Efervescente

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Într-un autobuz plin cu călători, o bătrână care stătea în picioare îi zice unui copil care era pe scaun:
– Ce faci, maică? Nu te-au învățat părinții sau cel puțin la școală că e un gest frumos să cedezi locul unui vârstnic? Că doar știi cum suntem noi bătrânii, abia ne mișcăm, ne dor picioarele…
La care copilul:
– Dar matale, când erai ca mine, cedai locul la bătrâni?
– Da, de fiecare dată când aveam ocazia.
– Păi vezi, spuse copilul, de-asta te dor picioarele!

* Discuție între doi colegi:
– Ce cadou vrei să-i faci soției tale de Moș Nicolae?
– Toată dragostea mea!
– Dar asta-i risipă. De Crăciun ce-i mai dai?

Imagine similară

* Un tip îi trimite următorul SMS prietenei sale:
”Am o veste foarte proastă pentru tine, nu am vrut să-ți spun până acum pentru că știu cum ești, că o să suferi și o să te afecteze foarte mult, dar m-am gândit că este mai bine să-ți spun. Mai bine afli de la mine decât să afli de la alții, în orice caz, este foarte grav, nici mie nu mi-a venit să cred când am aflat! Până la urmă tot o să afli. Moș Crăciun nu există!”

* Scrisoare către Moș Nicolae:
”Dragă Moșule, îmi doresc o casă, o mașină, un iaht și un soț”.
Răspuns:
”Dragă fată, astea nu încap la mine în sac. Găsește-ți singură soțul și restul le rezolvă el”.

* Costel:
– L-am împrumutat pe Ion cu 50.000 euro să își facă operație estetică.
Gheorghe:
– Și de ce nu îi ceri înapoi?
– Păi, nu-l mai recunosc!

* Pilot către turnul de control:
– Comunicați, vă rog, ora locală.
– Cine întreabă?
– Contează?
– Dacă ești U.S.Air Force e 16:02. Dacă ești British Airways e 4:02. Dacă ești Lufthansa e 16:02:33, iar dacă ești Tarom, e joi.

* Aseară, ieșeam în oraș cu nevastă-mea. Și-a dat cu cremă, fond de ten, creion de ochi, mascara, fard de pleoape, pudră de obraz, creion de sprâncene, tuj de buze, s-a întors spre mine și m-a întrebat:
– Arăt natural?

* Aseară, mă uitam împreună cu nevastă-mea la un documentar despre Alzheimer, când ea se întoarce către mine și-mi zice:
– Ce chestie oribilă… Dacă aș ajunge vreodată să am Alzheimer, cred că m-aș sinucide!
– Știu, i-am răspuns. Mi-ai mai zis și acum 5 minute.

* – Ce s-a întâmplat cu mine?, bolborosea un tip, revenindu-și după o operație chirurgicală.
– Ați nimerit într-un accident rutier și ați fost operat.
– Înseamnă că sunt în spital?
– În mare parte, da…

* – Frate, ce ai, ce stai așa trist?
– Șezi, frate, acuși îți povestesc.
– Ok, m-am așezat. Spune. Ce ai pățit?
– Mai pe scurt, banca e proaspăt vopsită…

* Soția își sună soțul:
– Iubire, tu ai umblat la navigatorul GPS din mașină?
– Hmmm… da, am verificat distanța dintre București și Timișoara.
– Mulțumesc, iubire. Eu acuma-s la Timișoara…

* – Alo!?!… Bună ziua! Suntem de la Orange și dorim să vă facem o ofertă pentru Internet!
– Hmmm… Nu cred că e mai bună decât oferta pe care o am!
– Scuzați-mă, dar ce furnizor de Internet aveți acum?
– … Pe vecinul!

* În stația de tramvai, o tânără frumoasă aprinde o țigară. O femeie mai în vârstă se uită la ea cu dispreț și-i spune:
– Mai bine m-aș culca cu primul bărbat ce-mi apare în cale decât să aprind o țigară pe stradă…
– Credeți-mă, și eu, răspunde fata. Numai că acum trebuie să merg la serviciu…

43 thoughts on “Efervescente

  1. Că tot ai început cu moşi, moşul ăsta te salută şi îmi mulţumeşte pentru bancuri, mai ales ăla cu… cum îi zicea? Alzheimer… parcă. Te-am prins la fix înainte să plec. O duminică frumoasă!

    1. E adevărat că inima mea își menține același ritm alert ca în adolescență, probabil că de acolo mi se trage. 🙂 O săptămână peste așteptări de bună, George!

  2. O porţie de zâmbete este binevenită întotdeauna ! Mulţumesc pentru bună-dispoziţia pe care ne-o oferi.
    O seară superbă îţi doresc Petru şi o nouă săptămână binecuvântată! ❤ ~~~~~~~~

  3. Bancurile sus postate, sincer, mi-au plăcut toate ! 🙂
    Sesizând că despre BULĂ și BULIȘOR n-ai postat nici un banc,
    îți postez eu unul ce sper să-ți placă ! 🙂
    ” Bula vroia sa se urce in avion cu un pui de gaina, mic, galben si piuitor,
    ca sa il duca cadou lui Bulisor.
    Domnule, zise stewardesa, nu e voie cu animale in avion! 😦
    Se intoarse Bula in aeroport, se duse la WC, puse puisorul in chiloti si urca liber in avion ! 🙂
    Locul lui era langa o calugarita tanara si frumoasa.
    La un moment dat, Bula adoarme si, in timp ce visa,
    puisorul iese din chilotii lui, scoate capul prin slitul pantalonilor si incepu sa piuie.
    Calugarita, speriata, incepu sa-l zgaltaie pe Bula:
    – Scoala, domnule, scoala repede!!! 🙂 🙂 🙂
    Speriat, Bula tresari, uitandu-se in toate directiile:
    – Ce e, unde, ce… ce s-a-ntamplat!!???? 🙂 😦 🙂 .-(
    La care calugarita:
    – Domule, nu am deloc experienta in problemele astea, dar ,
    am impresia ca vi s-a SPART un OU ……….
    Seară faină, Petru ! 🙂
    Alioșa ! 🙂

    1. Bună dimineața, Alioșa! 🙂
      Mă bucur că ai completat garnitura de bancuri cu marele nostru personaj al umorului popular, Bulă. 🙂
      E un banc bun, pentru care îți mulțumesc mult! 🙂
      De asemenea, îți doresc voie bună cât cuprinde și zâmbete neobosite! 🙂

      1. Salut Petru ! 🙂
        Președintele SUA, Donald Trump spune despre mișcarea ” #rezist ”
        ( vezi ȘTIRILE de azi de la mine )
        iar alții spun despre aceeași mișcare ” #rezist” că…….
        https://www.libertatea.ro/ultima-ora/alerta-la-politia-romana-romanii-sunt-indemnati-pe-internet-sa-atace-sectiile-de-politie-si-sa-elibereze-detinutii-2072615
        – Tu, ce ȘTII despre mișcarea ” # rezist” ??? 🙂 😦 🙂
        – Are dreptate Trump ? 🙂
        – Are dreptate poliția română ?? 🙂 😦
        – Tu, ce spui ??? 🙂 🙂 🙂
        EU deja am spus destule………………
        Seară faină ! 🙂
        Alioșa ! 🙂

      2. Salutare, Alioșa! 🙂
        Internetul e o junglă în care intră cine vrea și trage fiecare concluzii după cum îi poate capul. Dovadă e exemplul pe care-l dai cu linkul de mai sus, postat de vreun fanatic și/sau anarhist. La fel cum au fost și cazuri în care niște postaci mercenari raportau la facebook să șteargă adresele unor oameni de cultură care criticau deciziile guvernului. Linia de mijloc e cea indicată în toate.
        Mersi pentru material, Sandule! 🙂

  4. Iată că îmi închei ziua cu bună dispoziţie. Astăzi am stat toată ziua singură şi n-am scos nicio vorbuliţă. Măcar am râs acum. O seară faină, Petrică!

    1. Chiar mă întreb cum ai rezistat să stai toată duminica singură, ținând cont de faptul că nu ți se prea întâmplă. Îți doresc să recuperezi cu brio socializarea, Crinuță!

      1. Ai sa ramai uimit. Aproape in toate duminicile sunt singura. Tu stii ca eu savurez singuratatea. Nu ma plang de asta.

  5. Multumesc pentru buna dispozitie am ras cu pofta! O seara minunata iti doresc si un inceput de saptamana cu spor!:)

  6. Le-am parcurs cu efervescenta intr-o dimineata de luni, totul pentru un ineput de saptamana plin de zambete ! O zi faina sa ai , draga Petru si o saptamana plina de bucurii ! 🙂

    1. Le recitesc și eu de fiecare dată când cineva îmi spune că a zâmbit la provocările mele. De data asta, am zâmbit din nou datorită ție, dragă prietene! Mulțumesc și zile bune îți doresc! 🙂

  7. Ha, ha! O porție consistentă de râs și voie bună. Cel cu Tarom… e mortal! Ce atâta punctualitate, că doar ziua e mare! Iar vecinul furnizor de internet… e cea mai tare ofertă! 😀
    Mulțumiri, dragă Petru. Am început cu veselia săptămâna.
    Numai bine și zile cât mai vesele! 🙂

    1. Să prindă bine de fiecare dată, că e nevoie mai mult ca oricând. Mai ales în această lună frumoasă, dar și stresantă. Mult spor și inspirație în tot ce ți-ai propus, Cristian! 🙂

  8. Sa nu se termine prima zi din saptamana aceasta, am trecut chiar daca in noapte, sa ma destind si sa ma bucur de bancurile aduse de tine draga Petru !!! Vesele toate, imi inchei ziua cu multe zambete !!! O saptamana cu multe bucurii iti doresc !!! 🙂

  9. Poate e bine sa comentez concret: de data asta m-a inveselit bancul cu ora locală a turnului de control. Se pare că mă preocupă prea mult părerea altora despre români…
    Sănătate si bucurii, Petru!

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.