Frumusețea s-a născut la sat

Bunica mea a fost cea mai frumoasă dintre bunicile pe care le-am văzut vreodată. Și mama mea le depășea cu mult la frumusețe pe toate femeile pe care le cunoșteam. Sora mea seamănă foarte mult cu ele și asta m-a făcut să trag o concluzie firească, fără ajutorul cercetătorilor britanici, ci doar pe fapte concrete: toți cei din familia mea, la fel ca și cei din localitate, ba chiar din toată țara, au un avantaj incomensurabil: condițiile în care trăiesc și beneficiile care rezultă din asta.

Fiind celibatar, deci liber în concepții și neînfrânat în a admira frumusețile feminine, pot să vă spun cu mâna pe inimă că, oriunde mă întorc, văd în jurul meu doar românce frumoase, tocmai fiindcă moștenesc obiceiurile predecesoarelor lor, a mamelor și bunicilor. Chiar dacă s-au mutat la oraș și au alte activități, n-au uitat ce este bun pentru sănătate și, inclusiv, pentru frumusețe. Pentru că frumusețea vine și din stomac, la fel cum dragostea vine și din inimă, nu numai din suflet.

farmec

E drept că, de la o vreme, nu ne bizuim numai pe stomac pentru a fi frumoși și sănătoși. Se vede asta îndeosebi la femeile noastre, care au apelat la Gerovital și au rămas mereu fermecătoare, indiferent de vârstă. Tot eu vă pot spune un secret, pe care multe femei îl știu: din 2016, a apărut o nouă gamă de produse Gerovital Plant. Așa că, fie vorba între noi bărbații, să nu ne mirăm dacă vom fi fermecați și mai profund de femeile întâlnite. Mai ales că ingredientul principal folosit în acest produs miraculos este un ulei organic din flori de mac, care are darul de a proteja pielea de stresul urban, exact de ce era nevoie pentru a păstra condițiile de la țară. Și nu vă temeți: produsele sunt la fel de naturale precum hrana bunicelor noastre! Vă dați seama, băieți? Că-mi  amintesc acum de versurile compuse în tinerețe:

Femeia cea mai frumoasă

Este cea de peste gard,

Chiar și dacă-i mai bățoasă,

Dup’-un Farmec ca-l ei ard.

Eu chiar am avut întâlnire cu câteva dintre vecinele ce folosesc acest produs de la Gerovital și pot să vă spun că avea o piele fină, un ten perfect și o încredere debordantă în persoana ei. Spre deosebire de mine, care, fiind atât de impresionat, am rămas cam fără cuvinte și a trebuit să cer o a doua întâlnire. Nu e simplu să cucerești o româncă atât de frumoasă, dar merită să te lupți pentru inima ei!

Acest articol participă la competiția SuperBlog Spring 2016

 

31 thoughts on “Frumusețea s-a născut la sat

  1. Minunat articolul, Petru. Mult succes!
    Produsele din gama Gerovital sunt într-adevăr excepţionale!
    O zi minunată şi o nouă săptămână rodnică îţi doresc! ❤ 🙂

    1. Recunoștință pentru vizită și apreciere și sper să fie cu noroc, că fără el nu se poate!
      O săptămână frumoasă și benefică îți doresc din toată inima, Ștefania! ❤ 🙂

      1. Salut. Nu știu dacă ce scriu e pe placul cititorilor dar încerc ,totuși, să scriu. Sunt la început și încă nu cunosc prea multe despre blogging

    1. Și reușiți să fiți mereu frumoase și sănătoase, pentru că amândouă calitățile merg mână în mână! Nu e un secret, ci efectul ingredientelor pe care natura le oferă, iar voi știți să-l fructificați. 🙂
      Mulțumesc apăsat! ❤

  2. Si BUNICA mea era cea mai frumoasa FEMEIE din satul dintre dealuri
    dar cand au trecut sovieticii in vara anului 1944 prin sat in drumul lor victorios spre BERLIN,

    de frica hoardelor venite din Siberia salbatica, biata de EA ,
    s-a ASCUNS in podul hambarului plin cu fan sa n-o vada oamenii lui Stalin ! 😦
    Fain articolul ! 🙂
    Bafta in concurs ! 🙂
    Seara faina Petru ! 🙂
    Aliosa.

    1. Chiar așa a procedat și bunica mea, precum multe din vecinele ei. Se mânjeau cu cărbune pe față, să arate cât mai respingător, și se ascundeau în cele mai retrase locuri. 😦
      Mulțumiri pentru urări și numai gânduri bune, Sandule! 🙂

  3. Inspirat ca de obicei….buna legatura intre femeile noastre(alea de dincolo de gard 🙂 … mai ales)
    Bafta draga Petru ! Seara plina de magie ! 🙂 🙂 🙂

  4. Ce frumos ai amintit si ai desrcris persoanele dragi tie,asa e ei au fost si sunt cele mai frumoase din lume.Daca as fi in juriu ti-as acorda nota maxima!O seara superba iti doresc!: )

    1. Chiar dacă nu ești în juriu, nota oferită de tine e la fel de valoroasă și mă bucură mult! Să fii mereu frumoasă și înconjurată de frumuseți, dragă Gabi! 🙂

  5. Din pacate ,eu nu am folosit si nici nu folosesc pomezi 🙂 ,apa si sapunul e sfant ,frumusetea vine de la suflet si starea de spirit a fiecaruia

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.