Zâmbete și ouă roșii

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* – Iubitule, e adevărat că insectele nu au creier?
– E adevărat, buburuza mea!

* – Unde vă sunt dinții, domnule Ionescu?!, se miră dentistul.
– Păi, să vedem… 6 la stadion, 4 la bar, 2 la serviciu și restul la o doamnă al cărei soț e boxer…

* Dietă pentru slăbit feng shui:
Întoarceți frigiderul cu ușa spre perete.

* Cea mai rea jignire pe care am auzit-o: ”Ești mai prost decât Poliția Locală”!

* Ultimele cuvinte înainte de culcare în:
America: ”Good night my love”
Anglia: ”Sweet dreams, my baby!”
România: ”Mă, Gheorghe, ai încuiat poarta?”

* Nu-ți trebuie cântar. Dacă îți poți tăia unghiile de la picioare și să respiri în același timp, ești OK!

* Toate cele care-n tinerețe se făceau curve una pe alta, la bătrânețe se țin de braț la ieșirea din biserică…

* La priveghi:
– Observi ce bine arată mortu’?
– Normal, n-a mai băut de 2 zile!

* Din textul unui testament:
„Fiind în deplinătatea facultăților mintale, am cheltuit toată averea înainte de moarte…”

* Poliția recomandă șoferilor să nu bea la volan, pentru că din cauza gropilor din asfalt riscă să verse băutura!

* – Tati! M-o violat un gay!
– No, bine mă Gheorghiță, de ce nu ai fugit de el?
– Pe tocuri?

* – Domnișoară, ce poziție preferați?
– Deasupra.
– De ce?
– Când mă plictisesc… mă ridic și plec!

* Cum se face că fix românii care nu știu să scrie corect îți pot explica cum e cu nanoparticulele dintr-un vaccin care pot fi activate prin semnalul 5G?

* – Alo, agenția de turism?
– Da.
– Vreau să mă odihnesc!
– Câți bani aveți?
– 1000 de lei.
– Atunci, odihniți-vă…

* În seara asta, vecinul a venit acasă rupt de beat. De o oră bate la ușă, dar el locuiește singur. Credeți că ar trebui să-i spun?

* – Ești frumoasă și arăți bine, de ce ești singură?
– De-a dracu’ ce sunt!

* Cel mai iubit și așteptat bărbat din lume e curierul…!

* Pe vremuri, bunicile își chemau nepoții să le bage ața în ac. Acum îi cheamă să le bage parola la Facebook.

* Cum se roagă un bărbat la prima întâlnire?
– Dă, Doamne, să arate ca-n pozele de pe Facebook!

* Orice zdreanță băgată-n seamă de vânt se crede drapel.

* Nemții au bere. Și noi avem bere.
Nemții au mașini germane. Și noi avem mașini germane.
Nemții au autostrăzi. Și noi avem bere.

* Cercetătorii din Caracal avertizează: ”Deși îi zice ”Săptămâna Mare”, tot 7 zile are!

* Se vede că se apropie Paștele. Un miel nu te mai latră noaptea pe stradă…

* „Bărbatul fără burtă e precum cerul fără stele”
Buddha

* Oglindă, oglinjoară, ghici cui nu-i mai vin hainele de vară.

* Frankestein la Judecata de Apoi: „Unele părți din tine vor ajunge în Rai, altele… nu.”

* – Ce ai, mă Gheorghe, de ce meri așa crăcănat?
– Mi-o crescut colesterolul!
– No, și ăsta-i motiv să umbli așe?
– Păi, mi-o zis doctorul să nu mă ating de ouă!

* Nu toți ne tragem din Adam și Eva: unii oameni se trag din viermele care era în măr…

* Legile lui Murphy
Să mulțumești pe toată lumea este imposibil, dar să-i enervezi pe toți e floare la ureche!

* Dacă proștii ar fi fosforescenți, Pământul ar fi cel care ar lumina Soarele.

* – Bulă, tu ai văzut vreodată o căprioară?
– Da, la televizor.
– Eu te întreb dacă ai văzut-o în natură.
– Nu, că tata nu ne lasă să scoatem televizorul afară!

* Cea mai mare frică a mea e să aud pe stradă:
– Salut, te știu de pe Facebook!

* A te îndrăgosti la bătrânețe este va și cum ai merge iarna la mare…
Există emoții și plăcere, dar nu vrei să te dezbraci…

* Mergeau doi păduchi pe capul unui chel. Păduchele tată îi zice fiului:
– Ehe, pe vremea când eram eu tânăr, pe aici era o pădure…

* – Tati, ai avut vreodată experiențe paranormale?
– Da, mi-a zis mă-ta odată că am dreptate!

* Pentru cei ce stau în umbră.
Aveți grijă, mi-am luat lanternă!

* – Aș face orice pentru tine!
– Chiar și sarmale?
– Sarmale, nu, că după ce le fac, zici că mă-ta le face mai bune!

* Când cineva nu reacționează la postările mele, presimt că a leșinat de emoții! 🙂

* Polițistul oprește un șofer:
– Bara e ruptă, farurile nu funcționează. Vă costă 200 de lei.
– Chiar vă rog, mecanicul a cerut dublu!

* Când aveam 20 de ani, cei de 40 erau bătrâni, acum că am 40, cei de 20 sunt de-o seamă cu mine!

* Dacă nu-mi lipseau banii, biletul de avion și cazarea la hotel, weekend-ul ăsta plecam în concediu!

* Un cioban este întrebat la piață:
– De ce n-are mielul coarne?
– Pentru că nu-i însurat, doamnă!

* Săracii candidați, cum se bat ei ca să-mi fie mie bine!

* Caut domn să-mi țină lumânarea în noaptea de Înviere!
Să fie manierat și să nu mă ardă!

* 60% din șoferi au citit Codul Rutier… restul așteaptă să iasă filmul!

* – Ce mă disperă autocorectorul la telefon! I-am scris la o vecină: „Joi vreau să te tăvălesc ca pe o cățea în călduri!”.
– Și tu ce voiai să scrii?
– Vineri.

* – Mașina mea scoate un zgomot infernal, în timpul mersului.
– Ai încercat să scoți CD-ul cu Fuego?

* Brelocul este invenția care te ajută să pierzi toate cheile deodată.

* – Tăticule, eu cum am ajuns pe lume?
– Te-a adus barza.
– Hai, mă tăticule, afară umblă atâtea femei frumoase și tu umbli cu berze?

* La volan stă șoferul. În dreapta stă „aveai timp să te bagi de 10 ori”.

* Bărbații vor o singură femeie, dar dacă universul ne trimite mai multe, cine suntem noi să le refuzăm?!

* Acu’ ești tânăr și frumos și mâine dai radioul mai încet, în mașină, ca să vezi mai bine.

* I: – De ce oltenii își vopsesc, de Paște, mașinile în roșu?
R: – Pentru a avea ce ciocni!

* Întrebare: – Știți care e cea mai bună vopsea de ouă?
Răspuns: – Rujul!

* 2 gameri se jucau Word of Wardcraft în noaptea de Paște. Unul zice:
– Hristos a înviat!
Celălalt întreabă înfrigurat:
– Ce level e?

* De Paște, un iepuraș desena firimituri cu bormașina. Trece o meduză în picaj pe lângă el și-i urează:
– Paște fericit, iepurașule!
– Nu, mersi, încerc să mă las de iarbă.

31 thoughts on “Zâmbete și ouă roșii

    1. Ce să fac, dacă se poate interpreta și așa?! Dar eu îți doresc să „paști” și olecuțâcă de vin, câteva păhăruțe de pălincă și cu ce s-or mai milostivi clienții pe care i-ai tot ajutat.

      Sănătate și surprize plăcute de sărbători, monșer! 🙂

      1. Olecuţîcă de vin este. Altceva… în amintire. Da’ e bine şi-aşa, că se putea mai rău. 😉

        Sănătate şi vreme bună, s-avem a surîde odată cu soarele! 🙂

  1. M-au amuzat mai multe… cea cu analfabeții care știu totul despre vaccin și 5G, de exemplu. Dar preferata este: Nu toți ne tragem din Adam și Eva: unii oameni se trag din viermele care era în măr… E adâncă rău. 🙂

    1. Eu ştiu una mai veche, din copilărie:

      – De ce în România sînt atît de mulţi poponari?
      – Fiindcă în toate ţările oamenii se trag din Adam şi Eva, doar în România se trag din Traian şi Decebal.

      😆

    2. Mă bucur că ți-am adăugat niscaiva motive de zâmbete în cea mai mare sărbătoare a creștinătății, după părerea mea, Jo. Învierea e peste tot în jurul nostru, iar voia bună adaugă un farmec în plus.

  2. Sărbători binecuvântate, dragă Petru!

    Bancul câștigător este:

    “Orice zdreanță băgată-n seamă de vânt se crede drapel.”

    1. Hristos a înviat!, dragă Zaraza! Sărbători fericite în continuare!

      Mulțumesc efervescent pentru benefica zăbavă și pentru alegerea drapelului! Tot înainte cu el ! 🙂

  3. Paste binecuvantat! Sa ai parte de bucurii si fericire alaturi de cei dragi!Paste fericit!:)

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.