De Sf. Petru și Pavel

hotpot

Vacanța a făcut să pierd unele articole interesante pe care voi le-ați postat între timp. Cum ar fi și cel al prietenului nostru, Condei, în care e vorba despre mine și la care am ajuns printr-un noroc, stimulat de altă prietenă, Aila. Aveam intenția să-l rebloghez, dar apoi m-am gândit că sunt prea elogioase complimentele ca să le mai repet și eu aici. Mă mulțumesc cu desenul făcut cu măiestrie de domnul Mihai Toma (căruia îi mulțumesc aici pentru desenul foarte reușit) și cu catrenul care îl însoțește:
”Zâmbește-n colțul gurii, hâtru
Și nu știi încă ce gândește
Te va împunge c-o satiră
Sau cu pălincă te cinstește.”

Cred că se cuvine un răspuns pe măsură, cu două alte catrene pe care îmi place să le amintesc cu ocazia sărbătorilor:

”Cine trece pă la mine
În această sărbătoare,
Trebe să reziste bine
La pălinca cea mai tare”.

”Cheia Raiului, se știe,
E la mine-n custodie,
Le-oi deschide celor care
Vin astăzi cu o urare”. 🙂

Acesta e cadoul pe care mi-l aduc azi, aici, cu ocazia sărbătorii de nume și pentru care vă sunt recunoscător tuturor celor care ați venit cu comentarii, la locul și momentul potrivit. Am fost și rămân flatat de cuvintele voastre frumoase!

81 thoughts on “De Sf. Petru și Pavel

  1. La mulți ani, Petru, cu sănătate, cu forțe proaspete și cu multă inspirație în noile proiecte!

  2. Frumoasă revenire din concediu, frumos tablou, ce bine s-a potrivit și cu această sărbătoare onomastică!! Să te bucuri de toate, dragă Petru, că le meriți!!

    La mulți ani!! ❤

    1. Într-adevăr, mi-a plăcut atât de mult desenul, încât am vrut neapărat să-l includ în pozele mele favorite. Mulțumesc pentru apreciere și urări, draga și vechea mea prietenă, Zaraza! ❤

    1. Petre, să fii mereu sănătos şi “chinuit” de inspiraţie!
      La mulți ani!
      Ei, se pare că prietenul nostru Condei are concurență puternică la portrete pe Mihai Toma. Foarte bun portretul!

      1. Mulțumesc cu efervescență și recunoștință! Să fim cu toții sănătoși și inspirați, pentru a ne căuta și citi mereu cu plăcere!

    1. Mulțumesc cu toată efervescența de care dispun pentru o urare atât de frumoasă, Anda! 🙂
      Sănătate și multă activitate în toate privințele îți doresc și eu, din toată inima! ❤

    1. Se pare că am mai mulți prieteni decât credeam, iar tu îmi faci o bucurie cu atât mai mare, prin vizita și urările atât de benefice. Sărut-mâna cu recunoștință!

    1. Nu sunt sigur, dar dacă tu spui că merit, s-ar putea să cred. Oricum, promit din nou să nu mi se urce la cap, ba chiar să mă îmboldească la muncă. Mulțumesc frumos, Potecuță!

  3. La mulți ani cu sănătate!
    Sfinte Petru, ai de toate?
    Poarta raiului ce-o ții
    Îți aduce bucurii?
    Că de nu, venim cu toții,
    Cu copiii, cu nepoții,
    Să-ți aducem bucurie,
    Seri frumoase-n sindrofie,
    Urări în prietenie!

    1. Uite o urare care
      Îmi aduce-nviorare,
      Mai ales pentru că vine
      De la un prieten ca tine.
      Asta-i de fapt fericirea
      Care îmi bucură firea
      Și-ți mulțumesc, drag Mugurel,
      Pentru gânduri de-așa fel,
      Încât meriți pe deplin
      Un pahar cu țuică plin.

  4. Mult har şi pace de la Dumnezeu, Tatăl nostru, şi de la Domnul Isus Hristos, Mântuitorul tuturor oamenilor, mai ales al celor credinciosi !

  5. Dimineata am zis sa fac o vizita, nu mica mi a fost mirarea, ti ai facut aparitia, La multi ani in contul zilei de ieri, reusit desenul, si bine ai aparut cu forte noi, buna dimineata!!! ❤

    1. Mulțumesc și astăzi pentru gândurile bune și urările care-mi merg direct la inimă, Anușka! 🙂
      Să fim cu toții bine și tot așa să ne vizităm, mulți ani!

  6. Hai că m-am trezit și eu! La mulți ani, Petru, plini de inspirație. Și sănătate multă, să poți scrie în continuare cât mai mulți ani.

    1. Sărut-mâna atât de generoasă și pricepută în prepararea și oferirea unei cafele desăvârșite, Anușka! 🙂
      Acum a apărut și soarele, cu o căldură benefică, probabil tot datorită vizitei tale generoase. Pentru care îți mulțumesc și la care adaug urările unui prieten devotat! ❤

  7. Tare frumos portretul, catrenele aducătoare de veselie, așa cum se cuvinte la sărbătoarea prietenului nostru Petru! Multă sănătate și multe aniversări și de-acum înainte! 🙂

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.