Colțul meu de desfătare

Sunt convins că ați auzit de Diego din Carpați. Nu, nu vă gândiți la Diego Armando Maradona sau la varianta lui mioritică, ”Maradona din Carpați” – alias Hagi -, regele fotbalului românesc. Dar tot despre un rege e vorba: regele amenajărilor interioare din România, dar și din Ungaria și Slovacia. Este aici, printre noi, și nu trebuie decât să-l descoperim pentru a ne face viața mai frumoasă, după cum ne dorim și cât de mult ne duce imaginația.

 

Chiar dacă nu aveți încă o idee despre cum ar trebui să arate interiorul casei tale, locul în care îți petreci cea mai mare parte din viață, lasă-te pe mâna lui și vei fi surprins de ceea ce o să iasă. Eu așa am făcut, iar acum mă simt de parcă trăiesc într-un mic paradis pe care nu mă mai satur să-l admir. Meritul revine angajaților de la DIEGO, care m-au sfătuit în privința designului și a materialelor de care am nevoie.

 

Începând de la parchetul laminat Woodstep și continuând cu covoarele moderne Tulipo, ale căror modele m-au fascinat prin varietatea de culori vesele, prin efectul 3D și al contururilor tunse manual. Am găsit aici, de asemenea, mochetă și covoare PVC, perdele și draperii pentru toate camerele, precum și accesoriile aferente. Inițial, am crezut că-mi voi decora pe rând fiecare cameră, pe măsură ce voi avea banii necesari. De aceea am fost plăcut surprins când mi-am dat seama că-mi pot permite să-mi amenajez tot apartamentul, datorită prețurilor avantajoase și consilierea profesională gratuită venită de la personalul magazinului. De gratuitate am beneficiat și la tăierea pe dimensiuni, tivire și sufilare.

Casa mea nu mai e doar un loc de odihnă și recreere, ci a devenit un prilej de desfătare și mândrie, mai ales când sunt felicitat de prietenii sau vecinii care îmi vin în vizită. Mulți dintre ei au ales să-mi urmeze exemplul și să-și redecoreze locuințele, mai ales când au aflat cât de simplu este dacă apelezi la cei mai buni. Le place camera albastră, dar și cea roșie, iar culorile le insuflă stări de spirit benefice, ca și mie de altfel.

Acest articol participă la competiția Spring SuperBlog 2016

24 thoughts on “Colțul meu de desfătare

  1. Folosind , tot de reclamă…, un limbaj,
    Cred că te-a costat ceva,
    Amețitorul miraj!
    A…, nu, nu…, îmi vei răspunde:
    Puțin…, foarte puțin…
    O clipă.., să îmi revin! 🙂

  2. Asa cum a scris si Stefania, si eu sunt foarte multumita de ceea ce ne ofera magazinul Diego pe langa personalul care este foarte amabil si activ in a-ti face pe plac si a cunoaste cat mai multe produse ale magazinului. Fiind sfarsit de saptamana, am intrat sa-ti urez succes pe mai departe cu scrierile participante la concurs, sunt convinsa ca vei fi apreciat dupa merit si straduinta. Weekend placut , nu stiu cum e vremea la tine dar in Bucuresti ploua si e cam plumburiu totul mai ales ca vantul de ieri a golit copacii de floare.

    1. Eu sunt un client mai nou și poate că de aceea sunt ceva mai entuziasmat. Greu a fost până am găsit magazinul Diego, restul vine de la sine. Mulțumesc pentru urări și îți doresc ca norii de pe la tine să dispară și să lase loc soarelui, atât de dorit în această perioadă!

  3. M-ai prins. Exact de perdele si covor am nevoie până la Paște. Problema mea: toate perdelele sunt prea lungi și prea puțin late pentru mine. Dar sunt bucuroasă că super blog a reușit să vă facă să promovați și firme noi. Mă voi plimba pe site-ul indicat și sper să găsesc ceea ce-mi doresc. Sincere mulțumiri.

    1. Îți doresc din suflet să găsești perdelele cele mai potrivite, ca dimensiuni și culori! Poate ne spui, ulterior, dacă ai reușit și cât ai fost de mulțumită. Recunoștință pentru vizită!

    1. Ar fi fost multe de povestit despre relația mea cu cei de la Diego, dar am vrut să subliniez mai mult satisfacția deosebită pe care am simțit-o după ce am apelat la ei. Să fii mereu iubită și iubitoare, draga mea prietenă! 🙂

  4. Salut Petru !
    In primul rand, felicitari pentru postare si multa BAFTA in concursul Super Blog 2016 ! 🙂
    In al doilea rand, ca sa apelezi la ” DIEGO” trebuie sa bati din usa-n usa BANCILOR de CREDIT ca sa cumperi CASA mai ales ca ” tehnocratii” lui Iohannis, ” fac ceva” 😦
    pe CREDITUL pentru PRIMA CASA ! 😦
    Dar asta-i problema ” tinerilor liberi si frumosi ” 🙂 😦 🙂
    care nu au CASA precum avem NOI , nu-i asa ? 🙂
    Cum la mine ” AFARA PLOUA” 😦
    ” Mi-e dor, atat de dor”

    de soare si flori ! 🙂
    Weekend pe placul tau prietene ! 🙂
    Aliosa.

    1. De felul meu nu apelez la credite și n-am făcut-o nici de această dată. Mai bine apelez la răbdare și îmi strâng banii necesari, evitând datoriile la bănci. E mai sigur și îmi dă satisfacția unor lucruri meritate, deci achitate. 😉
      Un sfârșit de săptămână luminos, îți doresc la rândul meu, Sandule! 🙂

      1. S-ar putea să fie la mine problema. La mine nu apar. Cred că e doar la mine, că văd că alții nu s-au sesizat. Nu vreau să îți dau emoții.

  5. Nici eu nu am in zona asa ceva, sper pe viitor. Felicitari, Succes pe mai departe ! O zi cum ti-o doresti tu Petru! 🙂

    1. ”Fată dragă, nu fii tristă”, că trebuie să existe o soluție! Dacă nu e urgent, sunt convins că vor apărea magazine și în apropierea ta. Dar dacă ai nevoie acum, poți beneficia de transport gratuit de la cea mai apropiată locație. Să fii mereu veselă și iubită, Ileana! 🙂

  6. Nici nu putea fi altfel. Ce alegeri frumoase ai facut, iar inceputul articolului tau e excelent! Bani in tasca sa avem, ca ne putem face măcar un colt de vis!

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.