sportive. „Neînvinși” e un titlu pe care îl merită cu prisosință.
      Toată recunoștința pentru clipul de mai sus, Sandule! 🙂
      Salutări și urări din Seini! 🙂

  3. Ha, ha! Nu puteam să ratez această serie de glume bune. Mi-au plăcut mult toate, dar ultimul e „mortal”, pentru cine l-a înțeles, cum vine treaba cu Sarajevo și asasinatul prințului moștenitor de la Viena. Curat ghinion!
    Numai bine și zile vesele, dragă Petru! 🙂

    1. Asta ca să știm și noi, cei care nu avem sânge albastru, la ce riscuri se expun monarhii și prinții. 😉
      Mare recunoștință pentru zâmbetele molipsitoare și aprecierile măgulitoare, dragă prietene! Voie bună în continuare! 🙂

Leave a Reply

