17 thoughts on “Blocaj

      1. Doar în minte, în amintire
        avem loc de-ntinerire,
        că-n oglinda rea şi hîdă
        moşu’ a uitat să rîdă;
        are dinţi unu’ jumate
        şi ştie că nu mai poate,
        sîngele n-o să mai fiarbă
        la şase coţi pe sub iarbă.

  1. Cum le zici mata, nu le zice nimenea, tinere Dragoș! Mulțumesc frumos și îți urez o zi fără ploaie, care m-a prins pe mine mergând la cumpărături! Dar măcar am făcut mișcarea necesară.

    1. Apoi deh, io şi poietu’ gării de nord – tot un leat. 😛 😆

      Zile frumoase şi fără răceală sau alte consecinţe ale ploii! Merg şi eu acum la plimbare un pic, după cîte ceva trebuincios prin bucătărie. Bate vîntu’ (frunza-n dungă), pote mi-o trage foaia aia de tablă înapoi la locu’ ei.

      S-auzim de bine! 🙂

  2. Gândindu-mă la un cântec potrivit, mi-am adus aminte de “Roata de foc”. Și atunci mi-am imaginat că drumul nu se termină, ci revine la el însuși, fiind astfel infinit. ❤

    1. Mă bucur că ai prins ideea și ai răspuns cu un cântec care are cam aceeași concluzie! Mulțumesc tare mult pentru percepție și darul oferit, dragă prietenă! <

  3. Mi-a plăcut! Și m-a inspirat!

    Zic să schimbăm macazul

    Să reluăm noi cazul

    Undeva pe la Bicaz

    Că-i închis la Alcatraz.

    (doar de dragul rimei)

    Weekend fain să ai , Petre!

    1. Mulțumesc călduros pentru reacție și mă bucur de inspirație, Erika! Important e să trecem peste blocaj și să mărim pasul de înaintare.

      Paște fericit îți doresc din toată inima!

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.