Jurnalul unei zile obișnuite

6.00 – E ora la care mă trezește televizorul, setat pe un canal de știri.

6.15 – Mă ridic din pat și intru în baie pentru circa o oră. După un duș răcoros, mă bărbieresc cu aparatul de ras electric. O adevărată plăcere, cu un rezultat de admirat.

7.15 – Intru în bucătărie și îmi bag în prăjitor două felii de pâine, după care fac două ochiuri sau fierb două ouă moi.

8.00 – Termin de mâncat și apelez la cafetieră pentru o ceașcă de licoare aromată.

8.30 – E timpul să trec la treabă, adică să aspir, să spăl, să calc și să șterg praful în apartament.

10.00 – Mi s-a făcut sete, iar un suc proaspăt stors ar fi tocmai potrivit.

12.00 – Se apropie ora prânzului și aș avea poftă de un pireu cu chifteluțe. Bineînțeles că, apelând la robotul de bucătărie și blender, totul va fi gata la timp. Inclusiv salata.

13.30 – De obicei, mănânc de unul singur, dar cu poftă, știind că totul e făcut cu mâna mea.

14.00 – Mă retrag în biroul meu și intru pe Internet, având alături un alt pahar de suc proaspăt făcut. O să dureze ceva, așa că am nevoie de energie.

18.30 – Îmi prăjesc iarăși două felii de pâine, cu unt și ceai.

19.00 – Ziua se termină în dormitor, tot în fața televizorului, așa cum a început. Dacă nu e program bun, citesc o carte până adorm.

logo_marketonline_mic

Cam așa se desfășoară o zi din viața mea, cu unele modificări, în funcție de starea în care sunt și situațiile ivite. Nu mă plâng deloc, ba dimpotrivă, mi se pare că viața îmi e frumoasă. Iar factorul decisiv îl reprezintă calitatea și diversitatea aparatelor de care mă servesc. Toate sunt produse de compania olandeză Philips, un lider de piață pe care îl apreciez de multă vreme. Televizorul cu care mă trezesc și adorm, aparatul de ras electric, prăjitorul de pâine, storcătorul de fructe, robotul de bucătărie, tocătorul, blenderul, aspiratorul, cafetiera, călcătorul și calculatorul; pe toate le-am găsit și cumpărat de la magazinul MarketOnline.ro. Firește că nu deodată, iar uneori a trebuit să apelez la promoții electrocasnice, cu prețuri pentru un buzunar mai subțire. Pas cu pas, însă, mi-am dotat apartamentul cu tot ce aveam nevoie, și astfel, fiecare activitate e o plăcere. Dacă mi s-ar cere să renunț la vreunul, mi-ar fi tare greu să mă decid.

Acest articol participă la competiția SuperBlog 2015

 

28 thoughts on “Jurnalul unei zile obișnuite

  1. Eu ma bucur ca traim in era asta a electronicelor si electrocasnicelor si ne usureaza asa mult munca. Uneori chiar sunt indispensabile

  2. Nu as putea trai fara cafetiera sau robot. Să tai eu varza la cuțit? Brrr
    O supă cremă cu blenderul se face in 5 minute și cu doua felii de toast pe care le freci cu puțin usturoi ai crutoane la minut. Mi-a plăcut jurnalul tau. Exact ca in viață.

    1. Mă bucur mult că o zi obișnuită din viața mea a trezit interes. Probabil că se aseamănă cu a multor altora, și asta contează mai mult decât orice fantezie. Îți mulțumesc pentru apreciere, Adriana!

  3. Nedumerire: ce naiba faci in baie o ora? Ai jacuzzi si stai in bulbuci? Ca eu in 20 de minute rezolv cu dusul, imbracatul, pieptanatul, machiatul si strans si sters prin baie.
    Cel mai bun electocasnic din bucataria mea e multicookerul, Dihania cum ii zic eu, face mancare repede, bine si nesupravegheat.

    1. Hai că o să merg mai departe cu dezvăluirile. Stau în cadă aproape o jumătate de oră, pe „tron”, cam zece minute, iar 20 de minute sunt pentru bărbierit, spălat pe ochi și pe dinți. Da’ rămâne între noi! 😉

  4. Fain jurnal. Mi-a plăcut. La ceașca plină de licoare aromată aș veni și eu. La duș te las singur 🙂
    Spor și succes, Petruleeee!

      1. Eh, pân ajung eu în Baia Mare…mai e 🙂 Până atunci vezi că vin să te caut pe Facebook 😀
        Mulțumesc (de acum) pentru cafeluță!

  5. Salut Petru !
    Ca sa ai SUCCES sigur in competitia SuperBlog2015,
    e musai sa te trezesti la ora 05.30 si sa faci 30 de minute jogging matinal ! 🙂
    Vecina mea , singura fiind de ceva vreme,
    m-a sunat și m-a întrebat dacă mi-ar plăcea să fac jogging matinal cu ea.
    I-am explicat că nu pot din cauza unor probleme de sănătate … DAR,
    imediat m-am gîndit la tine și i-am dat numărul tău de mobil.
    A spus că o să te sune ea în scurt timp! 🙂
    Am făcut bine, ce zici?
    Am filmat-o azi dimineață.
    Poti sa o vezi aici:
    http://i.imgur.com/55YEbqU.gifv
    Cu prietenie,
    Aliosa.

    1. Iară glumești pe seama burlăciei mele, dragă prietene, iar unii chiar or să te creadă. 😉
      Nu fac jogging și sunt sigur că, oricum, acest sport nu mi-ar aduce o mândră p-aproape. 🙂
      Dar am să trec să văd ce făptură minunată ai mai găsit, pentru delectarea ochilor și oftatul inimilor.
      Cu aceeași prietenie, Sandule! 🙂

      1. Nu am dorit sa ” glumesc pe seama burlaciei” tale ci sa te inveselesc ! 🙂
        Imi pare rau ca ai gandit asa ! 😦
        Credeam ca o FEMEIE incitanta, iti va face seara mai palpitanta ! 🙂

  6. Wow ! Ce viata de boier ! Zau, nu fac misto…dar cred ca nici in vacanta nu am eu timp de chestii din astea…o ora in baie ?…felii de paine prajite la prajitor ?…DOUA oua pe zi ???…suc proaspat la ora 10 ?…mai totusi, de fapt sa stii ca am timp in vacanta, insa cred ca as intra in panica pt ca pt un asemenea program chiar ca iti trebuie disciplina…si eu nu am acea disciplina…si nu e bine, STIU ca nu e bine…dar pot sa zic clar ca daca as fi de ex in vacanta, poate as face chestia asta asa o zi sau maxim 2, dar dupa aia, zau daca nu as renunta asa treptat, mai intai la oua, pe urma la painea prajita, as reduce si timpul la baie, poate doar la suc nu as renunta chiar din prima, decat daca nu ar fi din cutie si ar trebui sa mi-l storc eu singur asa cu mana mea, caz in care as prefera sa incep sa mananc fructele direct, ce rost mai are sa le mai si storc ? Zau, efectiv sunt ff lenes, nu am absolut de loc o asemenea disciplina casnica, de aspirat si stres praful sau de facut patul nici nu mai zic, desi tocami de aia, incerc sa nici nu dau pe acasa, ca daca stau acasa fara sa vreau se isca ocazia de a trebui sa curat niste firimituri, etc ! Dar nu ma laud, pe bune, STIU ca e din lipsa de disciplina, pt ca daca as depune energia pe care o risipesc alergand de colo colo pe a fi mai calm si masurat, poate as ajunge si eu asa la o viata din asta asa de echilibrata…mai putin o ora in baie si chiar 2 oua pe zi, ca asta mie mi se pare oarecum exagerat pt stilul meu personal de viata, insa 2 felii de paine prajita pe zi plus un suc plus un aspirat asa pe saptamana, mie mi se pare chiar OK, dar nici macar asta nu fac…

    In final cred ca articolul tau m-a inspirat sa imi fac o rezolutie pt anul viitor 2016…sa incerc sa ma disciplinez sa mananc 2 felii prajite + un suc, chiar preparat de mine insumi, proaspat, la 2 zile, plus sa fac curat in apartament de 2 ori pe saptamana ! Daca as reusi asta, zau, boier as fi, chiar si in ochii mei fata de mine insumi, si asta mai mult din cauza ca as reusi sa ating acel nivel de disciplina si sa nu mai zic, “las’ ca merge si asa”…un pacat de care ma simt chiar ffff vinovat.

    1. În privința meniului, am dat doar niște exemple, cele mai frecvente. Firește că mănânc și slănină, salam (mai rar), brânză, iar seara: lapte, paste, mămăligă cu ficăței și chiar ciorbe ușoare. După cum e cazul, dar țin la varietate și la conținutul de vitamine. Chiar n-am vrut să mă extind într-un articol prea lung și plictisitor, pentru unii. Dar mă bucur că ți-am trezit interesul și-ți mulțumesc pentru rezonanță!

  7. Fain articol ! Cum eu sunt cu disciplina, mi se pare ok totul in afara de oua ochiuri, astea nu prea sunt indicate. Si…bineanteles ca mi-am dat seama: doar nu mananci aceiasi mancare zi de zi 😉 sucurile sunt foarte bune, curatenia e super, aparatele bune cine le are… 🙂 cine nu sa isi cumpere 😉 . e frumoasa ziua ta! 🙂 Succes!
    Noapte buna, vise frumoase Petru! 🙂

    1. Înseamnă că preferi ouăle fierte moi sau măcar fierte. Pentru că ele sunt indicate într-o alimentație sănătoasă, alături de pâinea prăjită, produsele lactate, fructele și chiar ciocolata. 😉 De fapt toate sunt bune, dacă păstrăm mereu moderația în consum și le diversificăm mereu.
      O după-amiază caldă, din toate punctele de vedere, Ileana! 🙂

      1. Exact, ouale fierte moi 🙂 . Ai dreptate, fara exces si moderat e totul bine. Somn usor Petru! 🙂

  8. Tare mult imi place cum petreci o zi obisnuita,placut, fara stres.Bravo! Trebuie sa stim sa organizam viata,daca toate aceste produse electrocasnice ne fac ziua mai frumoasa hai sa comandam!O seara minunata iti doresc!

    1. Probabil că am demonstrat prea multă meticulozitate, dar îmi place să fac și lucruri extravagante, atunci când am cu cine, iar atmosfera e propice. 😉
      N-am raze de soare pe aici, dar căldura mea e suficientă încât să ajungă până la tine, dragă Gabi! 🙂

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.