17 thoughts on “Haiku

      1. Wow! Mă bucur!! Eu știu cântecul demult, că se cânta la cenaclul Flacăra. Am trecut și versurile lui în caietul meu de cântece de la cenaclu. Din când în când îl reascult! Această interpretare este foarte aproape de ceea ce știam eu. Numai versurile diferă foarte puțin. ❤

      2. Poate ai timp să te uiți vineri la semifinala concursului „Românii au talent”. Va evolua și Dora din Seini, pregătită de domnul Mircea Patovan, care a făcut o foarte bună impresie la calificări. Să-i ținem pumnii, mai ales că nu va fi ușor printre atâtea alte talente! ❤

  1. Ești curajos, eu la haiku-uri nu mă bag… Nu prea mă atinge spiritul lor 😀 Însă e și asta o modă, văd, și apreciez pe cei ce respectă forma originală, ca tine. Una dintre regulile esențiale la haiku – o spun specialiștii…! – e să nu conțină niciun verb la mod personal/predicativ, în niciunul dintre cele 3 versuri (nu te lua după ăia care spun alte bazaconii), or toată lumea bagă verbe la greu.
    Deci – felicitări!

    1. Oups… am recitit-o și ai unul. Încearcă să-l substantivezi respectând numărul silabelor. Și iertare, dacă citeam mai atent îți spuneam în particular, nu aici, poți să mă ștergi liniștit dacă nu-ți place observația mea.

    2. E adevărat că sunt multe reguli la un haiku, pe lângă numărul de silabe, de versuri și imaginea care trebuie să fie adecvată. Dacă le-am respecta pe toate, greu am mai găsi câte o creație de luat în seamă. Am văzut haikuuri premiate cu imperfecțiunea de care zici tu, dar momentan nu le mai găsesc pe Facebook. Unul dintre ele începea cu: „Am pus coasa-n cui…” , din care m-am și inspirat. Mă bucur că ești atentă la creațiile mele și țin foarte mult la părerile tale, Issa! Mulțumesc din toată inima și sper să-mi fii mereu alături!

      Nu șterg nimic, câtă vreme nu e atac la persoană! O critică binevoitoare e întotdeauna binevenită.

      1. Mereu alături, categoric!
        Cît despre premiile de pe fb, intergalactice, stelare, campionate și altele, la minut, pe zi sau pe săptămînă… mi-am tot spus părerea 😀 și nu mi-am schimbat-o între timp!

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.