Soluție anti păcăleală

Gata! A venit timpul să nu mă mai las păcălit. O spun cu hotărâre, azi, 1 aprilie. Și nu mă gândesc la oamenii care-mi mai joacă farse, fiindcă așa e firea lor, iar eu nu pot să mă supăr pe ei, ci doar să mă răzbun în același fel. De ei nu mă pot feri și nici nu mă supăr. Dar când un calculator pe care mă bazez îmi joacă feste, asta-i prea de tot. După ce am investit bani frumoși în el și mi-am pus toată încrederea în capacitățile sale, nimic nu-i mai frustrant decât să mă trezesc cu munca de câteva ore aruncată pe apa sâmbetei. Și dacă ar fi doar o dată, dar mi s-a întâmplat de mai multe ori. Am simțit că se prăbușește cerul pe mine, mai ales că trebuia să trimit articolul în câteva minute. Cine era de vină? Firește că eu.

Dar nu pentru că n-am dat click pe „save file”, că doar n-o s-o fac la fiecare oră, chiar dacă știam de metehnele pe care le are PC-ul și aveam deja un istoric dureros al surprizelor de acest gen. Vina îmi aparține fiindcă nu mi-am luat până acum o componentă SSD HyperX, mai ales că nu era deloc greu. Oferte SSD din cele mai variate se găsesc la Magazin online și nu trebuie decât să aleg stând în fața monitorului.

Chiar azi am să fac comanda, și nu e păcăleală. Astfel, nu voi mai avea probleme cu viteza de acces și transfer a fișierelor sau a aplicațiilor. Ele se vor transfera aproape instantaneu. Iar dacă mai adaug rezistența la șocuri și fiabilitatea, chiar mă întreb de ce n-am făcut-o până acum. Dar mai bine să nu mă gândesc la trecut, ci să consult cu atenție câteva promoții SSD Kingston. Că viitorul îmi surâde și începe chiar de azi!

Acest articol participă la competiția SuperBlog Spring 2016

28 thoughts on “Soluție anti păcăleală

  1. Pfoai, am citit în viteză să descopăr miracolul… dar eu am probleme cu oamenii! Tacticos cum ești, sunt sigură că o să cauți o soluție și împotriva păcălicilor! Succes în concurs!

  2. Necazul nostru,și al tuturor ca noi, este că nu înghițim tot ce ni se bagă pe gât, cu o seninătate de cerșetor. ECONOMIE DE PIAȚĂ, VEI SPUNE. Golire prostească de buzunare, voi spune. De altfel, cu talent, scris totul. Și te admir pentru perseverență! 🙂
    Onu

    1. Aș adăuga că e o junglă în care trebuie să fim foarte atenți, altfel ajungem pradă.
      Recunoștință pentru aprecieri și calde urări pentru weekend, Onu! 🙂

  3. Deci nu este pacaleala ? :)Buna reclama Petru , doar suntem in secolul vitezei:) …Sa ai o zi plina de zambete iar w/e sa-ti fie minunat! ❤ ❤ ❤ 🙂

    1. De data asta, n-am avut intenția să păcălesc pe nimeni, chiar dacă am vorbit de păcălelile pe care le-am luat. S-auzim numai de „păcăleli” benefice! ❤ 🙂

  4. Păcăleli şi Păcălici vor exista cât va exista şi lumea. Pe partea de hard/soft poți da peste păcăleli colosale/costisitoare dacă te ia un pic valul şi te bucuri de chilipiruri. Pe termen lung te ustură buzunarele. ☺

    1. Nefiind priceput în IT, trebuie să recunosc că m-au costat mult păcălelile pe care le-am luat. Și bani, dar mai ales emoții negative, pe care le-am resimțit ca o boală ce mă măcina. Până se rezolva problema.

      1. Cu toții, de-a lungul timpului, facem unele alegeri greşite, mai ales când este vorba de IT. Şi eu sunt pățit, mi-am învățat lecția. Cel putin aşa cred. ☺☺☺

  5. ooofff ce mă oftic :)) cu toate că am venit aci să comentez și eu, nu am citit articolul :)) mai întâi trebuie să mi-l scriu pe al meu ca altfel mi se amestecă ideile cu ale tale :)) am eu așa un pitic pe creier care nu mă lasă să citesc niciun articol participant înainte de a-l scrie pe el meu :)) Ciudată, știu

    1. Să știi că-i o metodă bună de a fi original. Și eu mă uit mai mult la aspectul și lungimea articolelor de acest gen, dacă n-am apucat să-l scriu încă. Doar după aceea intru în detalii. Oi fi și eu ciudat? 🙄

    1. O păcăleală bună trebuie să aibă și haz, mai ales dacă-i de 1 aprilie. Eu nu m-am ținut acum de farse, ci mi le-am amintit pe cele trăite. Să fii iubită și mereu fericită, draga mea prietenă! 🙂

  6. ..revelatia asta o am și eu, nu ne mai pacalim singurei că totul e ok fara ajutor…
    Spor in tot ce faci, Petru. Mi-ai dat de lucru, sambata viitoare am lectură cu Iza, nu am avut timp de nimic..

    1. Nu te necăji din cauza povestirii mele, fiindcă înțeleg timpul redus pe care trebuie să-l împarți. În calitate de scriitoare, jurnalistă, bloggeristă, familistă și viața socială pe care e musai s-o duci. Oricum, dacă o să ajungă sub tipar și vom mai ține legătura, o să-ți trimit un exemplar. 🙂

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.