Eu zic că-s bune

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Doi prieteni se opresc să facă plinul la o benzinărie unde este afișat un anunț: „La un plin aveți șansa de a câștiga o partidă de amor gratis”.
Fac plinul, se duc să plătească, și vânzătorul îi pune să aleagă un număr între 1 și 10.
– Șase, zice unul din ei.
– Nu ați câștigat, le zice vânzătorul. Mai încercați și altă dată.
A doua zi și a treia zi vin din nou, dar fără succes.
– Știi ceva, eu cred că e trucat concursul ăsta, zice unul din ei.
Celălalt îi răspunde:
– Nu cred, soția mea a câștigat de două ori până acum!

* Soțul se întoarce mai devreme acasă și-și găsește soția în pat cu un tip necunoscut:
– Faceți cunoștință, el este soțul meu, iar acesta este Vasile. Și până când voi o să vă cunoașteți mai bine, eu mă duc să chem salvarea.

* Ieri am fost la un restaurant atât de scump, că atunci când am vrut să comand felul doi, mi-au cerut adeverință de salariu…

* O bătrânică sună la pompieri:
– Pisica mea nu vrea să coboare din copac. Veniți, vă rog, s-o dați jos!
– Nu vă faceți griji. O să stea cât o să stea și o să coboare singură.
– Dar dacă nu coboară și moare de foame?
– Mătușică, ai văzut vreodată un schelet de pisică în copac?

Imagini pentru poze cu pisici în copac

* La ora de chimie:
– Dorel, aurul expus în aer liber suferă vreo schimbare?
– Da, doamnă profesoară.
– Într-adevăr. Și anume?
– O schimbare de proprietar!

* – Mămico, spune-mi, te rog, când m-ai făcut, doreai o fetiță sau un băiețel?
– Ca să-ți spun drept, voiam numai să mă uit la film…

* Apel telefonic:
– Alo, spitalul?
– Nu, aici e Morga.
– Uf, e prea devreme pentru mine.
– Nu-i nimic, noi vă așteptăm!

* Celsius, Fahrenheit și Kelvin se jucau în fața blocului. Pentru că făceau prea multă gălăgie, a ieșit cineva la balcon și le-a zis:
– Hai, ce e cu gălăgia asta??? Fiecare la scara lui!

* Bulă la recrutare îi dă medicului o foaie pe care scrie: „Nu pot să vorbesc, sunt mut”.
Medicul îl lovește cu putere cu ciocanul:
– Aaaaaaah!!!
– În regulă, mâine învățăm litera „b”!

* Medicul zice:
– Citește cu voce tare, ce scrie acolo pe tablă!
Bulă: – Care tablă, eu nu văd nicio tablă!?
– Foarte bine, răspunde doctorul. Nici nu e vreo tablă acolo. Apt. Următorul…

* La recrutare, Bulă este întrebat:
– Ce meserie ai?
– Comediant.
– Comediant!? Ia arată ce știi, mă!
Bulă iese pe ușă afară și strigă la cei care așteptau:
– Puteți pleca acasă. Eu am primit locul acesta…

* S-a luat hotărârea ca la fiecare stație de benzină să existe un psihiatru și un polițist. Primul ca să verifice sănătatea mintală a celor care cumpără produse petroliere, iar cel de-al doilea pentru a-i lua în primire pe cei declarați sănătoși de către primul și a-i întreba de unde au avut banii.

* Polițistul vine acasă. Nevasta-i spune:
– Fiul nostru trebuie să meargă la școala ajutătoare!
– Ți-am spus eu că e capabil!…

* Un bărbat merge la o întâlnire cu o femeie cunoscută printr-un site matrimonial, și pe care nu o văzuse niciodată. Pentru cazul în care nu i-ar fi plăcut de ea, el a aranjat cu un prieten să îl sune după un sfert de oră, ca să își asigure o scuză pentru o situație de urgență.
Se întâlnesc cei doi la o cafenea, iau câte o cafea, schimbă câteva fraze, dar bărbatului îi este clar că nu-i place femeia. În sfârșit, e căutat la telefon, și atunci el își cere scuze și se duce să vorbească în holul hotelului. Când se întoarce, tipul afișează o față tristă și îngrijorată:
– Îmi pare rău, dar trebuie să plec. Bunicul meu tocmai a murit…
– Slavă Domnului!, zice femeia. Dacă nu murea al tău, ar fi murit al meu peste 5 minute!

44 thoughts on “Eu zic că-s bune

  1. Exceptand pe cele cu Bula { ca de obicei Bula starneste zambete } ar fi cel de la nr.5 in rest , fara suparare , mediocre toate insa , ceva mai bune decat cele de duminica trecuta . Banuiesc ca ai si matale nea Petre , grijile si supararile dumitale ca si noi de altfel , cei ce te citim asa incat , astept cu incapatzanare alta Duminica in care , sa ma bucur de acel aur pe care doar dumneata sti cum sa-l scoti la iveala de pe unde-ti culegi bancurile . Respect , iti doresc o zi de Duminica , cat mai placuta in continuare si-o viitoare saptamana , asa cum iti doresti dumneata si , nu cum ti-o doresc altii !!! 😉

    1. Aștept și eu duminica în care o să-mi gratulezi toate alegerile, nea Marian! Până atunci mă bucur chiar și dacă un singur banc îți stârnește zâmbetul. Știut fiind că umorul inedit și de bună calitate nu e facil de cules în fiecare săptămână. 😉
      Sper să ai o săptămână cu multe alte motive de voie bună! 🙂

  2. “Fiecare la scara lui!” și “..un schelet de pisică în copac?” …bune, zic și eu! 🙂 Câteodată mă gândesc că trebuie să fie câte ceva comic la fiecare colț de cuvânt, doar la un gând distanță. Multe bancuri sunt chiar de genul… “Da, chiar!” : ))

    1. Simțul umorului e în noi, doar trebuie să găsim imboldul potrivit pentru a-l descătușa. Mă bucur mult pentru că ai găsit chiar mai multe „chei”, lăsând în urma ta zâmbete înfloritoare! 🙂

    1. Salutare și mulțumiri pentru participare, Alioșa! 🙂
      Ca de obicei, tu completezi frumos atmosfera de veselie cu un dar, sau chiar două, pe care le apreciez mult. 🙂
      Eu nu m-am priceput să-ți las pe blog alte frumuseți, decât opinia la postarea ta și felicitările meritate pentru materialul deosebit de interesant.
      Să fii iubit și mereu iubitor, Sandule! 🙂

    1. Săru-mâna cu mulțumiri pentru urări și zâmbete, Anușka!
      Morga ar face bine să ne mai aștepte și pe noi, măcar până batem suta de ani. Ce-i o sută în ziua de azi?, cum se întreba retoric și marele nostru epigramist M.I. Quintus. 😉

  3. Vesele toate, dar cel cu pisicuta in copac mi-a placut, mai ales ca, acum cand am venit acasa, nepoata mea are o pisicuta mica, si ma gandeam sa nu o vad si pe ea pe sus pe undeva !!! Nu in ultimul rand m-am distrat la ultimul, ce mai toate-s bune draga Petru !!! Multumesc pentru amuzament, si sa incepem o saptamana frumoasa !!!

    1. M-am gândit eu că imaginea unei pisicuțe poate să sporească plăcerea unui banc în care ea e vizată. Mii de mulțumiri pentru acceptarea provocării și nominalizările făcute, dragă Mica! Să vă crească mare pisicuța și să vă bucurați de ea, alături de nepoată! 🙂

  4. Am zambit,mi-a placut foarte mult,multumesc ca nu uiti in fiecare duminica sa ne descretesti fruntile chiar ca astept cu mult interes!Merita efortul! O seara superba iti doresc! 🙂

    1. Știam eu că merită cu vârf și îndesat să caut săptămânal bancuri noi, chiar dacă mă aleg doar cu un singur zâmbet din partea fiecărui prieten vizitator. Îți trimit din nou un mănunchi de raze din soare și sper să ajungă în bună stare la tine, dragă prietenă! 🙂

  5. Buna dimineata! Tuturor
    Draga Petru inca nu te-ai trezit ❓
    Sper ca aroma cafelutei mele sa te trezeasca si sa ai o saptamana excelenta cu inspiratii placute cum ne-ai obisnui 🙂

    1. Bună dimineața, dragă Anușka!
      M-am trezit și astăzi pe la ora 5.00, ca de obicei, dar răspund la comentarii doar după ce citesc postările prietenilor.
      Recunoștință pentru cafeluța de dimineață și vizita atât de plăcută! 🙂

    1. Bună dimineața de marți, cu toate ceasurile bune și foarte bune, Anușka!
      Chiar prinde foarte bine această cafea virtuală, pentru a-i da un gust mai bun celei reale, la care mă duc în câteva minute.
      Mulțumiri călduroase și urări din cele mai frumoase! 🙂

  6. Salutare, dragă Petru! Mă bucur că am reușit să mai ajung și eu pe aici, că tare întârziat mai sunt de la o vreme.
    Muluțuiri din suflet pentru porția de voie bună. La cât de ahtiați sunt românii după premii și promoții, bancul cu premiul de la benzinărie ne arată cât de amatori ar fi unii de așa „premii” tentante.
    Numai bine și zile frumoase și vesele! 🙂

    1. Te înțeleg și îți respect programul, precum îți apreciez fiecare vizită, dragă Alex.
      Apropo de premii: de aceea e bine să fii însurat, ca să câștigi cât mai multe. 😉
      Spor la treabă și mult spor!

  7. Multumesc Petru , chiar sunt bune si m-am inveselit ca eram cam obosita si gandeam ca nici sa rad nu mai pot. Tu esti ca o bacheta fermecata, cum intram in casuta ta se risipeste tot ce-i rau si gasim numai bine si frumos. ❤

    1. Bună dimineața, Anda, și sper că te-ai odihnit și ești gata pentru o nouă zi de muncă, așa cum îți stă în caracter! Iar seară să-ți vină blândă, cu noi zâmbete și satisfacții! ❤

Leave a Reply

