Hai la urna cu bancuri!

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Tatăl vine la grădiniță să ia copilul. Educatoarea îl întreabă:
– Care e al dumneavoastră?
– Ce contează? Mâine, oricum îl aduc înapoi.

* – Ce înălțime are nevasta ta?
– 1,50 m.
– Ai ales răul cel mai mic.

* – John, spune Sir, care își spăla picioarele în lighean, te rog să arunci apa asta și să-mi aduci un prosop.
John ia ligheanul și îl aruncă pe geam, iar de afară se aude un țipăt însoțit de înjurături, la care Sir, impasibil:
– John, era cineva în lighean?

* Nu mai acceptați să vă scaneze produsele la supermarket… nu au nicio bază legală. 🙂

* Cred că am făcut rose în gât. Am și o tuse demiseacă…

* Insomnie cronică este atunci când știi toate oile pe nume.
Noapte bună! 😀

* Care este culmea jafului?
Să furi 30 de ani și apoi să iei pensie specială.

* Tragedie într-un muzeu!
Hoț român, de etnie neprecizată, în stare gravă după ce a vrut să fure tabloul electric…

* Cum să nu fim un popor de hoți, când prima poezie pe care o înveți e ”Cățeluș cu părul creț, fură rața din coteț…”

* Mesaj pentru bărbați:
Pentru o igienizare cât mai bună a mâinilor, spălați vasele de cel puțin două ori pe zi.

* O soție bună te lasă să lingi crema de pe paletele mixerului, când face prăjituri.
Una care te iubește, oprește mixerul înainte!

* Ea: – Și când o bag în gură, trebuie să te privesc în ochi?
Polițistul de la rutieră: – Suflă, cucoană, în fiolă!

* Împăratul cheamă fierarul.
– Mâine plec la luptă! Să-i pui reginei centura de castitate.
– Am înțeles, măria ta! Să-i pun și botniță?

* Oamenii de știință au ajuns la concluzia că este infinit mai simplu să creeze inteligență artificială decât să combată prostia naturală.

* Dacă cei până în ’89, suntem numiți decreței, cei după ’89 sunt generația Tefal, nu se prinde nimic de ei!

* Cursurile online sunt ca ședințele de spiritism: ”Mihai, ești aici? Mihai, răspunde dacă ești printre noi!”

* – De ce nu spun ardelenii bancuri sâmbăta?
– Pentru că îi apucă râsul duminica, în biserică.

* Într-o bună zi, va fi din nou la modă inteligența!

* Știind că cioburile aduc noroc, i-am spart toate geamurile vecinului…

* Știați că dacă dragostea e oarbă, vine căsătoria și restaurează vederea imediat?

* Legenda spune că, indiferent de ceea ce postezi, apar minim doi cretini să comenteze aiurea. (Eu cred că-i valabil mai mult pe Facebook) 😉

* – Ce mă disperă la autocorectorul de la telefon, i-am scris la o vecină: ”joi vreau să te tăvălesc ca pe o cățea în călduri!”.
– Și ce voiai să scrii?
– Vineri.

* Mi-am învățat papagalul să spună: ”Și mai ce?”
De două ore stă de vorbă cu una de la Vodafone.

* Am băgat aseară masca în cuptorul cu microunde…
Pocneau covizii precum popcornul!!!

* Vreau să o anunț pe viitoarea mea iubită că am un suflet mare…
Restu’ nu-i așa de mare. 😦

* Când o femeie folosește grupul de cuvinte: ”Aha, ok”, are cel puțin 38 de înțelesuri.
12 din ele sunt mortale.

* Greu e să fii femeie. Știți voi cât de dificil e să găsești motive de ceartă, așa, din orice?!?

* Un boxer era numărat de arbitru, pe ring. Din sală, o băbuță:
– Nu se ridică, îl știu din autobuz.

* Tanti Mioara nu e de acord cu purtatul măștii. Își aduce aminte că în vremea accidentului de la Cernobîl era elevă și că mergea fără nicio protecție, fără mască și fără mănuși. Și singurele simptome i-au apărut abia după vreo doi ani și erau destul de insesizabile. Când era la ciclu, îi apăreau niște bubițe mici și roșii pe coaie, dar îi treceau destul de repede. Și nici măcar nu-i apăreau pe toate trei.

* Logic că știu ce-s alea abdomene…, chestiile alea care te dor când râzi mult.

* Nu postați pe Facebook că plecați în vacanță. Mie așa mi-au spart hoții casa. Ce rușine mi-a fost că m-au găsit acasă…

* -Șefu’, ieri, când am ajuns acasă, am găsit-o pe nevastă-mea cu altul în pat. Ce ar trebui să fac?
– Ore suplimentare!

* O femeie deșteaptă știe întotdeauna când trebuie să tacă!
Știe… dar nu poate.

* Iubita mea s-a jucat cu telefonul meu mobil și acum aranjează niște haine într-o valiză..
Cred că plecăm în vacanță.

Set organizatoare pentru valiză - grena - Uz casnic | bestcasenice.ro

45 thoughts on “Hai la urna cu bancuri!

  1. Ziua bună, dragă Petru! Excelentă selecția cu „parfum electoral”, dacă tot suntem în duminica alegerilor. Și, după ce am ștampilat voturile la secție, o porție de veselie e numai bună, pentru a ne menține optimismul că ar putea să ne fie mai bine tuturor.
    Tare de tot aceea cu soția micuță, adică… „răul cel mai mic”! 😀
    Culmea jafului… să sperăm că o vor rezolva noii aleși. Prea mulți ”speciali” în țara asta.
    Sigur mă voi conforma sugestiei cu spălarea vaselor. Cea mai sigură igienizare! 😀
    Ha, ha! Mai repede inteligență artificială, decât să fie eradicată prostia naturală? Mare adevăr!
    Despre cele 38 de înțelesuri ale expresiei „Aha, OK” la femei, te rog mult să aprofundezi tema într-o postare ulterioară. E clar că bărbații nu știu atâtea variante! 😀
    Și da, femeia deșteaptă știe când să tacă, dar cu adevărat nu poate! Ha, ha! Să nu se supere doamnele. Noi… doar le invidiem pentru talentul vorbirii bogate! 😀
    Numai bine și o duminică veselă!

    1. Bună să-ți fie inima și mereu atât de prietenos sufletul, dragul meu prieten de peste Carpați! Sunt încântat de fiecare dată – și sper că nu te superi dacă mă repet – de intervențiile tale ”haioase”, cred că pot să spun așa, și după cum cred că ar spune și prințesa ta, Sara, în anturajul ei. Adevărul îl știi și tu, că adaugi un deliciu deosebit, în sensul cel mai bun, la această rubrică de umor, iar eu îți sunt recunoscător pentru asta, de fiecare dată! Să ne trăiești cu sănătate, alături de cei dragi și frumoși, ca tine, dragă Alex! 🙂

      1. Mulțumesc din suflet pentru gândurile generoase. Adevărul e că meritul îți revine în totalitate. După așa „vaccinare” cu umor, abia aștept să le spun și prietenilor glumele de duminică de la prietenul Petru din Maramureș, care știe atât de bine să ne țină sus moralul, cu cele mai faine selecții de bancuri. Eu îți mulțumesc din tot sufletul pentru asta și te rog să îți ții obiceiul încă mulți, mulți ani!
        Sănătate și o săptămână frumoasă! 😀

  2. Merci, pentru adevaratele buletine de stiri saptamânale ardelenesti, maramuresene, seinene, care ne însenineaza zilele si descretesc fruntile în vremuri de
    pseudo/pandemii/artificiale/naturale/nationale/mondiale/universale/virale/ireale !
    “Să furi 30 de ani și apoi să iei pensie specială.” …În clanurile mafiote e posibil, însa nu si într-o tara!
    O duminica magica, faina, în vii culori cromatice de toamna, draga Petru !

    1. Cred că dacă aș avea o ”pensie specială” , aș găsi puterea să renunț la ea. Poate nu mă crezi, dar nu-mi doresc să mă fălesc cu banii… ci cu totul altceva, mai trainic.
      Să fii iubit și mereu ”votat” de cei din preajmă, dragă Iosif!

      1. “Votat” si/sau detestat,
        laudat si/sau blamat,
        cenzurat si/sau publicat,
        ma simt fiu de împarat,
        prin Cuvânt AAAEliberat 🙂 )))

  3. Super,super,super excelente 🙂

    Se spune ca „lunea nici iarba nu crește ” . Total greșit zic eu , n-am înțeles (defapt n-am vrut sa dau înțeles acestui proverb) niciodată explicația acestui proverb. Ba din contra zic eu , că lunea venim cu forțe proaspete din weekend si începem din plin . Pai dacă nu avem forță la început de săptămână , când să avem , în weekend..? …nici atât…🍁🍂💚
    Va doresc o zi de LUNI unde sa crească si iarba , si forța , si succesul …si….tot ce vreti voi 🤗😍
    🎋❤⭐🎋❤⭐🎋❤⭐🎋❤⭐🎋❤⭐🎋❤⭐

    1. Dacă am folosit cum se cade duminica, musai avem forțe și ambiție ca să realizăm cât mai multe, de astăzi. Și începem cu cafeaua întăritoare și atât de frumos servită, pentru care îți mulțumesc efervescent, Anușka! 🙂
      De asemenea, îți sunt recunoscător și pentru aprecierile călduroase și zâmbetele luminoase! Luminoasă să-ți fie ziua, iar apoi toată săptămâna, dragă prietenă! ❤

    1. Salve amicale din Seini, Alioșa! 🙂
      Mulțumesc frumos pentru vizită, complimente și informațiile din link! Să-ți fie toată săptămâna luminată de umor și bună dispoziție, indiferent de vremea de afară! 🙂

  4. „infinit mai simplu să creeze inteligență artificială decât să combată prostia naturală” se vede la tot pasul.
    Mulțumesc pentru zâmbete, Petru! 🙂

  5. Mulțumesc frumos pentru doza de râs!
    Oscarul merge fără nicio îndoială la bancul cu inteligența artificială. E atât de actual!

    Săptămână excelentă!

  6. Ce sa spun, am votat duminica, dar la ora asta votez pentru urna cu bancuri, super toate, dar am ales pe cel cu cursurile online = cursuri de spiritism, tare cel cu masca în microunde, unde pocnesc covizii, și cel cu umblatul în telefonul mobil, nu se știe cu ce te alegi!!! Mulțumesc, mulțumesc, mulțumesc pentru zâmbete, draga Petru!!! 🌺❤️

    1. Mă bucur să aud că am fost atâția la urna cu voturi pentru politicieni, semn că ne pasă. De asemenea, nici urna cu umor nu trebuie neglijată, fiind menită să ne mai îndulcească unele amărăciuni ivite după numărarea voturilor. Om fi noi pe un drum bun, dar mai e mult de făcut până vom avea conducători buni în toată țara. Mulțumiri călduroase și din partea mea, dragă Micuța! ❤

    1. Bine ne-am regăsit și de această dată, Anușka! 🙂
      Cu mii de mulțumiri pentru cafea și urări, dar și cu cele mai bune și benefice gânduri din partea mea pentru tine, dragă prietenă! ❤

  7. Mi-am primit lecția: nu voi mai mânca struguri când citesc bancurile pe care le dărui pe acest blog. Cred că nu voi mai mânca nimic când voi citi următoarea urnă plină cu bancuri că de, râsul îngrașă 😂😂😂😂😂😂😂!
    Minunate, chiar am râs cu poftă!

    1. Eu zic că râsul n-ar avea cum să îngrașe, din moment ce acționează atâția mușchi. Dar tot e bine să nu mâncăm, nici măcar struguri, în timpul cât lecturăm sau auzim bancuri, ca să nu ne înecăm. 😉
      Mii de mulțumiri pentru veselia insuflată aici! 🙂

    1. M-au scanat și pe mine, pentru prima oară, când am fost la vot. N-au vrut să-mi spună ce valoare am, dar o să încerc să mi-o ridic. 😉
      Plăcerea a fost de partea mea, Constanța!

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.