Chestiuni de logică…

* Nicăieri nu este mai bine decât în altă parte.
* Un idiot bogat este considerat, în primul rând, bogat. Un idiot sărac este considerat, în primul rând, idiot.
* Cine nu-i iubește pe proști are tare mulți dușmani.
* Nu poți mușca apa.
* Problema asta mă depășește, e mult prea mică pentru mine.
* Ratații, sau plătitorii de rate.
* Politician e unul care strigă. Diplomat e unul care tace.
* Dreptate e asta? Eu alerg și el ajunge!?
* La egală distanță între Polul Nord și Polul Sud se află Interpolul…
* Partea leului e o leoaică.
* Nimeni nu-i modest degeaba.
* Cele mai mari moșteniri le primesc, de regulă, oamenii bogați.
* Cine nu știe să facă nimic e gata să facă orice.
* O memorie prea bună nu lasă destul loc noutăților.
* Vorbim despre sănătate mai ales când suntem bolnavi.
* Prietenul la nevoie TE cunoaște.
* Niciun profesor de logică nu a ajuns prim ministru.
* Un musafir care pleacă este întotdeauna binevenit.

Sursa: e-mail

45 thoughts on “Chestiuni de logică…

      1. Nu-ti dori asta….Am facut logica in scoal, era la matematica , nu am inteles nimic. Trebuia demonstrat ca peretele alb este alb si nu negru, conform logicii.

  1. Foarte bune chestiunile logice, draga Petru….mi-am amintit de un banc legat tot de logica 🙂 …
    Bulă, la ora de logică, trage pe neaşteptate un vânt. Indignată, profesoara îl dă afară din clasă. Trece pe culoar directorul şcolii şi îl întreabă:
    – Ce-i cu tine, Bulă, de ce nu eşti la ore?
    – Domnule director, am scăpat un pârţ în ora de logică, iar profesoara m-a scos din clasă. Acum, stau şi mă întreb unde-i logica? Eu stau afară, la aer curat, în timp ce întreaga clasă, inclusiv doamna profesoară, respiră ce am lăsat în urmă eu.
    O zi minunata de joi ! 🙂

    1. Nu știu de unde ai scos bancul, dar mă faci gelos că nu am auzit încă de el! 🙂 E bun și îți mulțumesc pentru destinderea de după amiază. Să ai o seară magnifică, dragă prietene! 🙂

      1. Ai multumesti gratis caci , Titu Maiorescu n-a fost decat doi ani prim ministru , Emil Boc in schimb….. Adica tot un fel de profesor d e Logica caci , are un doctorat in Drept …. 😉 Constitutional 😡 XD .

  2. Salut Petru !
    Nu stiu cine le-a scornit,
    Dar sunt ale dracului de adevarate,
    Si de aceea , subit,
    Le-am republicat pe toate ! 🙂
    http://amintiriamintiri.wordpress.com
    Cum maine ne vei servi portia de ras,
    Am selectat de pe generosul YouTube,
    Discursul lui Trump ce se crede un as,
    In vorbe mestesugite si glume ! 🙂

    Weekend placut, Petru ! 🙂
    Aliosa.

  3. M-au facut sa zambesc “cugetarile” astea logice, care, multe dintre ele sunt adevarate. Din start, prima chestiune logica mi-a amintit de intrebarea pe care o folosesc si eu destul de des, sub forma de gluma…mai ales cand plec de acasa: Mai e mult pana…departe? 😉 🙂 🙂
    O noua saptamana presarata cu cat mai multe reusite si bucurii, draga prietene!

  4. E posibil ca acea chestiune să facă referire tocmai la călători ca tine. Mă bucur că ți-a plăcut alegerea mea și, la rândul meu, îți doresc să ai parte de zile pe placul inimii tale, Ileana! 🙂

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.